Jump to content

březová semínka


linkin1
 Share

Recommended Posts

Zdravím. Chtěl jsem se zeptat někoho kdo má zkušenosti s břízou. Mám auto venku a jak už to tak bývá parkuji pod břízou. Každý den mám na autě všude přítomná semínka a listí. A to ještě není podzim, auto pak asi bude "zasypáno" listím. Ptám se jestli je to problém pro auto, když pominu to, že to musím uklízet v autě. Kam se ta semínka dostanou? Před čelním oknem jsou nějaké mřížky a jak je to potom přizpůsobené. Nebo se to pak deštěm nějak odplaví. Děkuji za odpovědi..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dostanou se do žlabu kolem klimatizační jednotky, kterej má odtok do podběhů - a když je nevypláchneš, tak tam zahnijou a bude ti tam v zimě zamrzat voda. Do sacího filtru se nedostanou, ten má přívod vzduchu od mřížky v masce.

Ale zaručeně je najdeš až budeš měnit kabinovej filtr v klimatizaci - tam jich naleze právě sáním pod mřížkou před spolujezdcem doslova mrtě...

Link to comment
Share on other sites

Jinak Ekkar to vidí z hlediska širšího.

 

Asi bu¨du muset provětrat motorovku a nebo pořídit nějakou plachtu alespoň na přikrytí toho předku auta kudy se do něj ten humus dostává.

 

Jinak ještě doladit několik detailů parkování pro co nejdelší antikorozní životnost karoserie.

-studený stání mam

-soli se vyhybám ježděním v jiným autě

 

A ještě doladit nějakej větranej přístřešek a betonový podloží s odtokem vody.

Link to comment
Share on other sites

Břízový semínka jsou svině, ale moderní auta už jsou proti nim hodně odolný - právě díky sání pro motor vyvedenýmu buď dovnitř motorovýho prostoru nebo přímo do svislý části masky, kde při jízdě spolupůsobí náporovej tlak a díky sání klimy přes filtry. Motor samotnej (do spalovacího traktu) pak semínka nemá kudy nasát ani kdyby sál přímo nad kapotou - pokud má aspoň normální filtrační vložku, je to v pohodě.

 

Když jsem ještě jezdil s formanem, tak jsem si hned po jeho koupi pořídil řídkou vatelínovou vložku do sání ventilace, protože jsem věděl, co umějí břízový a podobný semínka učunit už ze služebního fáčka. To žádnou filtraci ve větrání nemělo a když delší dobu stálo někde pod břízou a nastartovalo se, tak uvnitř v momentě nebylo vidět - semínka prolítly trvale zapnutou ventilací jak čert komínem a zasypaly interiér...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ofiko odpověď ze škodovky:

 

Vážený pane,

děkujeme za Váš dotaz a důvěru, se kterou se obracíte na naši informační linku.

Váš dotaz jsme konzultovali s techniky a problém padajícího listí ve velkém množství může opravdu způsobit zneprůchodnění
odtokových kanálků karoserie a tím může docházet k zatékání vody do vnitřních částí, případně i kabiny vozu. Dále může docházet
k zanášení filtrů a jiných součástí klimatizace. Doporučujeme navštívit Váš servis, vůz nechat na základě popsaných skutečností
zkontrolovat a konzultovat s techniky případná opatření.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Roman Ondruš
info@skoda-info.cz
ŠKODA Infoline 800 600 000

Link to comment
Share on other sites

Pěkný stahovaček, hodil by se mi takový o víkendu, ale nakonec jsem je sundal. Nastříkal jsem WD a začal hýbat na obě strany a nahotu a dolu. Stěrač před řidičem po několikátém zabrání se kupodivu uvolnil, ale ten před spolujezdcem vůbec nešel. Po mnoha pokusech, jsem to nakonec vzdal, nastříkal opět WD a šel dělat na hodinu něco jiného. Po té době jsem to spíš už jen tak zkusil a on odskočil. Bylo to fakt o nervy, protože jsem nechtěl poškodit celý mechanismus.

Link to comment
Share on other sites

Tak u mojeho sou stěrače tak 4mm nad těma značkama. Ještě sem stěrače nesundaval. A u hodně jinejch taky tak.

 

A naopak u jinejch aut je to skoro přesně na značkách. Taky mi přijde, že to ve škodovce montujou jak vítr foukne.

 

Stejně jako jako ty mezery mezi světlama a haupnou.

Link to comment
Share on other sites

Myslíš, že rozbitý čelní sklo nemůže nastat při převozu autí z fabriky do auto-šopy? Vono je na silnicích dost odlítnutejch šutrů, který minou sklo auta, ale trefí se do "nákladu" - ale co když ten náklad je další autí?

 

No, takže když takový "trefený při přepravě" přijde na šopu a přejímající osoba to zjistí, tak naběhne servisák s řezacím drátem a přísavkama a sklo se vymění, aniž by zákoš cokoliv dostal vědět nebo poznal - právě na tyhle případy má každej prodejce 24 - 48 hodin na "přípravu k předání vozidla" = nikdy se zákošovi nepředává auto přímo z návěsu, na kterým přijelo z fabriky, aby byl čas "doladit" případný "vady na kráse"...

Link to comment
Share on other sites

Tak u mojeho sou stěrače tak 4mm nad těma značkama. Ještě sem stěrače nesundaval. A u hodně jinejch taky tak.

 

A naopak u jinejch aut je to skoro přesně na značkách. Taky mi přijde, že to ve škodovce montujou jak vítr foukne.

 

Stejně jako jako ty mezery mezi světlama a haupnou.

Ano byl to fór, a pár lidí se zasmálo.

Já jsem jenom reagoval na ten exkrement co jsi napsal! Všude jenom plačeš a napadáš Škodovku, příště si kup Hnůjdaj, tam nějakej milimetr nebudeš řešit.

Tak kde se nastavují ty 4mm co tady řešíš :rtfm::wallbash:

 

Uklidni se, napočítej do 10, neřeš blbosti a vychutnej si jízdu ve slušném voze.

Edited by ales-r
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...