Přejít na obsah

1.9 AWX -S1 - tlačí vzduch zpátky do sání


spacewerk

Doporučené příspěvky

zdravím Vás, tak si takhle jedu do servisu na výmenu klapky klimy a 5km od servisu začal motor dunive bubnovat a řekl bych i nepatrne ztrati l výkon a zvuk byl jako zetor major.... 

 

předtim to byl : S1 AWX 1.9TDI96->115kW 350tkm rv01

 

Výkon se snižoval kde před service už nebyl skoro žádný, auto nekouří ale nemá výkon, sací hadice jsou OK, EGR zaslepený-nepropálený, vstřiky jsou zkontorlovaný všechny znova (před mesícem byl +. vstřik menen) 

motor hodne tlakuje po otevření víčko oleje neulítne ale je na hraně z merky oleje se po otevření kouří ....

 

po odendání všech hadic a nechání jen sacích paroh s EGR ventilem motor fouká zpátky vzduch do sání že to mlátí jak kompresor.... 

 

když přivřu chcípací klapku temer na doraz motor dostane krásnej zvuk (volnobeh) ale do otáček když nemá luft nejde, ale zvuk se srovná !!!.. 

 

můj dotaz, nikdo si s tím u nás neví rady: 

dali jsme vstřiky jiný, koukli na vuli turba, to je ok, prověřili sací okruh, 

 

nevíte pánové co by to mohlo bejt? 

 

zda mám hledat novej motor, protože pulit se mi ho nechce a je s tim stejne práce a financí jak s celým motorem..... 

 

děkuji Vám všem za rady již napřed 

 

V.

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar než bych koupil nový motor to bych raději stávající rozpůlil a měl jistotu co mám vlastně v autě než zas jiny motor a kdo vi v jakem stavu kdo vi jestli ne před smrtí ....

 

Tim, že tlakuje do sání je divné.. kdyz já sundám sání a natartuju tak to zní taky jak kompresor jakmile dám filtr tak krasné předení ... Můžou být i KO pístní kroužky při tvém nájezdu možná taky ne je tam toho doopravdy hodně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cusss no to jde, když bude pulit motor a repasovat ho tak se v tom utopim prachama a zahrabu časem a vzhledem k najezdu to bude stejne komplet repas i futer na vstriky a celá strojba hlavy, ventily, hydra, páky atd....+ možná písty a kroužky to je generálka motoru cenově a ekonomicky pro mě v tuto chvíli  naprosto neefektivní investice, vzhledem k tomu když me oparava vyjde na 30cca S1 jsou prodejny kolem 50t -100t tak si řikám že seženu živej motor nastrojim tam jen to co mám na svym dám nový náplne a filtry a uvidi se, vždyt je to škudka :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pánové mám resultát....

 

problem zpusobovala spatna (vydřená) vačka a promlácené hydra....

 

po výměně vačice, pánví, hyder, gufera a klitáčů střiků je vše OK..... posílám foto vačice...

 

vyléčil to Ladas  -  z DP fora obratem - takže doporučuji !!!

post-21345-0-96953300-1408692606_thumb.j

post-21345-0-00571400-1408692618_thumb.j

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj krásná práce jak sme říkal teď konečně víš co vlastně se ti skrývá v útrobách auta a v jakem to je stavu a teď jsem schopen 100% říct, že nebudeš mít obavy tomu pořádně ohulit jak bude třeba bez sebemenších obav že se něco vysere ;)

Jinak pokud neni tajna cenovka kolik to vyjde takovy zásah ? A co vše jsi měňil přesně ? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kluci cenovka byla 13K za vačici, pánve spodky a vršky, hydra, gufero, a nástavce vstřiku.... joo jeste tomu dam novej olej a militec a bude to vse OK :-) a to sem si rikal ze vcky se drou na 2pětce a je to koukam vsude jooo ten longlife..... menit po 15t tak tenle problem neni...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...