Přejít na obsah

Dlhé štartovanie


BlueRS

Doporučené příspěvky

info od Mr. Cimba

 

u O III 110 kW by se tohle dít nemělo. Dle všeho dává špatný signál některé z čidel teplot :, voda, nafta, vzduch, Chtělo by to ráno studené připojit na diagnostiku a přesně na tento blok teplot se podívat, musí být všechny plus mínus 2 st Celsia stejné !

Editováno: , autor: mrazikxr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám stejný problém, motor 135kW CUPA najeto 135k km, hlouhé stratování projevující se jednou za čas, zejména při startech po 3 - 4 dnech.

První servis, přehratí sw, kontrola vstřiků, výměna jednoho z nich - nepomohlo.

Za 5k km druhý (jiný) servis, znova kontrola vstřiků, výměna dalších dvou vstřiků ( nechápu, jak to, že při první kontrole to prošlo ), kontrola čerpadla - ok, výměna lišty rozvádění paliva nebo jak se to jmenuje.

Po 1k km zatím ok, tak jsem zvědav, jestli bude další problém.

Jinak při dotazu, zda je normální u auta se 135k km potřeba měnit 3 vstřiky, při tankování na Shell a aditiva borec jen pokrčil ramena.

 

Jinak nikdy jsem neměl problém, když jsem zkoušel nějakou dobu startovat dvojklikem (jak kdyby nažhavit), jak už tu někdo psal, ale to mi přijde u Kessy polovičaté řešení.

Editováno: , autor: Nemfis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes to snad točilo 5 vteřin, zkoušet měnit vstřiky přehrávat sw, se mi moc nechce, mát tam chip a o tem by jsem přišel a že to bude ok také není záruka, tak kde je zakopaný pes? Věřím když teploty klesnou pod 5 st tak to bude ok, protože to bude žhavit. Nejlepší by bylo aby to žhavilo i při telplotách nad 5 st. To jsem zkoušel a ok. Jak ale dát relátku informaci že je pod 5 st ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak u mna sa problem zda vyrieseny :) (nechcem to zakriknut)

 

na pripomenutie:

- mam motor CUNA 135kW, MR2015 (vyroba 09/2014), je to L&K combi

- problem so startami od noveho auta, ale iba teply motor - typicky po dlhsej jazde po dialnici (>1hod), zastavka na benzinke na palivo/kafe, pauza cca 15-20min a motor tocil ako blazon, niekedy ani nenaskocil. reklamoval som to, ale ako to vsetci pozname, diagnostika nic neukazala (=skutok sa nestal :angry:) takze sa nic nevyriesili, vzdy som ziadal o posledny SW, vzdy tvrdili ze je posledny a iny neni k dispozicii (naprik tomu ze tu ludia pisali ze bol....)

- pred cca rokom zacali byt problemom aj "studene" starty rano, stale dlhsie a dlhsie, paradoxne neboli priamo zavisle od teploty okolia, podstatne bolo ze auto stalo v noci, toto leto bezne aj 3-4 sekundy pri vonajsej teplote >18 stupnov! Tak som zase zacal torturu dalsich navstev servisu..

 

Na poslednej navsteve servisu zostalo auto v servise 2 tyzdne, podla ich vyjadrenia robili krok za krokom testovanie podla pokynov priamo zo SA.

A prekvapenie - nakoniec zabrala vymena akumulatora!!

Vysvetlenie (neviem overit) - Ak motor pri starte nedosiahne otazky v predpisanej toleracii, RJ motora jednoducho nevstrekne naftu. Vymenou akumulatora sa otacky dostali tam kam mali a uz to ide ako ma...zevraj aj akumulator ma svoju RJ (lebo AGM, lebo start-stop), ktora ju riadi a sleduje jej parametre.

Co ale nechapem preco toto nie je zaregistrovane v logoch, ved to je pri tych vsetkych vyspelych RJ v aute najmensi problem... a z cloveka robia v servise debila ze si to vymysla...

 

Je fakt ze som este nemal sancu otestovat pripad teplych startov, ale tie studene boli ovela horsim problemom.

 

Tak snad niekomu pomoze

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Boco napsal:

nakoniec zabrala vymena akumulatora!!

 

Drzim palce a prajem ti aby si mal pokoj ale... 

 

Mal som tiez podozrenie na batareku tak som skusal 

1. Mam doma dve rovnake Octavie 110kW ( jedna je manual a druha zle startujuca dsg s kessy ) jedna startuje na 100% a druha obcas dlho toci. Vymenil som na dlhsie obdobie baterky medzi nimi , vysledok ? To co startuje dobre startuje rovnako dobre bez zavahania a to co startuje obcas dlho v tom pokracuje :-(

2. Dal som specialistom na baterie zmerat kapacitu baterie, reakciu na opakovanu zataz , odber auta pri vypnutom aute , vysledok ? Bateria je v poriadku a netreba ju menit len na nejaku hodinku dobit aj to by sa nemuselo

 

v uvedenom aute je najnovsi soft , vymenene filtre oleje. Motor ide velmi dobre , spotreba super cize v motor ako taky zly nebude 

 

Ja skor verim ze to robi nejaky senzor a tym padom zle vyhodnotenie RJ pred startom ale ako to zistit ?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega nad tím právě moc nepřemýšlel, takže si nechal za 6k vyměnit baterku a nepomohlo to vůbec. 

 

Já si říkám, jestli to opravdu není v tom KESSY. My máme dvě totožné O3 s 1.6TDI DSG KESSY a obě startují jak se jim zachce. Moje O3 2.0TDI s klíčkem startuje na brnk úplně bez zaváhání. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už je skoro na sloučení s několika jinými tématy - rekuperace, jaký nový akumulátor, "vítej v klubu těch, co mají nové/zánovní auto a na poličce vychystanou novou baterku" - nebo jak to renovující škodovkáři říkají :lol:. Hlavně, že mě jeden ne-znalec přesvědčoval, že jsem debil, že odmítám SS - to byl ještě před masovým (i mediálním) rozšířením "rekuperace" aka trvalého nedobití... fakt ideál přifrčet na konec kolony na dálnici (zrovna borec, co mu předpisy moc neříkají) a nechat zdechnout motor. Dneska už tam (většinou) začne motat nějaká pumpa na chlazení, možná i olej do turba(?), ale to není doba vzniku SS failů u turb. Plus efekt střídy třeba 50% cukání v kolonách: off-on-off...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz nejaku dobu si nahravam ranne starty a vsimol som si zaujimavu vec Kessy zacne startovanie pred ukoncenim zhavenia. Zajtra rano to vyskusam na druhej bez Kessy ze zacnem startovat hned bez cakania na kontrolku zhavenia a uvidime 

 

otazka je mozne v RJ nastavit aby zacalo startovanie neskor po stlaceni tlacidla ? 

 

Otazka kontroloval niekto zhavice ? 

Editováno: , autor: vladoRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže u mě proběhla výměna baterie, auto je 4 roky staré, poslední dobou trpělo dlouhými starty čím dal častěji. Od výměny baterie zatím za 3dny ani jeden dlouhy start (ani náznak). 

Před výmenou baterie jsem hodil auto na diagnostiku a zjistil, že při startu padalo napěti na baterii až k cca 7,5V, což pravděpodobně dělalo problém jednotkám. Paradox je, že před pár dny jsem nechal baterii otestovat na zátěžový test, kde mi bylo sděleno, že je v pořádku :). Čili doporučuji hodit na diagnostiku změřit napětí při studeném startu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...