Jump to content

přední brzdy


salko
 Share

Recommended Posts

Zdravím,mám fabii II stará 3 roky,pravidelne garanční prohlídky,19000 km,před 3.týdny mi najednou při brždění  začaly vibrace do volantu i pedálu -v servise mi po kontrole řekli ,že kotouče jsou rezavé a nesouměrně sjeté a jsou tam údajně otlaky od brzdových destiček a že je to prý dlouhodobým prostojem minimálně prý 3 měsíce bez provozu a špatnou údržbou.Nejsem sice nějaký požirač kilometrů a nejezdím ani jako prase(brzda -plyn),Jezdim sice krátké

trasy ale jezdím celoročně a tomu tvrzení servisu o prostojí se smějí ,protože auto jezdí min.ob den.Prosím všechny o radu ,co s tím

Edited by salko
Link to comment
Share on other sites

Dík za radu ale na škodovkách už jezdím 30 let myslím že stejný styl asi i ty km ,nikdy jsem s brzdami problemy neměl-hadičky,destičky nepočítám, ale ted si koupím nové auto tak čekám nějakou kvalitu,chodím na garančky.Trošku je mi  to divné, že při 19000km sjeté kotouče a ta rez je mimochodem po obvodu a ne na ploše

Link to comment
Share on other sites

tak sjeté kotouče, nebo nesouměrně sjeté? To je rozdíl. Pokud jsou nesouměrně sjeté tak, za to zpravidla mohou zatuhlé čepy brzdiče a pak to při přibrždění brzdí jen na jednu destičku - dá se to rozhýbat. Ale že by se to stalo po 19 000 km? Kolik let ti trvalo, než jsi to najel?

Link to comment
Share on other sites

Jo v autorizovaném.. Omlouval to tím, že to jsou běžné úkony a píše se to tam automaticky... Tak jsem dostal nový doklad už bez toho. Byl to běžný servis s výměnou oleje...

 

Jediné co jsem dostal byl klasický doklad kde bylo rozepsáno co se dělalo, použité věci a tak.. a v tom původním bylo i čištění zadních bubnových brzd.

Link to comment
Share on other sites

tak sjeté kotouče, nebo nesouměrně sjeté? To je rozdíl. Pokud jsou nesouměrně sjeté tak, za to zpravidla mohou zatuhlé čepy brzdiče a pak to při přibrždění brzdí jen na jednu destičku - dá se to rozhýbat. Ale že by se to stalo po 19 000 km? Kolik let ti trvalo, než jsi to najel?

jsou nesouměrně sjeté a ročně najezdim okolo 6000 km.

Edited by salko
Link to comment
Share on other sites

Jezdìm výhradně se škodovama taky 30 let ale to je jedno, ty km za 3 roky? Pokud ta leštěnka stojí v suchu na koberci je opravdu něco špatně, auto co skoro nejezdí taky stárne, u F1 co mi kdysi stála doma rok ve vlhké garáži nebyl s brzdama problém, třeba na O1 tour při LL servisní prohlídce mi čistí přední i zadní brzdy, už ale při 70tis.km!!! odešly vpředu obě ložska, u obou aut doma dám brzdám občas zabrat. Znám v rodině nedělní lechtače pedálů kteří se divili že jim taky zatuhly brzdy, tož tak.

Link to comment
Share on other sites

pokud má nerovnoměrně sjetý kotouče, tak jsou to zanesený čepy brzdiče a ty se usilovným bržeděním moc nevyčistí. Navíc jak psal, tak jezdí minimálně obden a je otázka, jestli to nezůstávalo viset už z výroby. Přeci jen 19 000 není moc, předpokládám, že 12 000 najel v rámci záruky a to už se to muselo začít projevovat a podle sjetí destiček se to mohlo i odhalit a opravit

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Viz http://www.skoda-dily.cz/eshop/6r0615301a-predni-brzdovy-kotouc-288x25mm.html

Dej prvovýrobu Škoda a máš po starostech. Jinak lidi dávají ATE nebo TRW, tam vedle také nešlápneš, pokud to nezkombinuješ s deskami, které kotoučům nesednou. Dost se dává kombinace TRW desky i kotouče. Něco málo se řešilo tady: http://forum.skodahome.cz/topic/128598-v%C3%BDm%C4%9Bna-p%C5%99edn%C3%ADch-a-zadn%C3%ADch-kotou%C4%8D%C5%AF-a-desti%C4%8Dek/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...