Jump to content

Problém po nastartování a rozjezdu


Spindrush
 Share

Recommended Posts

Zdravím všechny prosím o radu mám Fabii 1.4 16v 55kW r.v.2002 AUA po nastartování a chvilku po rozjednu spadnou otáčky a hned zase naskočej zpět a stává se že auto i zároveň cukne ale přitom jede uplně normálně elektronika v autě zkontrolována nikde žádná závada a na diagnostice je vše v pořádku všechny hodnoty občas se stane že se rozvítí kontrolka MOTORU ASR a Mazání která začne blikat a spadnou otáčky a neměří to zůstanou na 0 po sešlápnutí spojky vypnutí a znova nastartování vše až na kontrolku motoru zhase auto jede normálně bez poklesu výkonu jediná chyba co se ukázala na diagnostice že škrtící klapka nebyla nastaveba v základní poloze to se udělalo ale stále problém přetrvává měnil jsem kvůli tomu i tu klapku funglofka ale problémy přetrvávají prosím pokud možno poraďte čím to je ? prej mám v háji BUDÍKY něco s tišťákem a je potřeba to vyměnit ale nějak se mi to nezdá předem dík za jakoukoliv radu

Edited by Spindrush
Link to comment
Share on other sites

Je dost možné že bude voda ve svazku kabelů. Mě to dělalo skoro to same, jen mi auto necuklo. Ale budíky se rozblikali, a ručičky lítali jak splašené. Když prší, nebo když ti steče voda co liješ do nádobky odstřikovačů na svazek, který je hned pod tím, tak to může házet skrat. Je tady někde na foru návod, jak to vyřešit. Já to zatím nechal tak a dávám si bacha aby tam voda nestýkala.

Link to comment
Share on other sites

bohužel toto dělá i když je krásně a auto naprosto suché kdyby to bylo vodou řekl bych že to dělá pořád navíc kdyby byl skrat vypálila by se pojistka kvůli přepětí takže tím to asi ani nebude

Edited by Spindrush
Link to comment
Share on other sites

právěže se mi stává jen pád a nekdy to i jak jsem psal cukne a nebo spadnou přestane to měřit rozvítí se ASR MOTOR OLEJ začne blikat a pípat a po restartu( znovunastartování ) to zase měří ale zůstává svítit kontrolka motoru jak jsem psal kabeláž je v pořádku a vše na diagnostice taky až na tu klapku která se ale už nastavila myslíš že to fakt může bejt tim pos.... tišťákem na budících ? ale to by zase nedělalo to občasné škubání

Link to comment
Share on other sites

Ano kabeláž bude OK.. Já ani nepsal že to dělá jenom za deště.. ale i za krásného dne, kdy ráno může být chladno, pak se auto ohřeje a to co se orosí - to muže dělat ten zkrat v kabeláži. Jsou tady na foru vlákna, kde je o tom napsane dost. Ta kabeláž je umístěna neštastně, a ten husí krk na ni - v něm se ta voda může držet. Být tebou tak to znovu zaizoluji elektrikářskou páskou.. Já to udělal a mám od splašeného budíku klid. Co se týká kontroly motoru, tak ta shasne až po určitém najetí kilometru, neshasne hned jak třeba EPC..

Link to comment
Share on other sites

Celé auto je z kovu, kov je studény - zvláště v noci. Když se kov ze studena začne ohřívat, třeba slunečním svitem, tak kondezuje voda. Sis nikdy nevšimnul, že máš orosené po ránu celé auto, čelní sklo? Tak se tvoří voda, která ti tam může stéct. A ta malá rosa co ti tam spadne udělá dost. Pokud se ti voda drží v tom husím krku, ve kterém je i svazek kabelů tak ti to dělá bordel. Buď to rozdělej a zaizoluj - zjistíš jestli to je/není tím. Když si nenecháš poradit - poraď si sám.. :-)

Link to comment
Share on other sites

OK hele některé svazky jsou tak silné že se nijak nedostanu do prostřed abych odzkoušel jestli tam není někde rosa omotám to sice ale pokud to je orosené jak udělat aby to bylo zatěsněné (omotané tou páskou) a aby se ta rosa odpařila ze zapařeného svazku :-) ;-)

Link to comment
Share on other sites

tak se mi začali rozsvicet zase jiné kontrolky po tom co jsem zahejbal svazkama EPC a ASR tak fak to bude asi v kabelech nebo nevim jestli tam je něco na H.... tak se to asi neobejde bez výměny celého svazku a dávat 40tis za kabely to fakt ne to to radši prodám

Link to comment
Share on other sites

Pohledej na foru, si myslím že nebude nutné celé svazky vyměnovat. Spíš sundej baterku a celý kryt baterie i s tou vanou do které se baterie dáva, a celý svazek odspodu až nahoru nejdřív zkontroluj, přeizoluj a zkus ho vyvěsit tak aby na něj netekla, nebo aby neležel v případné vodě.

Link to comment
Share on other sites

Tak nějaký autoelektrikář nebo neautorizák ti to může udělat i na domluvu se na ceně.. Jinak cenu těch kabelů fakt nevím.. Ale tipoval bych to tak do 5 tisíc komplet svazek a práce +-3-5 tisíc.. Těžko říct.. Zkus se zeptat třeba ( pokud máš v okolí ) SOU s automechanikama. Tam by ti to udělali za cenu materiálu a budou rádi když to mistr vysvětlí učňum.

Link to comment
Share on other sites

tak mám nové problémy po rozsvěcí se mi EPC a ASR skusil jsem zastavit dát neutrál a byla odezva než plyn vůbec zareagoval no a pak se ručička ot houpala nahoru a dolu a auto i při poslechu znělo jako by mělo každou chvilkou chcípnout

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...