Jump to content

Milhi
 Share

Recommended Posts

Dobrý den,

 

dávám dohromady OII fl 1.8TSI. Dnes po zdárném zapojení všech jednotek byl první start.

Ovšem bez výsledku. Startér netočí. Mám podezření na chybějící pojistku v relé boxu v motorovém prostoru.

Manuální start se povedl. Myslím tím spojení konektoru ze startéru rovnou na baterii.

Víte jak to bývá když rozdělaná auto někde stojí.

Prosím tímto způsobem majitele a znalce značky o pomoc.

Přikládám foto relé boxu.

 

Auto bez vody a bez brzdove kapaliny spojka seslapnuta....muze to mit vliv?

 

ATPChE.jpg

Edited by Milhi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By Sense
      Zdravím odborníky na dvojkové Octavie.
       
      Mám Octavii II Combi 1.8 TSI 118kW, r.v. 11/2007 (modelový rok: 2008).
       
      Auto začalo na volnoběhu pocukávat, otáčky lehce lítají nahoru a dolů. Nejdříve bez kontrolky chyby motoru, dnes už i s kontrolkou.
       
      Diagnostika ukazuje následující chyby: 
      001669 - ECM Power Relay Control Circuit 
      P0685 - 000 - Open Circuit - Intermittent
       
      000369 - Fuel Trim; Bank 1 
      P0171 - 000 - System Too Lean - Intermittent
       
      Auto startuje na první dobrou a jezdí normálně (až na občasné cuknutí v zátěži kdy zabírá turbo - ale tento příznak mám již delší dobu a podezříval jsem z toho turbo).
       
      Myslíte, že by to mohlo být multifunkční relé?
      Pojistková skříň u motoru je čistá. Jedno z těch relé je ale lehce nakřápnuté, resp. jeho kryt, což mi přijde divné, ale budiž, nevím, kdo s tím co dělal předemnou. Bylo také lehce povysunuté. Vyndání a zandání nepomohlo.
       

       
      Pokud je šance, že závada by mohlo být relé zkusil bych vyměnit nejdřív to, přeci jenom by to byl ten nejmenší náklad.
      Stejné relé jako tam teď mám se asi už nevyrábí, doporučili by jste nějakou adekvátní náhradu za současný díl 8D0 951 253 ?
       
       
      Děkuji za případnou pomoc.
    • By fil013
      Zdravím, dneska pocas jazdy mozno po 20 kilometroch sa mi rozsvietilo ESP a zacala blikat kontrolka zhavenia .... otocil som to naspat radsej som auto nevypinal keby nahodou uz nenastartujem ... ked som sa vratil auto som vypol a uz len toci toci ale nenaskoci .... neviete niekto aspon nahodou co by to mohlo byt ?? Ako zistim ci ma hodilo do nudzoveho rezimu ja si myslim ze asi nie lebo cestou naspat malo auto normalny tah len pri rozbiehani trosku akokeby sa dusilo trebalo davat viac plynu ako obvykle ... dakujem pekne za odpovede
    • By Agraelos
      Zdravim,
       
      Auto: Octavia II, 2.0 TDI-PD, 103 kW, 16V (BKD), bez DPF (originálně), r. v. 2004, najeto cca 240 tis. km
       
      Cca před tejdem auto normálně fungovalo. Předtím ještě nebyl problém se startem ani v zimě, ani po delší době. Pak po pár dnech, co stálo, nešlo nastartovat (vybitá baterka, menší napětí). Baterku sem dobil nabíječkou (dobíjel sem i minule), ale už se bohužel nepovedlo nastartovat (cca 0° C) a ani přes kabely. Startér je slyšet, funguje -> musí točit motorem, protože rozvody jsou v pohybu. Koukal sem i, jestli mi někdo neucpal vejfuk. Kontrolka imobilizéru nesvítí, ani žádná jiná. Klíč mám když tak jen jeden, není zanešenej, ani příp. vybitej. Ovšem před vypojením baterky sem vytáhl pojistku od alarmu, aby auto nehoukalo, což sem dělal i minule a ok. Když nepočítám spojku, zkoušel sem startovat i s plynem.
       
