Jump to content

Za jízdy se rozvítí zlutě kontrolka serva, po 20s zhasne.


botomi
 Share

Recommended Posts

Dobrý den,

 

na mém superbu kombi 2010 125 kw DSG se občas za jízdy rozsvítí žlutě kontrolka serva a na pravém budíku kontolky abs, tlaku pneu, ruční brzdy. Auto take ztrátí na vteřinu tah. Ty 3 kontrolky napravo zhasnou a servo nalevo svítí třeba 20s a pak zhasne. Někdy se problém opakuje i 10x za sebou někdy za 100 km ani jednou. Přišlo mi také, ze se snížil posilovací účinek volantu. Jede ztuha, neni to až tak citelný ale třeba manželka si to všimla hned

 

Problém se poprvé objevil po výměně baterie. Četl jsem, že auto po výměně baterie potřebuje nastavit a po přejetí pár metrů kontrolka zhasne. Mne se to však objevuje už nekolik měsíců uplně náhodně.

 

Základní nastavení natočení volantu jsem nechal udělat v servisu, problém se nevyřešil. Minulý týden bylo auto v servisu opět. Zjistili že baterka kterou jsem měnil nedáva dostatek napětí a po dvou dnech nabíjení měla kapacitu 50 procent. Diagnostika vyhodila rúzné chyby, právě to vypadalo na podpětí na přístrojovce. Proto různé druhy chyb. 

 

Měřili klidový odběr auta, ten byl v normě. Pak měrili dobíjení alternátorem, to také v pořadku. Rozhodli se tedy vyměnit baterii. Změrili znovu hodnoty dodávané baterii byly v pořádku, auto žadnou chybu na testovací jízdě nevyhodilo tak mi ho vrátili s tím, že je opravené.

 

Bohužel po ujeti cca 300 km se problém znovu opakuje. Jakmile to jednou začne, blbne to pak třeba 20 minut a pak je zase nachvíli klid.

 

 

Já mám pocit jakoby to souviselo s tím tuhým volantem, že za jízdy ma servo nebo něco vysoký odběr a někdy tak vysoký, že to prostě způsobí podpětí na přístrojovce a vyhodí chybu. 

 

Prosím, netuší někdo z Vás, co s tím? V servisu zatím hledaj, ale nevím jestli hledaj dost dobře.

 

Pokud mi někdo dokáže poradit dobrého autoelektrikáře nebo kohokoliv v Praze a okolí kdo by mohl pomoct, byl bych moc vděčnej.

 

Auto má najeto 150k

 

Díky moc,

 

Tomáš

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Martin 3500
      Čus rád bych se zeptal, jestli někdo z vás neví, jak funguje servo u fábie. Potřeboval bych vědět, jestli po nastartování běží servo po celou dobu, nebo jestli se během jízdy vypíná. Moc vám děkuji za odpovědi Martin 3500.
       
    • By Branislav Š.
      Dobrý den, mám jednu otázku: kupil som Škoda FAVORIT 135 LS, r.v. 1990 VIN č. TMBACA300M0293359 a má namontovaný posilňovač riadenia. Je to tuning, alebo tam bolo servo pôvodne? (mohlo sa jednať o exportnú verziu).  Potrebujem to zistiť predtým, ako si pojdem vybavit certifikát historického vozidla. Ďakujem pekne za pomoc. Branislav Š., Považská Bystrica, SK
    • By vladiceek
      Dobry den, mam problem se Supem, neustale se mi povoluje sroub tusim ze k prevodovce rizeni a kdyz je povoleny tak jde slyset krupani (jako by kruplo v kloubu) po dotazeni je to bez krupani. Kdyz jsem tam dal lepidlo na zavit tak to vydrzelo cca ctvrt roku ale opet se povolil. Nasel jsem schema ve kterem jsou ty sroubky oznaceny a povoluje se konkretne sroub cislo 1. 
      Nevim si s tim uz rady nejspis dojde na servis ale kdyby to byla nejaka prkotinka tak bych si to rad udelal sam :)
      A jeste otazka podle schematu - je nebezpecne s tim jezdit?
      Diky moc :)

    • By TomicSh
      Zdravím mám problém so svojou Fabiou 2.
      Pri jazde mi dnes začala viackrát pípať prístrojovka a signalizovala mi chybu červený trojuholník, ABS, servo ikonky...spravilo mi to viackrát no potom prestalo. Keď som vypol auto a znova naštartoval tak mi resetlo budíky (čas, denný počet km) tak som to odignoroval no pri parkovaní a vytočení volantu mi to znova začalo pípať, no tentokrát mi vyplo aj posilňovač riadenia. Behol som teda na diagnostiku a tam mi vypísalo toto:
      -Centr. elektronika ZE 1.0                         1
       063E Napetí jízdniho akumulárotu          Príliš malý signál
      -Elektrohydr. posilovač 1.0                       2
      0236 Řídicí jednotka posilovače řízení svorka 30
      0508 Řídicí jednotka posilovače řízení svorka 30
       
      Stretli ste sa niekto s niečím podobným prípadne nasmerovať na chyby z diagnostiky?
       
      Ďakujem pekne 
    • By Czrkmcz
      Ahoj lidi mám dotaz, jak je možné odpojit , prípadně deaktivovat kotrolku serva u Fab I 1.4 TDi rv 2007 ? jde mi o to ze auto bylo z bazaru kde kontrolku nejakym zpusobem odpojili aby nesvitila , zavada se nehledala protoze nebyl duvod *nic nesvitilo*,  takze po vymene serva , cidla a konektoru bych chtel aby bylo vse ve stavu aby kdyz bude zase problem aby me na to upozornila kontrolka, bohuzel po otoceni klicku se nerosviti kontrolka serva a to ani kdyz *nasimuluju* nejakou zavadu tak take ne ,, kde se da kontrolka odstrihnout aby nesvitila ? za budiky jsem koukal vsechny kabely jsou neporuseny , 
×
×
  • Create New...