Přejít na obsah

Chipování motorů OIII - obecná diskuse


kokta7

Doporučené příspěvky

Oplatí sa chipovať ak to skutočne " chceš "

Sám musíš vedieť či ti to stojí za to stratiť záruku , a o niečo rýchlejšie celkové opotrebenie.

Len nečakaj žiaden zázrak , 215 - 225 a 440 - 480 nm plus mínus / čo bude tak asi + 10 , 12% lebo okolo 190 - 195 koní na brzde tam v klude možeš mať aj teraz/

A robí to napr.dieselpower , profituning atd.......a majú k týmto motorom už aj nejeden graf ( od 215 do 227 PS a od 440 do 490 nm )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Tak nevím, co je lepší. Uporavené funkční auto, nebo stará originál popelnice. A že odjede vůz z STK a pak upadne hned náprava, to není problém úpravy.

 

Už si představuju vztah zákazník vs servis (úpravce)

 

Servis (úpravce): Má reklamu na netu, že nabízí služby za peníze.

Zákazník: Dobrý den, chci prohodit brzdy za jiné (nebo úpravu RJ, ...).

Servis: Ano, není problém. Cena 15490,- Kč s DPH.

Zákazník: OK, kdy mi to uděláte?

Servis: Zítra ve 2? Ale dovoluji si vás upozornit, že má práce pro Vás je nelegální a budu vyžadovat podpis, že jste si toho vědom a že ponesete následky. Tuto práce zavedu do evidene STK.

Zákazník: Aha, tak to ale nepůjde, to bude problém na STK.

Servis: Ano, byl by to problém, ale jinak to nejde.

Zákazník: Tak se mějte.

 

Servis upravce) nemá práci, stát nedostane DPH, nebude z čeho platit daň. Zákazník nemá, co chtěl.

 

 

nebo pak alternativa:

 

Servis (úpravce): Má reklamu na netu, že nabízí služby za peníze.

Zákazník: Dobrý den, chci prohodit brzdy za jiné (nebo úpravu RJ, ...).

Servis: Ano, není problém. Cena 15490,- Kč s DPH.

Zákazník: OK, kdy mi to uděláte?

Servis: Zítra ve 2? Ale dovoluji si vás upozornit, že má práce pro Vás je nelegální a budu vyžadovat podpis, že jste si toho vědom a že ponesete následky. Tuto práce zavedu do evidene STK.

Zákazník: Aha, tak to ale nepůjde, to bude problém na STK.

Servis: Ano, byl by to problém, ale když to bude bez dokladu, nebudu to nikde evidovat, ale na STK si pak budete muset vymyslet, že o ničem nevíte a asi to někdo udělal bez vašeho vědomí.

Zákazník: OK, tak zítra dorazím.

 

Servis dostane peníze, možná i stejnou částku, ale bez dokladu a je spokojen, nikomu nic neodvede. Zákazník spokojen a na STK nic neprokážou. Stát sice opět neuvidí nic, ale komu to vadí, odrbává nás i tak dost.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

dSTK je naozaj najmenší problém pri chiptuningu... Ba pri mojej W211 E320cdi inline 6 namerali o 15% nižšie emisie po chiptuningu na STK... A aj spotreba bola o 15-20% nižšia...

 

Inak ja osobne maximalne odporúčam profituning, robili mi nejedno auto a vždy maximalna spokojnosť, RS u mi naladili na 324hp a 490nm na 100 okt, po pridaní KN filtra sme namerali o na brzde 331hp a 495NM, ale lepší priebeh vykonu. Najprv sme to skúsili s mapou čo už mali vychytané, ale ten mojej ochcávke nepasoval(iba 294hp a zlý priebeh) na ďalšiu navštevu mi ju ladili 6 hodin v kuse  a nakoniec krásna práca. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

@DIAGNOSTIK A mohl bys poučit i nás co motory nerozebíráme? Pokud vím, tak z benzínových motorů minimálně s 1,2/1,4 TSI problémy nejsou, 1.8/2.0 TSI jsou již složitější motory, ale v této generaci snad už vypadají OK. Ale vycházím jen z toho co přečtu, bohužel nejsem mechanik co by ty motory rozebíral.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když nerozděláváš, musíš číst....Počti si třeba něco o rozvodových řetězech, o nastavovačích vaček, o tlouštce pístu pod stírácím kroužkem, o regulaci tlaku oleje, o parametrech unosnosti spojky, navýšení teplot versus kat, nebo DPF, mazání turbodmychadla, o materiálu, z čeho jsou komponenty v hlavě, o tloušťkách stěn....Neříkám a netvrdím, že to nefunguje, ale....Myslím si, že v dnešní době si žádný chipař nedovolí tvrdit,že chip nemá na opotřebování motoru, podvozku, brzd vliv.

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam pocit, ze si objavil teplu vodu...je uplne jasne, ze ak motor nacipujes, jeho zivotnost sa moze znizit. Avsak, nemyslim si, ze pri dobrom chipe znizis zivotnost natolko, aby si si to vobec vsimol. Myslim, ze 99% ludi, co si da auto nacipovat, s nim nejazdi neustale na plny kotol. To male percento, ked sa vyuzije vyssi vykon, motoru tak urcite neublizi. Netreba robit z komara somara.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...