Přejít na obsah

egr ventil, sekundarni okruh vedeni spalin, p0403


Doporučené příspěvky

Ahoj,

mam O2 8/2011

motor CR 103kw 

kod motoru CHFC

 

auto nahodne (vzdy na zahratem motoru ) "skytlo" rozsvitila se kontrolka ridici jednotka motoru + zacala blikat zhaveni motoru  > motor padal do nouzoveho rezimu. ( musel jsem vypnout / zapnout motor a byl na chvili pokoj, nahodne )

 

po diagnostice chyba P403 zpetne vedeni spalin

 

po nejakem cteni na foru jsem se docetl, ze je zaneseny chladic zpetneho vedeni spalin (vse je umistene na silenem miste mezi DPF a motorem ) > Po vycisteni celeho sekundarniho okruhu jiz motor NEPADA do nouzaku, nicmene kontrolka ridici jednotky stale svici . Motor bezi v poradku se svitici kontrolkou jsem jiz najel cca 10tis km a zadny problem nepocituji. 

Nevite kde by mohl byt problem ? Reseni zaslepit egr neprijimam. 

Nemusi se po vycisteni EGR ventil znovu nastavit ? 

Nemuze byt spatny mechanicky podtlakovy ventil ?

 

Poznatky:

Po vycisteni EGR ventilu a chladice se na diagnostice zobrazi dokonce DVE chyby P403 a nova P404. 

Po zavolani do origo servisu kolik stoji novy egr ventil mi bylo receno, ze to nebude egr ventil ze ten ani nepamatuje kdy napodled objednaval, ale ze prave CHLADIC zpetneho vedeni spalin objednava nekolikrat tydne do dilny. 

 

prikladam par fotek:

 

celek

post-24213-0-22785000-1407780295_thumb.j

 

chladic pred vycistenim

post-24213-0-64139700-1407780243_thumb.j

 

chladic po vycisteni

post-24213-0-23404800-1407780315_thumb.j

 

podtlakovy ventil 

post-24213-0-75682100-1407780257_thumb.j

 

po vycisteni

post-24213-0-03130500-1407780272_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aktualizace:

1) stale sviti kontrola motoru

po precteni novych chyb z motoru :

 

2 Faults Found:
 
4881 - EGR Valve (N18) 
          P1440 00 [175] - Open Circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 180713 km
                    Date: 2035.14.06
                    Time: 10:31:56
 
4900 - EGR Sensor 1 
          P0405 00 [175] - Signal too Low
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 180713 km
                    Date: 2035.14.06
                    Time: 10:31:54
 
vypada to jako bych nezapojil nejaky konektor? ale nastaveni egr probehlo v poradku
Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
pokud prectu bloky hodnot vse ohledne egr ventilu :

 

  013   Actuator for high pressure EGR; status 922948096 

  025   Bypass valve for EGR cooler; status 1 

  085   EGR cooling function; status 0 

  086   EGR solenoid valve; actual value 100.00 %

  087   EGR specified value 0.0 %

  088   EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 100.00 %

  106   Exhaust gas jet volume in particle filter 50.8 mł/h

  107   Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump; specified value 95.00 %

  108   Exhaust gas recirculation; shut-off conditions 2047 

  109   Exhaust gas temperature sensor 1 127.4 °C

  117   Exhaust mass flow of EGR 0.2 kg/h

  118   Exhaust model temperature 0 168.7 °C

 

muze te nekdo poradit zda li je to ok ? ale chladici funkce =0 a bypass egr ventil =1   poradite ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...

měl jsem po výměně pouze ovládacího motorku egru stejnou závadu  P040500

před výměnou to závadu nepsalo ale při čištění jsme zjistily že je opotřebené soukolí tak jsem z Polska sehnal pouze motorek za 1500kč(nový originální díl stejná vyrobní čísla stejný  výrobce)  sice pracoval nedocházelo k omezení výkonu ale hlasil stale chybu

demontoval jsem ho znovu a přehodil tišťák co vněm je

potom schyba skočila do vyřízených a šla smazat a už se neoběvuje všešlape

podle mě je v tom tíšťáku nějaký identyfikátor který pozná jednotka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj. Mam podobny problem. Autak skoda octavia II fl, 2.0 TDI 81 kw. (170t km) Diagnostika mi hlasi chybu P0403, takže pravdepodobne problem s EGR. 

Da sa nejako zistit ako zle je na tom samotne EGR, alebo ci je chyba iba niekde v nejakom čidle? 

Otačky neskaču, chod motora hladky, občas zasvieti kontrolka motora, niekedy sa 2 týždne neukaže. Zopar krat mi spadlo do nudzaku, no po opätovnom naštartovani auto ďalej šlapalo bez chyb. Nejaka rada? Nerad by som menil egr a nakoniec by som prišiel na to že tam bol zly len nejaky konektor. 

 

ĎAKUJEM ZA RADY :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 17. 11. 2014 na 15:28, Jakub Alimov napsal:

VYRESENO - vymenil jsme si komplet EGR ventil i s chladicem  cena original okolo 8 tisic Kc. 

Po vymene za novy EGR ventil je potreba navstivit skoda servis, prehranou SW v RJ motoru ( nevim co presne upravi )

Diky za plodné informace. Právě mě začíná zlobit ta ekologická fičura EGR ventil. Na netu stojí origo díl už 10700 káčé. Jsou už náhražky údajně Německá výroba za 7000 tis. Jelikož u naší Yetiny 4x4 je to extrémně náročná práce (demontáž celé př. nápravy) tak to je těžké rozhodování pro kterou verzi dílu se rozhodnout. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...