Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Tak vyjádření ŠA:

 

 

"Za předpokladu, že vůz nebyl havarován, by měly být spáry mezi kapotou a světlomety stejné jak na levé tak i na pravé straně.
Výrobce vozu neudává závaznou velikost spár, ale je nutné dodržte souměrnost a usazení kapoty motoru a následně seřídit polohu
levého a pravého světlometu tak, aby spáry byly shodné na obou stranách vozu.
Doporučujeme Vám obrátit se na smluvní servis ŠKODA ve kterém Vám uvedený nedostatek bude k Vaší spokojenosti jistě odstraněn."

 

 

 

Tak, a zase vim houno.....

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže oni už ti odpověděli - že na lince se montáž uskutečňuje tak, aby byly ty spáry oboustranně stejný - a věř mi, že i když v Bolce nedělám, tak si jsem jistej, že výstupní kontrola na daný části montáže zrovna tyhle spáry docela dost hlídá, protože se jedná o "vzhledovku". A těch kontrol tam je víc za sebou a jedna druhý navzájem nic neodpustí, protože když něco takovýho "projde až k zákošovi", doplácejí na to všichni najednou podle hesla "jeden za všechny, všichni na jednoho".

 

Tudíž JÁ OSOBNĚ si jsem jistej, že tu kapotu "uhnul" někdo AŽ PO finální montáži (a kontrole) na lince v ŠA a prodejce se autí snažil udat TOBĚ i s tou závadou - protože tohle by ještě přímo ve fabrice muselo projít pod moc velkým počtem očí a aby to nikdo nezmerčil a nevrátil...? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem se na to zadíval a ono je celý světlo posunutý směrem do auta.

 

Pokud by se světlo seřídilo tak by to bylo ok.

 

Ale v autorizáku mi to asi už na reklamaci neudělaj, skoro rok po koupi.

 

A nárazník kvůli tomu seřízení světla sundavat teda nebudu.

 

 

:kol-47::kol-24:   Ved ani tebe tie spary svetlo+predna kapota nevadili az teraz po ROKU!!!! :kol-26: :kol-26:

 

Da sa to svetlo nastavit abi spary boli rovnake!!!! :kol-28::kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se stává poměrně běžně, obvykle se menší poškození (rejpance do laku, promáčknutý potahový plechy, nakřápnutý plasty, křápnutý okna) řeší vrácením autí do fabriky a tam výměnou dílu + profi přelakováním ve stejný dílně, v jaký se opravujou auta s nalezenýma chybama na výstupu z hlavní montážní linky. Pokud opravu zvládne autorizák (v případě pouhý výměny kus za kus těch skel nebo plastů), dělá se to pokud možno na místě.

 

A míst, kde se může autí poškodit je kupa. Začíná to při nakládání aut na trajler, pokračuje to nějakýma bouchancema při přepravě (špatně ukurtovaný auto na trajleru = pohne se, náraz čehokoliv zvenčí = kámen, větev, jinej předmět nebo dokonce vozidlo) a končí to při skládání auta u prodejce - ve všech případech nastávají nehodový situace, kdy dochází k většímu nebo menšímu poškození jistýho % přepravovanejch aut. Úhradu za opravy většinou řeší pojišťovny, každej kdo takhle přichází do styku s novým autem má už ve vlastním zájmu sjednaný pojištění odpovědnosti. Větší škody se řeší totálkou = dodáním novýho kusu, málokterej výrobce si lajzne, aby jeho autorizovaný prodejci dostali jako funglovku k prodeji auto opravený po nějaký větší ráně...

 

 

:kol-47::kol-24:   Ziadne auto sa nevracia do FABRIKY na opravu!!!!!!!

 

Ked sa auto poskodi pri preprave tak sa vsetko opravuje na mieste  konkretny predajca!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PROCHY603- Tak jak okolo toho každej den chodim, tak si říkám, že to tak necham a kašlu na to. Když auto jezdí jak má a je to prostě jenom o vzhledu.

 

Ale pak mi zas začne vrtat hlavou proč tam někdo nechal takovou prasárnu a neni to pozůstatek nějakýho krutýho zacházení s autem a kde všude byl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PROCHY603- Tak jak okolo toho každej den chodim, tak si říkám, že to tak necham a kašlu na to. Když auto jezdí jak má a je to prostě jenom o vzhledu.

 

Ale pak mi zas začne vrtat hlavou proč tam někdo nechal takovou prasárnu a neni to pozůstatek nějakýho krutýho zacházení s autem a kde všude byl problém.

 

PROCHY603- Tak jak okolo toho každej den chodim, tak si říkám, že to tak necham a kašlu na to. Když auto jezdí jak má a je to prostě jenom o vzhledu.

 

Ale pak mi zas začne vrtat hlavou proč tam někdo nechal takovou prasárnu a neni to pozůstatek nějakýho krutýho zacházení s autem a kde všude byl problém.

 

Vobec to neber tak tragicky!!!  Nemas to len spravne dopasovane predne svetla +kapota. To je vsetko. Da sa to opravit nastavit!!!! :kol-47: :kol-47:

 

Viem o com pisem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Po neustálém prohlížení cizích aut jsem se naštval a začal jednat.

 

Tak sem ještě trochu popřemejšlel co kde a jak.

 

Pro vyjmutí-výměnu světlometu je sice mutný sundat přední nárazník, ale pro jeho pouhý vystředění tato operace neni třeba.

 

Jeden šroub z těch tří upevňovacích-seřizovacích u kterého jsem si myslel, že abych se na něj dostal bude třeba sundat nárazník jsem nakonec našel při důkladném prohlížení na místě kde se k němu může krásně.

 

Ale stačilo jen jeden z nich povolit a světlomet naklonit trochu dopředu. Je to ten co je nahoře.

 

Lépe řečeno stačilo ten šroub povolit a pak pořádně utáhnout- světlo se mi zkroutilo do tý nehezký pozice díky tomu, že to nějakej lempl v MB zapoměl pořádně utáhnout a ono se vibracema zaklonilo dovnitř auta.

 

Takže ponaučení- nejdřív si zkontrolovat jak je to vlastně utažený z výroby. :))))))))

 

Ale i tak dík za komentáře.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...