Přejít na obsah

Vybracia pri zrychleni


vonsakjakub

Doporučené příspěvky

mozno nepreukazala stratu ale to si skusal za klidneho motara naieste ked si stupla na plynniektovieako sa to chova ked zacnes akcelerovat citensrobikajmalinkonevytlaca a nepodfukuje tam lebo podla mnaked akcelerujes tak turbo tlaciovela vecsi tlak ako ked len stlacas oplyn na mieste jabit tebou vyberiem tu samoresku pretesnim niecim poriadnym a uvidis 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosaci ja mam na mojom loejy ktori lejem do superbka napisane toto

SAE 5W-30, ACEA c3, VW 504 00/507 00, BMW Long LIFE-04, MB-Approval 223.31/229.51, Porsche C30, FulFils the  requirements oF Former VW 503 01 Specification

 

Castrol Edge 5W-30 Fully Synthetic.

 

A tak ako mysliste mam zacat tam davat iny olej alebo ako a ak tam mam davat iny olej mam urobit prvej vyplach motora?A este sa cchem spitat ci to nebude vadit niecomu ked tam uz nalejem iny olej dikes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Thomas dooo AAAAA :kol-23: To radsej predaj na srotovisko mozno ti daju viacej  :kol-47:

A to je na tebe skus to dat na dino a uvidis ja u nas nemam takuto moznost a niekam s mojim autom sa minechce trepat 200 km aby mi tozistili ale rad v¨by som bol kebyze zistim co to je  a hlavne to skrkanie 

 

 

 

a hosi este poradnte menil som spojku komplet vsetko dvojhmotu lozisko pritlacak aj lamelku zotrvak a mam taky problem ze ked sa chcem rozbehnut na jendotke tak ide tak skackato proste nerozbehne sa plynule ale tak podskackuje mi auto a aj citim anpedaly akobynieco potrhavalo v nutri v casti kde sa nachadza spojka a zasa taka druha vec ked sa cchem rozbehnut na dvojke tak sa rozbehne pekne ale na jednotke ani tuk

Editováno: , autor: vonsakjakub
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu,ze si mi u nesmrtelnyho motoru 1.9 povedlo vydrit vačku,tak jsem sondoval, pak jsem díky klukům zjistil,ze tam leju olej který neměl specifikaci 505.01,tak jsem sondoval všude možně a docetl jsem se,ze pokud se u motoru PD používá jiná specifikace než je předepsaná 505.01 hrozí vydržení vacky,což se mi samozřejmě stalo,pro me před tím končili oleje rozdělením 5w40 a tak podobně, ze záleží u PD na tehlech číslickách sem netušil a stalo se co se stalo, nechci nijak strasit, ale projev byl přesně jak pisete a to vibrace mezi 1800 az 2000 a dlouho jsem na to nemohl prijit co to dělá, az pak mechos sundal víko a už mi volal, ale nejdřív jsem skousel všechno, jelikož zrovna tento projev může dělat hodně věci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak podstate to je tenisty olej len musim mat 5w-40 hej a nedavno som menil olej tak najazdim tych pet tisic a vymenit jooooka lebo somsi myslel ze to mam dacimpreplachnutlebo to kazdy robi ale oka nebudem nicim preplachovat dikes.

 

A hosi ked budem davat dole vyko hlavy ked budem kukat na vacku tak potom ked budem davat vyko spet mam dat nove tesnenie ci mozem dat to povodne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky teď dávám edge turbo diesel a předtím jsem měnil po 15 a teď po 12 tis, ale můžeš dát samo jinej, jak psal třeba sparc gti např MOBIL1, tam ale počítej s jinou cenou, duležité je, aby ve specifikacích oleje bylo napsáno VW 502 00/505 01 a je to cajk.

 

 U víka myslim že nechali to těsnění co bylo, ale jistej si tim nejsem, hlavně ať až to budeš zavírat se někde neskřípne, jinak bude unikat olej a strašně to smrdí jak se pálí na boku motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...