Přejít na obsah

Kdo už měl nehodu s Rapidem?


vikyviky

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
V ‎07‎.‎05‎.‎2018 na 14:16, Twisted napsal:

Avizované video nehody tu. 

 

 

Koukám křižovatka u Zábřeha. Bohužel tam přesně tento odbočovací manévr řidičů vidím dost často. Jak letí přes most od kruháku, tak to pak rovnou fiknou doleva na Rovensko, aniž by se zařadili do odbočovacího pruhu a dali přednost a pak brzdí kvůli nim jak splašený celý směr ze sjezdu od Postřelmova. Každopádně v tvém případě je vidět že pán od Vekry jel docela pomalu, takže předpokládám klasická jízda ve služebáku, kdy má myšlenky úplně jinde (ideálně při telefonování, kdy se někým na handsfree řeší nějaký pracovní problém)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Čau,mam pro vás pár fotek jak jsme dopadli když do nás napral borec ze zadu. Je to sice toledo 2015 ale je to defacto stejné jako rapid. Nastesti prckove ze zadu skončili jen s modrinama . Jeli jsme přes dálnici ve Vídni jak je tam ta 80. Jeli jsme 80km/hod zadna krizova situace,zadne brzdění a z ničeho nic neskutecna pecka,hodiny a hotovo. Auto asi na odpis. Borec mel asi Ford Focus st. 

Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite

Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite

Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite

Obrázek se stáhnul do souboru Messenger_Lite

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Martab napsal:

Hlavně že to dobře dopadlo, pohled to opravdu pěkný není :/

Je až zarážející, jak moc je Toledo zdeformované, a FoFo (podle kol asi Mk3 ST) má předek jen mírně pochroumaný... 

Nemam ten pocit, motor niekde v kabine, predne kolesa sa uz dotykaju prahov, keby to naparal do nakliadiaku uz tu mozno nieje a minimalne nohy zlomene. 

On ma v predu 2 nosniky na motor, rapidka v zadu skoro nic. 

Tak ze by som povedal ze, deformacne zony splnili co mali. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ti nevím, ale kolo má u toho FoFo ještě hodně k prahu, v podstatě se posunulo jen mezích podběhu, blatníky jsou víc zdemolovány od otevření dveří než od samotného nárazu... Ale dle jedné fotky se stěží hodnotí. Neříkám že je FoFo v pohodě, spíš jsem to myslel jako obecně porovnání deformační zóny vpředu a vzadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Martab napsal:

Je až zarážející, jak moc je Toledo zdeformované, a FoFo (podle kol asi Mk3 ST) má předek jen mírně pochroumaný... 

 

Ani ne, vzadu se na deformační zóny kašle, nejsou tam prakticky žádné výztuhy. Předek se testuje v NCAPu, tam si nikdo šetřit nedovolí. Každopádně je to šílený - tohle s dětmi vzadu?!

Editováno: , autor: Twisted
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak "prázdný" prostor (=kufr) v zadní části auta poslepovaný z několika málo plechů versus předek auta kde je těžký motor, převodovka, dva hovadské nosníky,.. tady není co řešit. Vítěz je jasný už předem. To jaký bude na kapotě znak nebude hrát moc velkou roli. Leda tak si koupit něco opravdu velkého - BMW X7, Mercedes GLS, nebo podobný autobus aby se ten nepoměr aspoň trošku vyrovnal. Nebo do auta dát trubkový rám na rallye :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ony jsou "nosníky" i vzadu. Ale jde o to, že výrobci na to z vysoka a používají pevné materiály jen vpředu, stačí se podívat na použití jednotlivých druhů oceli na skeletu:

image.thumb.png.d102b357560f22187ea482511bc68157.png

Prostě cíl je jasný, splnit hvezdičky a dost. To je to na co jsem narážel. Ono to jde udělat tak, aby auto obstálo dobře i v zadním nárazu, ale něco to stojí, nikdo to netestuje, tak kdo by se tím zabýval... Resp u nás to nikdo netestuje, pro představu stačí zadat do YouTube "Rear Crash Tes" a člověk se "nestačí divit" (a rozdíly jsou značné, nejen mezi kategoriemi, kde větší auto je většinou na tom lépe, ale i v rámci jedné kategorie).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi pripomina, kdyz jsme na skole meli prednasku ze skodovky o karoseriich (O3). Na konci jsem se jich pak ptal, jestli nejak brali v uvahu pri konstrukci i narazovy test s malym presahem (USA), jak z toho bylo pred lety halo. Pry neuvazovali, nebot to tady nikdo nevyzaduje. Takze tak...

Editováno: , autor: Bikes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 29 minutami, Martab napsal:

Ono to jde udělat tak, aby auto obstálo dobře i v zadním nárazu, ale něco to stojí, nikdo to netestuje, tak kdo by se tím zabýval...

Však souhlasím. Proto jsem psal že je zadek poslepovaný z pár plíšků. Což je vidět i na tom tvém rozpadu. Vepředu jsou nosníky jako prase, těžký motor a spousta dalšího balastu, ale vzadu je hraje jenom o peníze, hmotnost, peníze a prostor v kufru. To co je vzadu se snad ani nosníky nazvat nedá. Ty jsou víc na parádu, než k užitku.:feve:

Nechtěl bych vidět jak bych dopadl se svým Yeťákem. Sice mám vzadu k dobru stokilový haldex, ale i tak by mi asi zaparkoval až za krkem...kol9

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...