Přejít na obsah

Problém na emisích HTP


Roman Fabian

Doporučené příspěvky

Tak včera sem byl na emisích a dopadlo to špatně.

Hodnoty co to ukazovalo na volnoběch byly uplně šílený.

Ten děda co to dělal říkal že nic takovího ještě neviděl.

Problém je že na volnoběh je chudá směs-málo benzínu a ještě možná to dohořívá ve vejfuku.Má to takovej prdlavej zvuk.

Po přidáni plynu na 1500 ot. je lambda 1, kyslík v tisícinách procenta a CO2 se zvíší tak na normál co by měl mít ten motor. Ale na volnoběh to je uplně na hov... :kuk:

foto z naměřených emisí

poradtě mi co všechno ovlinuje chod motoru na volnoběh jako čidla a něco...dik

post-8-1159012465.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesvieti ti nejaka kontrolka ? co skusit ci nie je vadna lambda, erg ventil co nuti robit riadiacu jednotku taku zmes.

moje hodnoty s emisii:

850 ot. CO 0,03% HC: 39ppm

2950ot. CO 0,02% lambda 1,003

No,žádná kontrolka mi nesvítí a pokud vym tak tendle motor 6v ten -AGR- ventil nemá.

Nebo ten tvůj -ERG- je něco jiního .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesvieti ti nejaka kontrolka ? co skusit ci nie je vadna lambda, erg ventil co nuti robit riadiacu jednotku taku zmes.

moje hodnoty s emisii:

850 ot. CO 0,03% HC: 39ppm

2950ot. CO 0,02% lambda 1,003

No,žádná kontrolka mi nesvítí a pokud vym tak tendle motor 6v ten -AGR- ventil nemá.

Nebo ten tvůj -ERG- je něco jiního .

erg je ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov. tak co som pozeral tak bude problem jedine v lambde. tak to htp nielen o valec okradnute ale aj o erg ventil :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

houmr: 1,2 12V HTP uz EGR ventil ma ta je ukratena len o ten jeden valec :p

kua ja som vedel ze aj nejake htp ma ten ventil. tak ano tomu HTP 12V 47kW chyba iba valec, ale ten sulin 40kW tak tomu chyba trochu viac: valec, ERG ventil, ventily, vackovy hriadel ................. :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim,

kvoli zlym hodnotam O2 - 10.63 a Lambda - 2.032 som nepresiel cez emisnu kontrolu. Fabia 1.2 HTP 47kW, 46000 km, r.v. 2004. Na chode motora alebo zvuku nie je nic zvlastne. Technik hovoril ze to mozno niekde nasava vela vzduchu. Vie niekto poradit v com by mohol byt problem?

Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

kvoli zlym hodnotam O2 - 10.63 a Lambda - 2.032 som nepresiel cez emisnu kontrolu. Fabia 1.2 HTP 47kW, 46000 km, r.v. 2004. Na chode motora alebo zvuku nie je nic zvlastne. Technik hovoril ze to mozno niekde nasava vela vzduchu. Vie niekto poradit v com by mohol byt problem?

Vdaka

Zaprvé bych skusil jinou emisni stanici. Ja měřím emise a ty hodnoty co jsi napsal jsou fakt divné tak chudá směs to by snad ani nemělo jet. To vypada na chybu v měření nebo hodně diravý výfuk. Napíš odku jsi klidně můžeš přijet změříme a uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaprvé bych skusil jinou emisni stanici. Ja měřím emise a ty hodnoty co jsi napsal jsou fakt divné tak chudá směs to by snad ani nemělo jet. To vypada na chybu v měření nebo hodně diravý výfuk. Napíš odku jsi klidně můžeš přijet změříme a uvidíme.

Na vyfuk sa pozerali no nebolo tam nic divne. Som z Kosic, tak by to bolo asi dost nadaleko zajst k tebe. Budem musiet pozhanat nejaky seriozny servis tu v Kosiciach. Vdaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

švára koupil HTP 47Kw, 150 000km, 2003

Na emisích neprošel, prý špatná lambda ta před katem.Lambda je nová a vag žádnou závadu lambdy už nehlásí. Hlásí špatnou funkci EGR ventilu.tu po koupi vag nehlásil. Na palubce se nezobrazí žádná kontrolka, která by prý měla funkci ventilu a lambda sondy zobrazovat(ani po zapnutí klíčku). V servise vůbec nevědí co dál. Asi o tom předchozí majitel věděl a kontrolky asi odpojil.Ted už vůbec nevím, jestli by vysoké emise způsoboval třeba spalovaný olej nebo..............

Díky moc za rady Ondra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi takto, vadný EGR na stacionárních emisích na STKáčku nepoznají (sám jsem takto prošel emisema, když jsem měl EGR vadný a měl ho na reklamaci a měl tam jiný, také vadný a zaslepený). Možná bych zkusil po zahřátí motor pořádně provětrat, vypálit katalyzátor, tedy buď držet motor po dobu 4min na otáčkách 4000 a více, popř. ho pořádně provětrat jízdou a nebát se otáček blízkých omezovači. Pak zkusit znovu emise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahoj chlapi, prosím o radu...

 

Fabia I  1.2HTP, r.v. 2006, 40kW, motor BMD, 108 tkm

 

Dneska mě vyhodili z emisí. Všechny hodnoty při zvýšených otáčkách byly OK, ale....

 

  • předepsané hodnoty volnoběžných otáček 620 - 820 ot/min - naměřeno 850
  • předepsané hodnoty obsahu CO na volnoběh max. 0.5%     - naměřeno 1.524%

 

Auto bylo dosud pravidelně servisováno, bez jediné závady.

Provedena diagnostika, bez závady.

Nesvítí žádná chybová kontrolka.

 

Nějaké nápady?

Díky za odpovědi

Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...