Jump to content

Plaketka 4x4 DSG superb


Bladik
 Share

Recommended Posts

Ahojte, nemohu podobne tema nikde najit. Marne se shanim po original plaketce do DSG radicky Superba 4x4. Nasel jsem jen stribrnou s napisem Superb. Ale v aute v originale mam napis DSG 4x4. Nevi nekdo jestli se to da sehnat a popr. kde nebo aspon cislo z Etky.

Dekuji mnohokrat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By GoofySK
      Zdravím, mám motor 1.8 TSI a 7° DSG (2013/132kW).
       
      Otázka č.1: jedná se o suchou nebo mokrou variantu?
      Otázka č.2: pokud jde o suchou, co si myslím, tak se výměna oleje i tak provádí s proplachem (jako mokrá varianta) nebo se jen vypustí a doleje jak výměna oleje v motoru? Jde mi o to, jestli to můžu nechat na šikovném známém (který ale nemá vybavení na proplach) nebo raději do autorizáku.
       
      Díky
    • By Romiiken
      Ahojte.  Chcem sa poradit ohladom neprijemneho krhotania, ktory moj sup produkuje. Vyzera to tak, ze hrkoce DSG. Robi to len v polohe Parking a Neutral. Po zaradeni R alebo D hrkot zanikne.
      Este by som dodal, ze telefon ten zvuk pomerne ostro pobral. V realite to je trosku tichsie asi tak o 35 %.
       
       
      Ma niekto podobnu skusenost s takymto hrkotom pri dq250 ? 
      Jedine co ma napada je set spojok alebo dvojhmotny zotrvak. 
       
      Auto ma 43 tisic km. Nedokazem povedat ci to robi od nova, lebo som ho nekupil ako novy. 
       
      Dakujem za kazdu reakciu :). 
    • By CzechJura
      Ahoj,
       
      buď neumím hledat, nebo jsem to prostě nenašel :)
      Chci se zeptat na vaše zkušenosti s úpravou SW na vašem 6 stupňovém DSG.
       
      Přesedlal jsem z Passata B5.5 1.9 96kw (115kw) na 2.0 TDI 103kw s automatem. Co se týče komfortu, odhlučnění auta atd. super, ale jinak jsem trochu nešťastný, co se DSG týče.
      Na křižovatkách odkud potřebuji vystřelit se to auto rozmýšlí, co po něm vlastně chci. Po 1-2 vteřinách si řekne "jo aha, on chce jet rychle", tak se to rozjede. Za mě je v tomhle případě akcelerace strašná. Při jízdě v klidu si ale nemůžu stěžovat.
       
      Další věc, co mi leze krkem je to "super" eko friendly podtáčení motoru. Když vím, že budu předjíždět, tak automaticky přepínám na manuál, podřadím a ve vhodnou chvíli na to šlápnu a řadím si sám, protože občas ty koně popohnat je běh na dlouhou trať.. 
       
      Proto se ptám, jaké máte zkušenosti s úpravou převodovky, popřípadě chipem motoru na 125kw + kdo to dělal. Jsem připravený si za kvalitu připlatit. Nehledám Pepu z garáže.
       
      Díky :)
    • By Viki39004
      Dobrý deň . Nenašiel som tu nikde túto závadu , ak to tu je a nenašiel som prepáčte mi.
      Počas jazdy do kopca mi vyskočila voda na 100 a olej na 128 stupňov. Dia píše toto:
      Adresa 01: Motor (J623-CRLB)       Labely:. SVO\04L-907-309-V1.clb
         Řídící jednotka SW: 04L 906 026 ET    HW: 04L 907 309 R
         Díl: R4 2.0l TDI   H22 1990  
         Revize: B5H22---    
         Kódování: 011D0012036401087000
         Dílna #: WSC 01286 386 08256
         ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026ET 002002
         ROD: EV_ECM20TDI01104L906026ET_002_SK48.rod
         VCID: 000F35079B030A4FA6-8054
      1 nalezena chyba:
      4529 - ridici obvod ventilatoru 1 high 
                P0692 00 [039] - -
                Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
                   info o závadě:
                          Stav závad: 00000001
                          Priorita závad: 2
                          Frekvence závad: 254
                          Kilometry: 140928 km
                          Datum: 2021.09.01
                          Čas: 11:21:33
                          Otáčky motoru: 1652.50 /min
                          Normovaná hodnota zátěže: 85.1 %
                          Rychlost vozidla: 41 km/h
                          Teplota chladicí kapaliny: 94 °C
                          Teplota nasávaného vzduchu: 76 °C
                          Okolní tlak vzduchu: 980 mbar
                          Napětí svorky 30: 13.320 V
                          Čítač zapomenutí po OBD: 40
                          Hmotnostní množství vzduchu: požadovaná hodnota: 250.0 mg/stroke
                          Snímač teploty chlad.kap. 1: řada 1 na výst.chladiče:hr.hodnota: 2222.0 °C
                          Snímač vnější teploty 1: řada 1: hrubá hodnota: 17.0 °C
                          Buzení ventilátoru chladiče 1: 10.00 %
                          Snímač teploty paliva 1: řada 1: hrubá hodnota: 27.7 °C
       
       
      Je chyba v snímači teploty chladiacej kvapaliny? Ďakujem
       
    • By bubeniczek
      Ahoj, obracím se na vás s prosbou o pomoc.
      Na vozidle byl pravidelný autorizovaný servis. Nyní mi však za posledních cca 1000 najetých kilometrů opakovaně vyskakuje předmětná hláška za jízdy, která zmizí max. do pěti minut jízdy. Diagnostika hlásí tuto chybu (výpis je starší - proto nesedí KM s aktuálnimi fotkami) - DOČÍST AŽ DOLŮ PROSÍM
                      Addresa 16: Elektronika volantu       Labely: SVO\5Q0-953-549.clb
      Objednací číslo řídící jednoky: 5Q0 953 521 EP    HW: 5Q0 953 569 A
                 Systém a/nebo verze: Lenks.Modul   075 0235
                            Kódování: 1414
                         Číslo dílny: WSC 33361 790 00123
                    ASAM Dataset: EV_SMLSVALEOMQB 001015 (SK48)
                             ROD: EV_SMLSVALEOMQB.rod
                            VCID: 040739178F1B166F82-8050
      1 nalezena chyba:

      617752 - Spínač zámku volicí páky v poloze P
                B1162 29 [008] - Chybny signal
                Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
                   info o závadě:
                          Stav závad: 00000001
                          Priorita závad: 2
                          Frekvence závad: 1
                          Počítadlo resetů: 24
                          Kilometry: 153330 km
                          Datum: 2021.08.14
                          Čas: 14:57:47

                          Ubat 30 Voltage: 13.40 V
                          Ignition State: zapnuto
                          Terminal 15: 12.60 V
                          A/D #1: 98.43 %
                          A/D #2: 0.00 %
                          A/D #3: 0.00 %
        Máte s tím někdo zkušenost? Četl jsem ,že může být chybný nějaký mikročip u řazení a nebo to může dělat i spínací skříňka (nemám KESSY). Dodávám, že mě taky před časem navštívila kuna, při pohledu do motoru jsem nenašel nic zničeného, ale jestli třeba něco odspoda a případně to nedělá nějaký kabel? Dále mi tak občas po nastartování vyskočí hláška že není dostupný front asist, ale ta hnedka zmizí. V závadách samozřejmě je pořád chyba. Baterka má nyní 12,6 V. Předem děkuji za reakce :)


×
×
  • Create New...