Přejít na obsah

Nový ROOMSTER II


Jairo

Doporučené příspěvky

Hele, Ekkare, poprosil bych tě, abys si své "zasevcené" názory na politiku nechal na koncerty Ortela. Za sebe říkám, že na podobné plky nejsem na fóru o škodovkách zvědav. Až se budu chtít porochnit v žumpě (pyča, zkurvenci...), tak zabrousím do komentářů pod články na jiných serverech. Předem díky.

 

David

Až by se ti doneslo, že sluníčkářský dobrosráči se chystají doslova tobě za humnama ubytovat několik desítek až stovek nezvanejch hostů, který sice pozvala do Evropy tahle dementní dederónská kráva, ale ubytovat je chce všude jinde, jen ne u sebe, taky bys nechodil pro silný výrazy daleko. Jako by nestačilo, že po částečný likvidaci Chánova máme z bejvalýho sídliště sovětskejch oficírů největší cikánský ghetto v republice, ještě nám sem chtějí natahat podobně nemakačenkovskou pouštní verbež. Za chvíli už nebude ani kam emigrovat. Připrav se, až ti ve tvým bydlišti začnou tihle přicestovalci vykřikovat, jak se máš TY U SEBE DOMA chovat, abys neurážel jejich středověkou kulturu nebo až ti některej z nich "multikulturně obohatí" manželku nebo dceru - co budeš říkat potom. A kdo je sem pozval a vysloveně aktivně bojuje za jejich volnej pohyb po Unii, i když to odporuje všem v minulosti odsouhlaseným €urochujským normám? Jsou to Češi, Slováci, nebo třeba Maďaři? Ne, je to jeden národ, kterej už několikrát rozesral Evropu vojensky a teď to hodlá učunit "mírovou cestou". Proč nemůže Vlkohrad nechat v rámci koncernu vyrábět v podstatě stejný auta jen s jinýma znakama, když to můžou dělat jiný evropský značky - a nemusejí bejt ani v jednom koncernu? Protože prostě NĚKOMU se nelíbí, že by mohlo docházet ke kolizi zájmu o typy ... Nevím jak ty, já chování Němců zažil mockrát - a v podstatě to jsou stejný kolonialisti, jako Putin a jeho postkomančérská banda - mají "národní zájmy" všude, kam vkročila noha - ne ruskýho vojcla, ale dojčskýho obchodníka ... A hájit svoje budou třeba přes mrtvoly - všech národů kolem sebe...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dnes čučel po bazarech a o SUV přemýšlím delší dobu. Zvláště po pořízení současné F3. Stýská se mi po prostoru Roomstera. Ta F3 je prostě prcek. Kufr dobrý, ale ta zadní sedadla v kombinaci s dětskou sedačkou jsou děs. A to jsem pořád zvažoval F3 vs O3. Jsem vůl :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Václav Š. Díky! Na tento koncernový marketingový nezmysel som zabudol Sharan a Alhambra, Seatíček áno ale Škodu nie a je to tak, Seat nemá predaje ako škoda a môže si toho dovoliť viac FR Ibiza,Alhambra,Cupra.... už vidím ako by schválili Fabiu III RS....

Losky83: Myslíš to vážne alebo len tak pokukávaš ? Prečo si vlastne predal Rooma? :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V první řadě Roomster se nemá u Škody momentálně kde vyrábět. Kdyby v Kvasinách nezavazel dalším modelům, třeba by ho ještě nechali. Třicet tisíc kusů ročně je pořád slušné číslo a implantace nových motorů a rádií by zas tak nákladná být nemusela.

 

Z Vrchlabí je továrna na komponenty.

 

Mladá Boleslav vyrábí tři řady a tvrdí se, že není kam se rozvíjet. Nedávno proběhlo rozšiřování kapacity na 1200 + 1200 aut denně. Octavia vytížená a přibrala liftback Toledo/Rapid, Fabia po sešupu dvojky dohromady se Spacebackem taky vytížená.

