Přejít na obsah

Duseni motoru za studena CFFB


lblukas

Doporučené příspěvky

Aktualizace: Dneska mi to padlo do nouzáku a blikalo žhavení, později se i rozsvítila kontrolka motoru. Na diagnostice tyto dvě závady:

4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce

          P0403 00 [237] - preruseni

             info o závadě:

                    Stav závad: 00000001

                    Priorita závad: 2

                    Frekvence závad: 4

                    Kilometry: 100582 km

                   

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce

          P0403 00 [237] - chyba v elektr. obvodu

             info o závadě:

                    Stav závad: 00000001

                    Priorita závad: 2

                    Frekvence závad: 4

                    Kilometry: 100582 km

                   

podle toho, co tady čtu, se mi stávalo to samé. Navíc ta samá kombinace Optimal Diesel + VIF, to asi nebude náhoda. Natankuj Vervu a uvidíš, mně to pomohlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak vyměněn EGR ventil a zatím je vše v pořádku. I jízdní projev v těch otáčkách, kdy to dělalo v mezidobí ohřátí motoru je jiný, lepší. Vyměnil mi to jen klubák z vw-clubu. Nechal jsem vyměnit i zadní silentbloky ramenou. Tak už náprava nědělá pazvuky.

 

Zatím spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim Pani,

 

mal som podobne problemy ako to tu bolo zmienovane, tak som zasiel dnes na diagnostiku s vysledkom nizsie, co si o tom myslite?

Je potreba vymenit 2 a 4ty vstrek ?

Jméno:

Hodnota:

Požadovaná hodnota:

Identifikace:

Odchylka vstřikovaného množství 1

-0.32 mg/stroke

 

Injection quantity variance cylinder 1

Odchylka vstřikovaného množství 3

0.31 mg/stroke

 

Injection quantity variance cylinder 3

Odchylka vstřikovaného množství 2

-0.66 mg/stroke

 

Injection quantity variance cylinder 2

Odchylka vstřikovaného množství 4

0.66 mg/stroke

 

Injection quantity variance cylinder 4

Teplota nasávaného vzduchu, hrubé napětí

2355.8 mV

 

Intake_air_temperature_sensor_actual_raw_voltage

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

Iba ak mas peniaze na rozhadzovanie.... oficialne je hranicna hodnota +/-3.00 mg/vstrek... prakticky sa to riesi, pokial mas hodnotu +/- 1.00 mg/vstrek. A zevraj v servise maju nato predpis to sledovat na studenom motore po starte, nie zohriatom, neviem co je natom pravdy, povedal mi to Skoda technik. Skor by som sa naozaj pozrel na ten EGR... isto tu niekto napise aj odbornejsiu odpoved :)

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar Martin,

 

tie hodnoty +-3.0 mas z nejakeho overeneho zdroja? Lebo servisny technik v skoda servise mi rovno povedal vymena vsetkych 4roch.

Ono to spravanie motora je celkom cudne. ked ide bez zaradeneho prevodoveho stupna, tak mi motor bezi krasne ticho aj vo vyssich otackach, ale avsak ak uz pocas jazdy zaradim 2ku pri studenom motore,tak zacne nieco rachotat, strati vykon, to isste na trojke a  zhruba po 500m ide zase krasne potichu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie som technik, ale este som nevidel, aby pri hodnotach, ktore uvadzas sa hovorilo o vymene vsetkych 4. Pripustam, ze sa mozem mylim... Ked scitas tie hodnoty, mali by davat 0. Tuto korekciu robi RJ preto, aby motor siel co najhladsie. Ani uplne nove vstreky nemaju 0, kazdy ma nejaku odchylku pretoze nieje (zatial) technicky mozne vyrobit vstrek, ktory bude mat zarucene 0 odchylku. Mozno hodi komentar aj niekto, kto realne robi s autami, ja som len pouzivatel a technicky nadsenec, no ako hovorim, vymena pri hodnotach, ktore uvadzas a hned vsetkych 4 vstrekov mi pride ako hardcore... Nemam teraz pristup k manualom, skusmi pohladat, mozno tam nieco najdem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes sa pozriem na palivovy filter, ze vraj moze byt zodrate palivove cerpadlo a to hadze zelezne supinky, ale nemam z toho problemu radost,

do superbu davam stale len kvalitnu naftu, najcastejsie Vervu od Benziny + aditivum, a bolo servisovane len v autorizovanom servise.

Takze nemam z toho radost :(

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chcel by som sa spýtať či niekto nemá nejaké novinky v tejto téme? 

 

Mám nejaké logy, ale nejaký múdry z toho niesom. Vplyvom zvyšovania teploty sa vyrovnávacie dávky strašne menia. 

A neviem sa rozhodnúť ktorý vymeniť, prípadne, že by boli všetky 4 zlé? :( 

 

A náhodou niekto nejaký kontakt kto má na predaj úplne nové za rozumnú cenu? 

 

 

log poobede.xlsx

LOG rano.xlsx

LOG-01-IDE00021_&4.CSV

LOG-01-IDE00021_&5.CSV

LOG-01-IDE00021_&51.CSV

LOG-sup-palivo.CSV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

pěkné téma chlapy, chtěl jsem také nedávno zkontrolovat vstřiky, hodnoty co dává auto jsem dohledal, ale už nevím s čím to porovnat - jaké jsou předepsané hodnoty a vůbec jaký je celý  předepsaný postup kontroly.

Poradíte mi někdo obecně kde se dají tyto hodnoty najít i například pro diagnostikování ostatních měřených hodnot u SUP 2? + kde stáhnout. Nějak si tu nad tím lámu hlavu a nemůžu nic najít... U jedničkové octávie, kterou jsem měl předtím, to bylo všechno v papírové formě s krásnými popisy orig. škoda. Něco takového bych si představoval :)

 

Díky moc :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...