Přejít na obsah

Co se může stát při výměně jen jedne přední pružiny?


Radix5

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Borci vyměnil jsem obě přední pružiny jednu minulý týden druhou tento víkend. A po výměně citim docela jamy jak kdybych měl snížený podvozek hopsá to :-/ přitom barvy tvrdosti byly stejne jak na těch starách pružinách.nevíte čím by to mohlo byt?díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakým způsobem jsi utahoval ramena po namontování "persona" a co všechno jsi měl demontováno?

Smontoval jsi tlumičovou jednotku, s horníma ramenama (to je jasné) a spodní jsi nepovoloval? Pak jsi vše dotáhnul, namontoval kolo a pustil na zem a hotovo? Takto jsi to dělal?

Nebo napiš pořadí a přesný popis krok po kroku, na něco přijdeme

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to právě nedělal takže postup nevím. Nedělal jsem to kvůli tomu abych se nemusel srat stim šroubem zarezlym.Ale ted uz si to zvladnu sundat sam. Kdyby si mne napsal postup jak to přesně sundat. Tak bych se do toho pustil a zkusil bych tu pružinu sundat a dat jí tam znova podle postupu jak by si mně napsal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně ideálně nepovolovat ramena, resp.jejich uložení (ani horní ani spodní). Kámen úrazu tkví v tom, že ramena se v uložení zásadně musí utahovat v zatíženém stavu.

Pokud je Tvůj mechoš povolil a utáhnul na zvedáku, udělal zásadní chybu a uložení se dříve nebo později utrhne. Má to také právě vliv na ten komfort, který pravděpodobně nemáš. Celý person lze vymontovat bez sundání těhlice, ale je to voprc a ideální je demontovat nejdříve celou těhlici a až pak person (tlumičovou jednotku). Zároveň si tím zkotroluješ vůli ve všech čepech a uloženích, což je také důležitá věc a jejich kontrola na autě je skoro nemožná, resp. to poznáš až když jsou úplně mrtvé a také si můžeš zatočit nábojem a poznáš špatné ložisko.

Je to všechno o šroubech a je vše jasné a není co pokazit, snad jen zvláštní pozor na dlouhý šroub na těhlici, co drží čepy horních ramen (ofígo se povoluje spšl stahovákem, ale lze to i bez něj, ale fakt opatně, když ho utrhneš, máš problém na celý den ho vyndat)

U Tebe ale doporučuji demontovat kolo, podložit celou těhlici, povolit uložení horních a spodních ramen a opět zase utáhnout. Pokud to tak neudělal Tvůj mechanik, možná už to máš utrhlé a můžeš začít s výměnou ramen. Nová pružina je jiná, než stará a proto se toto musí udělat.

Určitě zkontorluj to uložení, jestli už není utržené. Šrouby, které je nutno utáhnout v zatíženém stavu jsou tyto: uložení horního a spodního ramene, uložení horních ramen, spodní šroub tlumičové jednotky (na horním rameni) a stabilizátor.

Udělej toto na obou stranách a zároveň zkontroluj, jestli pružina sedí nahoře a dole, jak má - v těch prolisech. Předpokládám, že horní uložení Ti vyměnili také. Pár výměn mám už za sebou a dělal jsem to na svém autě nedávno, když tak pár fotek a postřehů v mém vlákně

http://forum.skodahome.cz/topic/122077-sup-one/page-12

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...