Jump to content

Přeskočené rozvody / řetěz, napínák, přestavovač


canzou
 Share

Recommended Posts

Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km 

Link to comment
Share on other sites

Když nastane u 1.4 tsi problém s řetězem - vytaha se, rozsvítí se kontroka závady na motoru. Konkrétně čidlo natočení vackoveho hřídele. Vlivem protažení řetězu se dostane nastavení rozvodu mimo toleranci. Pokud neselže napinak, tak kontroka upozorní dostatečně včas. Takto mi to bylo vysvětleno známým servisním technikem ve škodovce.

Link to comment
Share on other sites

Na to bych nespoléhal, to už musí být hodně špatný, když už je rozhozený časování a svítí kontrolka. Co si tak pamatuji z různých článků, tak těm co to skočilo, ani nic nesvítilo. Ono když hapruje napínák, nic svítit nebude.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, mě to chrastí asi 1 minutu, kdy se také otáčky drží nad 1000, pak to postupně klesá. Nahrál jsem si jeden "normální" start, jen škoda, že jsem nenahrál dva starty před tím. Auto vezu dnes na diagnostiku do servisu, tak uvidím. Najeto 48 000 km 

Minutu je moc, nechtěls napsat sekundu? Jsem zvědav, co Ti řeknou v servisu. Když jsem tam byl naposled, tak cituji "tady nám to nezachrastilo, motor je v pořádku" :kol-44:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zdravím tohle forum,

čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik.   

Link to comment
Share on other sites

Zdravím tohle forum,

čeká mě výměna kompletu rozvodu řemenu na motoru 1.4 TSI 90kw + výměna nastavovače vaček. Motor byl vyroben v roce 7/2009 a má najeto 100 000 km. Nejsem odborník na motory, ale připadá mi to dost smutné. Když se budu kontrolovat a používat eufemismy. Předpokládané náklady na opravu cca 20 000,-. Chtěl jsme se zeptat, jestli někdo něco podobného už neřešil a jestli se nedá uplatnit reklamace nebo alespoň sleva na práci apod. i přesto, že je dávno po záruce, protože pokud něco málo vím, tak tyhle motory tímto neduhem trpí, což mi potvrdil i sám technik.   

Těžko říct, ale tlač technika, resp. vedoucího servisu do kulance a snad to bude až 70% náhrady. 20 000 nebo 2900 je rozdíl.

Link to comment
Share on other sites

Díky všem za reakce. Po "zatlačení" na technika a vyslovení slova "kulance" to možná bude jenom ta práce....

Smutné je, že jsem měl prodlouženou záruku do 60 000 a motor už jevil na forech velmi dobře popsané symptomy při najetí kolem 30 000.

Nechci povrchně soudit z balastu na internetu, ale podle mého skromného laického názoru se jedná o konstrukční chybu. Opravdu by mě moc zajímal názor erudovaného právníka.      

Link to comment
Share on other sites

  • Pawouk changed the title to Přeskočené rozvody / řetěz, napínák, přestavovač

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...