Přejít na obsah

řadící páka - opotřebení


memory2

Doporučené příspěvky

:D....Tu se měl na škodovce, ale vyl tam zalitej krab (luxusní verze)

 

Ne, 95tis na O2, ale hlavice je podobná té z O3 (ke konci výroby O2 FL se dávala hlavice ze supa)

 

Materiál bude stejnej, není důvod, aby něco v tomhle zhoršovali a měnili, když to fungovalo. To je absurdní.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdyby to byl šmejd v pravém slova smyslu, tak to dělá všem a nepíší tu někteří, co mají najeto i víc, že nic takového nepozorují. Těžko říct jestli je to systémové nebo "jen" špatná kontrola výstupní kvality (ale zase 2x za sebou?) a tyto dohady už přestávají být konstruktivní, rozhodně nikoho nikam neposunou. Pokud to lidé začnou ve velkém reklamovat, tak na to ŠA bude muset zareagovat a začít alespoň na výměnu dávat vyšší kvalitu provedení horní vrstvy. No... určitě na každé páce snížením kvality až na hranu ušetřili alespoň 0,37 Euro...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jádro pudla je v masivním šetření výrobce. Ta hlavice bude asi Made in PRC, ostatně jako obrovské procenta jiných dílů v koncernových autech. Když si vezmu že moje O1 stála nová 610 Tkč a byla celkem jednoduchá a ne tak komplikovaná jako současná OIII která je v podobné cenové relaci. Protože je vše na OIII složitější tak výrobce musí maximálně šetřit aby dosáhnul obdobného zisku na autě. Tedy v tom je jádro pudla a nedá se u současné produkce očekávat kvalita jako u dřívější výroby. Jen si vemte jak je složitej dnešní motor a kolik má dílů, které dost stojí. Takže se ušetří na kvalitě vnitřích materiálů a výrobce doufá že to záruku překlepe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze to je Made in PRC bych az tak neresil. Vetsina prave kuze se vyrabi nekde v prdeli v Asii. Tohle podle me proste vubec neni kuze, byt to vseznalek Hravec nikdy neprizna. Kuze opravdu neni tvorena nekolika vrstvami ktere se mohou loupat, jak tu nekdo navrhoval. Ani se nebarvi tak, ze se veme kuze a nastrika se barvou, ktera by se mohla loupat. Z fotek to vypada jak nejaky umely matros. Ostatne ani Skodovka nikde neuvadi, ze to je prava kuze, tak jako to v davne minulosti delala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak je to u Škoda Auto, ale pro Audi, BMW, VW,.... je téměř výhradním dodavatelem usní firma Boxmark, což je rakouská firma s velkou výrobou ve Slovinsku. http://www.boxmark.com Určitě ne žádná Čína. Boxmark má na dodávky usní do předních automobilek téměř monopol, resp. je brovským dodavatelem. Ještě husčí je Alcantara, tu vyrábí jenom 1 firma (Alcantara S.p.A.). 

 

A přikláním se k názoru mike_h. Pravá useň se může těžko takhle destruovat. Z fotek je patrné, že se z toho odtrhává nějaká krycí vrstva... pánbůh ví, z čeho to celé je. Tipoval bych nekvalitní koženku, tj. "umělou kůži" nebo to pravá kůže je, ale krytá nějakým šmejd lakem. 

Editováno: , autor: molczik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konzultoval jsem tu páku v autorizáku, prej zatím neřešili jedinej případ, že by se to někomu loupalo a docela se divili. Na otázku, zda je to skutečná kůže odpověděli, že ano, že je to opravdu kůže. Na otázku proč se někomu loupe odpověděli...

 

1/ Pot či nadměrné opotřebení stálým dotykem, případně kombinace obou

2/ Ruka trochu mastná od nafty z tankovací pistole

 

(Dávám sem jen to, co mi oni řekli, takže neřeším, jestli je to pravda nebo ne, či jestli máte naftu či benzín)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když porovnáte kůži na volantu s kůži na madle ruční brzdy a řadící páce, je rozdíl hned vidět. Na ruční brzdě a řadící páce podle mne není lícová kůže, ale nějaká lakovaná rozemletá a slepená srágora.

Editováno: , autor: Flag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint To je nesmysl, jen je to jiná kůže než na volantu. 

 

 

Může to bejt  kůže ,ale je kůže a "kůže" to je přece jasný. Reklamoval jsem termoregulátor a mluvili se mnou jak kdybych byl jedinej v republice komu se to stalo a za pár dní jsem o tom četl tady. Takže jsem byl určitě jedinej :))

Nikdo nebude kydat hnůj na vlastní chlívek ...

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přidám vlastní zkušenost....

 

když se bavím s prodejcem - téměř všechny možné i nemožné nešvary sice nepotvrdil, ale částečně odkýval, zmínil že G7 také tyto problémy má, že to slyšel a že nemluvě o Hnůjdaji.... o něčem slyšel, ale ještě to u nich takto nikdo nereklamoval, jinak se zmínil že pro letošek 01 - 77 prodali 300 aut....

 

když se bavím s technikem - no to slyším poprvé, to není možné, nenene, to není možné, no ne ne ne -  syn má v práci služební O III, mají chi tam 12 kousků, bz jediného problému 50 tis. km průměr.... nenenene - pak jsem si všiml že jsou za mými zády otevřené dveře do kanceláře majitele.... ten zrovna vyšel z kanceláře (dobře se léta známe) ten na mě mrknul a úsměvy měl od ucha k uchu....div nevyprskl smíchy.....

 

když se bavím s reklamačním technikem - tak ten připustí jistou možnost, že je to možné, ale že i konkurence...... a že i  VW ...... a na rozdíl od obou předchozích velmi často přímou řeč proloží oním slovem vlastnost, ale není to běžné.....

 

jinak mi prodejce potvrdil jak tvrdý a zákeřný mystery schoping na ně chodí, jak na prodeje tak na servis i na reklamace a mnohdy jen nenápadně přihlížející zákazník, rodinka s dítětem, obhlížející auta na showroomu, posléze vyplavou jako mystery....

 

takže chce to býti objektivní a těm taky lidem se nedivit, že veřejně a nahlas jednají jak jednají, v hospodě u piva by to určitě řekli úplně jinak....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...