      Taky si říkám, že při nandávání baterky mi zapadl šroubek, ke kterýmu sem se nemohl dostat a magnet sem neměl. Pomohl sem si sikovkama, jenže mi zapadly skoro až na podběh. Sundal sem filter-box a rukou se pro to protáhl. Napadá mě, jestli sem o něco omylem nezavadil a nepřerušil, ale nic sem neviděl a dolů u převodovky aspol. nevidím. Překousaný kabely snad nejsou; parkuju uprostřed Prahy.
      Dál sem zkoušel přeměřit pojistku od podávacího paliv. čerpadla a ukazuje, že je ok + je snad i trochu slyšet. Jinak v nádrži je skoro půlka nádrže (tankována Verva na Benzině a zhruba před tejdnem Efecta na Benzině). Žhavicí svíčky (žhaví pár sek.) podle servisky měněny před přibližně 18 tis. km, před 2 rokama. Palivovej filtr měněn zhruba před 5 tis. km a vzduchovej před pár stovkama. Nedávno mi měnily i vstřiky.

      Přes den bych zkusil přeměřit další pojistky a pak diagnostika, jak mi jí půjčí kámoš. Snad se to nějak nezavzdušnilo, co zkusit startovací sprej do sání? Nemůže ta baterka bejt rozbitá, že ani kabely nepomůžou a startér nemá velkej výkon? Ale otáčkoměr se ani nehne. Nebo zkusit delší dobu startovat? (zatim sem zkoušel max. 7-8 sek., jak to pak nahlásí nízkej tlak oleje). Akorát si taky řikám, když budu takhle zkoušet startovat, nenaplněj se mi válce palivem a nějak se to "uchlastá"?
       
      Děkuju moc a za ochotu a rady.
    • By Jamarino
      Zdravím všechny vespolek,
      začínám být ze svého auta zoufalý.Posledních 14 dní mám problém s teplým motorem. Jakmile jedu (třeba 20km a více), zastavím na parkovišti na nějakou chvíli, pak už nemůžu odjet. To samé, když třeba stojím na parkovišti na volnoběh po jízdě (5 min) a asi se více ohřeje motorový prostor, začnou klesat otáčky na 500ot/min, dusí se a nebo rovnou chcípne. Dnes se mi to stalo v čekání v koloně na semaforu, kdy jsem zase stál na místě a v intervalech pár minut popojížděl. Po 10 minutách se mi povedlo na minimální výkon přes spojku popojet pár minut do ústraní. Po dalších 30 minutách čekání se mi povedlo rozjet a odjet - auto z počátku vůbec netáhlo- poté co se trochu ofoukal motorový prostor začalo jet normálně.
       
      Takže souhrn - děje je to pouze, když je teplý motor a motorový prostor
                              otáčky spadnou na volnoběh na 500 ot/min a auto se dusí (vůbec nereaguje na přidávání plynovým pedálem)
                              vyměnil jsem vzduchový filtr, svíčky za origo ngk - žádná změna
                              zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu (žádná změna)
                              během jízdy se chová normálně
                              nesvítí žádná kontrolka, diagnostika neukazuje žádnou chybu
                              vyfoceny staré svíčky 
                              závada se projevuje na benzín i LPG
                              v přiložených videích je natočeno chování
       
       
      Jedná se o Superba I 2005 1.8T 110kW (chip 140kW) přestavěný na LPG.
       
      Budu vděčný za každou radu. V servise mě přijmou až 25.4. , ale radši bych tu závadu odstranil dříve.
       
      20180411_171428.mp4
      20180411_171510.mp4

      20180412_154656.mp4
    • By hvaceq
      S Rapidem jde docela dobře smykovat.
      Je třeba vyndat pojistku.
       
       
×
×
  • Create New...