Přejít na obsah

Jaké žárovky do Fabie 2 s optikou


Petrkiller

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Co říkáte na tyto?

 

http://tuning.autodoplnky.cz/zarovky-osram-rallye-vyssi-vykon/zarovka-osram-rallye-h7-12v-65w-patice-px-26-d-s46320467/?h=1

65W - měly by svítit trochu líp, jsou levné ale nehomologované

 

http://www.aliexpress.com/item/XENCN-H7-12V65W-4800K-Gold-Diamond-Replacement-for-OSRAM-Night-Breaker-Bulb-Car-Headlight-Halogen-Auto/1596715928.html

Opět 65W, 4300K - vyšší příkon by měl nahradit ztrátu kvůli modře zabarvené baňce, bílé světlo, nehomologované

Editováno: , autor: waleri
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jozzi

Homologaci neřeším. Snažím se nebýt dobytek a zároveň v noci dobře vidět. 10W navíc nic není a světlometům ani protijedoucím nevadí. Ty Osramy mám rok a svítí dobře, jen jsem chtěl znát nezaujatý názor. 

 

Taky jsem kdysi podlehl mánii bílýho nebo modrýho světla. Ano, hezky to vypadá pro kolemjdoucí nebo jedoucí, ale za deště řidič nic nevidí. Každý si musí vybrat jestli chce frajeřit, nebo něco vidět.

Měl jsem tyhle

http://www.amazon.co.uk/MTEC-H7-class-xenon-bulbs/dp/B000WCK2NG

a za deště nebo ve vánici nebylo nic vidět. Už to nechci. Totéž asi budou ty Philips Diamond Vision.

Editováno: , autor: waleri
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osram NBU sú podľa reakcií dobré, ale stále mi vŕta v hlave jedna vec. Majú príkon 55 W/68 W (nejak divne to majú značené v technickom liste). Dajme tomu, že namiesto bežných 55 W majú naozaj 68 W. Ale svetelný tok bude o niečo slabší, lebo majú časť sklíčka zafarbenú na modro, aby svietili viac do studena. No, a tu je háčik. Ak by to sklíčko žiarovky nebolo zafarbené, tak by svietili ešte lepšie (aj keď trochu viac do žlta, ale to je výhoda). No a teraz si berme, že tie offroad majú ešte väčší výkon, a k tomu číre sklíčko. Otázkou ostáva, zvládne svetlomet a elektrika auta 2x 80W?
 

Používali ste už niekto dlhodobo výkonnejšiu žiarovku (napr. 80-100 W), než ako je predpísaná? Ak áno, tak sa podelte o skúsenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiné barvy se také dosahuje tím, že se vlákno žárovky "nažhaví" na vyšší teplotu a tím se mění barva svícení u dražších žárovek (zároveň se tím však snižuje jejich životnost), někdy se to kombinuje se slabým modrým zbarvením části baňky. U obvykle levnějších se jen standardní žárovka namočí do modré barvy - proto nižší svítivost (viz většina levných žárovek s tmavě modrým sklem) - mají běžnou životnost  ale díky silnému zbarvení sníženou svítivost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Má to svoju logiku. Teoreticky by to mohlo byť tenšie vlákno, ktorý je tým pádom pri rovnakom prúde viac žhavé a svieti silnejšie. Akurát aj skôr dosvieti. Každopádne ideálom by bola žiarovka technicky identická s NBU, ale bez zafarbeného sklíčka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NBU má při H7 55W a při H4 má 55/68W proto se ti e1 zdálo že mají divný popis .. Já si dnes koupl další NBU do zásoby .. staré svítí stále perfektně nějak od 21. srpna 2014 ale mám denní svícení takže doufám že rok vydrží :)

 

Já bych řekl že NBU mají tenší vlákno ale jak jsem je zkoumal tak se mě zdá že je i těsněji navinuté v té spirálce ..

 

Mě by stačilo kdyby NBU nestály 300kč žárovka :) a NBU mají modré sklíčko jen z části přeci. Takže je to vlastně klasická žárovka s tenčím vláknem a stříbrnou čepičkou ne? :)

 

Mě NBU svítí stejně jako dálkové :) nevím co víc by jsi chtěl ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nee H7 je 55W a H4 55/60W, to se bavíme o výkonu. Příkon je energie co musíme do žárovky dodat, výkon je práce, kterou žárovka s danou energii dokáže vykonat. Poměr mezi příkonem a výkonem je účinnost. Příkon u H4 je 68/75W a u H7 je to 58W. Tedy pokud chce člověk spočítat zatížení alternátoru spotřebiči, měl by pracovat s hodnotami příkonu. To jen tak na vysvětlenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zakoupil jsem si pro zajímavost tyto žárovky. Zaujala mě na baňce nanesena modrá filtrační vrstvička, která opravdu propouští jenom žluté spektrum. Má to standardní svítivost, takže nic pro vás, ale těším se jak velký to bude mít efekt.

post-85527-0-76452700-1424415948_thumb.j

post-85527-0-99781200-1424415950_thumb.j

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Tak trochu to tu oživím a přídám svou dnešní zkušenost s výměnou žárovek v dálkách i v potkávacích .. Mám 1,6 TDI takže přístup extrémní. Tak málo místa není snad nikde :D Už jsem to před asi dvěma měsíci absolvoval na jednom světle když mě praskla žárovka. Autorizovaný servis mě s tím vykopl že nemají čas a je s tím moc práce :) nakonec mě jí vyměnil můj mechoš  ale tolik nadávek jsem ještě neslyšel. Toho kdo to vymyslel chtěl profackat.

