Jump to content

Plynový pedál


Lukander
 Share

Recommended Posts

RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi.

Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator.

Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi.

Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit?

V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo.

 

Nize video.

 

http://youtu.be/UK8AFcQt354

Edited by Lukander
Link to comment
Share on other sites

RS-ari a ostatni, uz jsem se ptal par lidi v poste, ale nikdo podobny problem nema a nez se zacnu hadat se servisem, chci to mit potvrzene od co nejvic lidi.

Mam RS TDI, vyr. 12/2014, manual, sound generator.

Od zacatku jsem mel v krajni poloze plynoveho pedalu kratkou vuli s vyssim odporem pri doslapu. Proste kdyz seslapnu plyn na podlahu - kdy dava setrvaly odpor, tak na podlaze je tam jeste mini prostor, kde ten pedal ma odpor vetsi.

Byl jsem s tim ted na reklamaci a v servisu mi rekli, ze je to vlastnost vsech RS. Pry neco s tim Sound generatorem, bla bla bla - chlap nevedel, ktera bije. Muzet mi to potvrdi/vyvratit?

V normalni oktavce, co jsem zkousel na salonu to nedelalo.

 

Nize video.

 

http://youtu.be/UK8AFcQt354

 

Ale takhle se mi přesně chová 1,8 TSI s manuálem, samozřejmě bez soundgenerátoru. Nepřikládal jsem tomu význam, naopak jsem celkem rád. Mám tak pod nohou kontrolu, že už se opravdu blížím k podlaze.

Link to comment
Share on other sites

a nebo prostě dávají jeden druh pedálu nebo to má souvislost s start/stop systémem nebo s něčím jiným, ale každopádně v etce jsou sice dva pedály a to 5Q1721503F pro mechanickou převodovku a PR-EFO a druhý 5Q1723503F pro užití u manuálu s PR-EFO a dále i s PR-EF1 a rovněž pro automat...

 

ví někdo co je PR-EFO a PR-EF1 ?

 

Edited by Hravec
Link to comment
Share on other sites

No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO.

 

Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ?

 

Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".

 

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

No nerad kecám do něčeho, čemu až tak nerozumím a vůbec mě netrápí, ale když už to tady čtu, tak jediné, co se dá EF0 a EF1 takhle večer dohledat je, že EF1 má dle některých webů s náhradními díly asi nějakou souvislost s možností zvolení profilu ECO.

 

Pak se osazuje stejný pedál jako pro automatickou převodovku. Nemůže to "prošlápnutí" být impuls "vykašli se na ECO profil, já chci z tohohle předjíždění co nejrychleji pryč" ?

 

Viz třeba návod k obsluze, kapitola volba režimů poznámka za režimem Eco: "Maximální zrychlení vozidla (funkce kick-down) je umožněno i v jízdním režimu Eco".

 

je to tak, dohledal jsem to samé, pedál 5Q1723503F je tedy u všech automatů a u vozidel s manuálem, ale volbou jízdních režimů (Driving Mode Selection), nicméně jsem dohledal že i motory 1,8 TSI a 2,0 TSI i bez DMS mají tento pedál... sice je to psáno pro VW, ale těžko říct....

Edited by Hravec
Link to comment
Share on other sites

Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba.

 

Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma).

 

Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí.

 

Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ?

 

Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Motory 1,8TSI a 2,0TSI jsou jiná liga. To si kupují polozávodníci, kteří hledí na 3 parametry: maximální rychlost, zrychlení z 0 na 100 a kombinovaná spotřeba.

 

Maximální rychlost - i u normálního motoru se s ní dá pohrát relativně levně za pomoci převodovky (vím i spousta dalších věcí na to musí být stavěna, ale není to žádná pohroma).

 

Kombinovaná spotřeba - uměle naměřená laboratorní hodnota, které se při jejím měření jakýkoliv inteligentní motor přizpůsobí.

 

Ale co zrychlení? Jak bys chtěl co nejlevněji (nebo úplně zadarmo) docílit zrychlení z 0 na 100 kolem 7 sekund tak, abys nemusel dělat žádné podstatné změny na motoru a udržel kombinovanou spotřebu "běžného" provozu na 5ti litrech a velmi nízké emise ?

 

Můj názor je (spíš domněnka), že toto je velmi levný způsob, jak říct řídící jednotce vykašli se na spotřebu, životnost, chlazení, dobíjení, klimatizaci, emise a GO!

 

A nebo si motory 1.8TSI kupijí lidé co chtějí O3 v 4x4 + DSG ... to taky vlastně postrádá logiku

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...