 

V Kvasinách je Superb, Yeti + nově Ateca a přibude ještě větší pseudoterén. Kapacita má být navýšená na 280 tis. aut ročně. Což i tak není nic moc. Kdyby Brtníq dával 40 tis. kusů, tak zbývá na tři modely v průměru 80 tis. aut. Superb má v současné podobě na víc, Yeti se k tomu blíží už v končící gneraci a Seat by to taky měl dávat.

 

Kapacity prý nemá ani Poznaň, kde se vyrábí Caddy. Jenom mně přijde zvláštní, že by na to přišli až těsně před spuštěním výroby.

 

A to by měl přijít ještě po Brtniqovi ještě malej Medvideq na platformě Fabie. Tak ho třeba budou vyrábět na Slovensku nebo pro změnu ve Španělsku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až by se ti doneslo, že sluníčkářský dobrosráči se chystají doslova tobě za humnama ubytovat několik desítek až stovek nezvanejch hostů, který sice pozvala do Evropy tahle dementní dederónská kráva, ale ubytovat je chce všude jinde, jen ne u sebe, taky bys nechodil pro silný výrazy daleko. Jako by nestačilo, že po částečný likvidaci Chánova máme z bejvalýho sídliště sovětskejch oficírů největší cikánský ghetto v republice, ještě nám sem chtějí natahat podobně nemakačenkovskou pouštní verbež. Za chvíli už nebude ani kam emigrovat. Připrav se, až ti ve tvým bydlišti začnou tihle přicestovalci vykřikovat, jak se máš TY U SEBE DOMA chovat, abys neurážel jejich středověkou kulturu nebo až ti některej z nich "multikulturně obohatí" manželku nebo dceru - co budeš říkat potom. A kdo je sem pozval a vysloveně aktivně bojuje za jejich volnej pohyb po Unii, i když to odporuje všem v minulosti odsouhlaseným €urochujským normám? Jsou to Češi, Slováci, nebo třeba Maďaři? Ne, je to jeden národ, kterej už několikrát rozesral Evropu vojensky a teď to hodlá učunit "mírovou cestou". Proč nemůže Vlkohrad nechat v rámci koncernu vyrábět v podstatě stejný auta jen s jinýma znakama, když to můžou dělat jiný evropský značky - a nemusejí bejt ani v jednom koncernu? Protože prostě NĚKOMU se nelíbí, že by mohlo docházet ke kolizi zájmu o typy ... Nevím jak ty, já chování Němců zažil mockrát - a v podstatě to jsou stejný kolonialisti, jako Putin a jeho postkomančérská banda - mají "národní zájmy" všude, kam vkročila noha - ne ruskýho vojcla, ale dojčskýho obchodníka ... A hájit svoje budou třeba přes mrtvoly - všech národů kolem sebe...

 

Přestože věcně souhlasím, jseš Ekkare v tomto fóru za čarou, a už by ses měl uklidnit. Nejsi takový guru jak si myslíš !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si kup Cadynu, když si tolik chtěl nový roomster od škodovky. Budeš ho mít jen s jiným znakem na kapotě.

Ale taky o třídu vejš - prostorově, ale hlavně cenově ... A v tom si myslím byla hlavní příčina zrušení "projektu Room II" - Roomster jako takovej je dostatečně velkej pro rodinu i pro malýho podnikatele a venkovní rozměry a komfort používání má jako menší osobák, i když je to v podstatě malá dodávka. A tím se prostě a jednoduše "znelíbil" = ubíral zákazníky Caddymu. Caddy už je dodávka střední třídy, rozměrově odpovídající oktávce (myšlený půdorysně, kvůli zatáčení a parkování) - pro ty, kterým stačí velikost v rozměru fábule kombi zbytečně velký vozidlo. Že zrušením takovýho typu MPV koncern přijde o určitou skupinu zákazníků asi nikoho (kromě těch zákazníků) nebolí...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...