 

A dnes jsem to měl 4x :) tak jse m to první zkoušel bez jakékoliv demontáže .. to jsem po pár minutách vzdal a vytáhl baterii abych se dostal k levému světlu .. Vytáhl jsem návod a tam psali otočit doleva. Zvláštní že já mám asi jiné světla já musel točit doprava a nebo stát v motoru abych točil doleva .. žárovka hned povolila .. potom jsem tam dal místo Night breaker unlimited nové Phillips X-treme vision +130% svítivost ale hlavně místo 250h životnosti u NBU mají 450h!!! No a horor byl teprve u dálky .. psali v návodu otočiit doleva.. Už jak jsem se na ní díval tak mě bylo jasné že ty 2 šroubky co drží objímku asi nepřetlačím takže jsem zase odhodil návod a šroubky povolil a hle už to šlo :) No a na straně spolujezdce tam to bylo zajímavější.. Sundal jsem držák nalévacího otvoru pro ostřikovač, poté jsem odmontoval palivový filtr s držákem a hadičkami a celý ho dal na stranu a pak po úmorné dřine (opět opačným točením než v návodu) jsem konecně obě žárovky dostal ven :)

 

Nyní mám Phillips +130% v hlavních světlech a NBU v dálkových .. Konečně mě hlavní světla nepřesvicují dálkove a k něčemu ty dálkové taky jsou .. u klasických žárovek svítily více do dálky NBU a dálky svítily max do nebe.. Nyní je světlo bělejší a je to fakt ultra rozdíl ty dálkové světla..U potkávacích kde jsem přidal jen 20% svítivost jsem nečekal propastný rozdíl a taky se žádný nekoná :) svítí akorád více do bíla..

 

A doporučuji ukecat servis ať světla nadzvednou nad hranici lehce a předem vše z auta vyhodit a jet s prázdnou nádrží :) každý kilogram zvedne světla .. a nikdo na mě nebliká :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Já to tu trochu zase oživím...poněkud začátečnický dotaz, ale mám v tom prostě guláš. Mám Fabii II po FC, upřímně netuším jaká světla tam mám, ale světlomet je normální (žádné halogeny to nejsou). A teď bádám jaké koupit nové žárovky pro potkávací světla? A jaký je rozdíl mezi paticemi H4/H7, můžu koupit bez obav obě dvě na 1.2 TSI ?

 

Díky za pomoc chlapi.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Twisted napsal:

Mezi H4 a H7 je rozdíl zcela zásadní.:) H7 patří do světlometu s čočkou (můžeš jej vidět na straně 2 v příspěvku od Galviho).

Ad. žárovky potkávacích světel. Ono by stačilo zvednout tu línou prdel a jít se k tomu autu podívat, takže podle obrázku(viz níže) je jasno, že je to H4. Teď tedy už jen rada/tip... jaké žárovky? Pročetl jsem to tu a hodně doporučujete ty Osram Silvestar 2.0 případně pokud člověk má denní svícení(a to mám), tak by měli být ještě o chlup lepší ty Osram  NIGHT BREAKER UNLIMITED.

 IMG_20180121_164604.thumb.jpg.d4cde699f9cd3305097bc42e74f1c43c.jpg

 

K tomu dennímu svícení, zrovna min. týden jsem koupil z AliExpressu LEDky a bomba, líbí se mi ten xenon efekt.

Před: IMG_20180120_122422.thumb.jpg.abd87f33ef2f4cf14e31492315c709a7.jpg 

Po:    IMG_20180120_124222.thumb.jpg.327fb18c188881a1eeecbb67aca5187f.jpg

 

 

Editováno: , autor: doonio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já byh ti poradil co radím všem, když se mě zeptají jaké žárovky dát. Jedině Phillips x-treme vision. Lehounce lepší svítivost než osramy, ale hlavně dvojnásobná životnost. A to se vyplatí, když výměna žárovky u fábie je horor..

 

A k těm denním. Osobně mám v denních klasické žluté žárovky a jsou snad nesmrtelné, takže jediná výhoda LEDek, že vydrží déle padá. A navíc bych si tam LEDky nedával, protože ve dne s nimi auto není v podstatě vidět. Ty klasické žárovky v denních světlech jsou mnohem lépe viditelné i na dálku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...