Jump to content

1.9 AWX -S1 - tlačí vzduch zpátky do sání


spacewerk
 Share

Recommended Posts

zdravím Vás, tak si takhle jedu do servisu na výmenu klapky klimy a 5km od servisu začal motor dunive bubnovat a řekl bych i nepatrne ztrati l výkon a zvuk byl jako zetor major.... 

 

předtim to byl : S1 AWX 1.9TDI96->115kW 350tkm rv01

 

Výkon se snižoval kde před service už nebyl skoro žádný, auto nekouří ale nemá výkon, sací hadice jsou OK, EGR zaslepený-nepropálený, vstřiky jsou zkontorlovaný všechny znova (před mesícem byl +. vstřik menen) 

motor hodne tlakuje po otevření víčko oleje neulítne ale je na hraně z merky oleje se po otevření kouří ....

 

po odendání všech hadic a nechání jen sacích paroh s EGR ventilem motor fouká zpátky vzduch do sání že to mlátí jak kompresor.... 

 

když přivřu chcípací klapku temer na doraz motor dostane krásnej zvuk (volnobeh) ale do otáček když nemá luft nejde, ale zvuk se srovná !!!.. 

 

můj dotaz, nikdo si s tím u nás neví rady: 

dali jsme vstřiky jiný, koukli na vuli turba, to je ok, prověřili sací okruh, 

 

nevíte pánové co by to mohlo bejt? 

 

zda mám hledat novej motor, protože pulit se mi ho nechce a je s tim stejne práce a financí jak s celým motorem..... 

 

děkuji Vám všem za rady již napřed 

 

V.

Edited by spacewerk
Link to comment
Share on other sites

Zdar než bych koupil nový motor to bych raději stávající rozpůlil a měl jistotu co mám vlastně v autě než zas jiny motor a kdo vi v jakem stavu kdo vi jestli ne před smrtí ....

 

Tim, že tlakuje do sání je divné.. kdyz já sundám sání a natartuju tak to zní taky jak kompresor jakmile dám filtr tak krasné předení ... Můžou být i KO pístní kroužky při tvém nájezdu možná taky ne je tam toho doopravdy hodně...

Link to comment
Share on other sites

cusss no to jde, když bude pulit motor a repasovat ho tak se v tom utopim prachama a zahrabu časem a vzhledem k najezdu to bude stejne komplet repas i futer na vstriky a celá strojba hlavy, ventily, hydra, páky atd....+ možná písty a kroužky to je generálka motoru cenově a ekonomicky pro mě v tuto chvíli  naprosto neefektivní investice, vzhledem k tomu když me oparava vyjde na 30cca S1 jsou prodejny kolem 50t -100t tak si řikám že seženu živej motor nastrojim tam jen to co mám na svym dám nový náplne a filtry a uvidi se, vždyt je to škudka :-)

Link to comment
Share on other sites

tak pánové mám resultát....

 

problem zpusobovala spatna (vydřená) vačka a promlácené hydra....

 

po výměně vačice, pánví, hyder, gufera a klitáčů střiků je vše OK..... posílám foto vačice...

 

vyléčil to Ladas  -  z DP fora obratem - takže doporučuji !!!

post-21345-0-96953300-1408692606_thumb.j

post-21345-0-00571400-1408692618_thumb.j

Edited by spacewerk
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ahoj krásná práce jak sme říkal teď konečně víš co vlastně se ti skrývá v útrobách auta a v jakem to je stavu a teď jsem schopen 100% říct, že nebudeš mít obavy tomu pořádně ohulit jak bude třeba bez sebemenších obav že se něco vysere ;)

Jinak pokud neni tajna cenovka kolik to vyjde takovy zásah ? A co vše jsi měňil přesně ? :-)

Link to comment
Share on other sites

no kluci cenovka byla 13K za vačici, pánve spodky a vršky, hydra, gufero, a nástavce vstřiku.... joo jeste tomu dam novej olej a militec a bude to vse OK :-) a to sem si rikal ze vcky se drou na 2pětce a je to koukam vsude jooo ten longlife..... menit po 15t tak tenle problem neni...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...