Přejít na obsah

zřejmě homokinetycký kloub


svasa5

Doporučené příspěvky

když dám plnej rejt do prava či doleva a pomalu se rozjíždím tak se ozívá divnej zvuk takovy vrzani a krupani ale když nevytočím kola do plna tak je vše v pořádku nevyznám se nějak extra v autech myslím si že by to mohl být ten homokinetický kloub, co myslíte ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahojte lidicky. prosim vas na mem sup s automatickou prevodovkou dochazi pri jizde k cukani motoru. bud kdyz to radi nebo kdyz jen pridam a uberu plyn. byl jsem vlezen pod vozem a zaaretoval jsem si kloub u prevodovky a otacel s kolem a stim kolem jsem dokazal tak o 3-4cm pootocit po obvodu kola ikdyz druhy kloub stal. delaji me to obe kola stejnou vuli ale jen se chci zeptat zdali nema doma nekdo moznost tohle vyzkouset.

kdyz si ke me do auta sedne zenska a rekne tobe to auto nekaj skube tak to je uz asi hodne spatne :D

jinak ulozeni motoru mam nove a prevodovka nejevi zadne znamky poskozeni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

seruste, mám podobný problém, z prednej časti pri jazde rovno mi niečo pravidelne klepe, je to niečo ako klop-klop, a je to závislé od rýchlosti auta, čím rýchlejšie idem tak tým rýchlejšie to klepe...  Robí mi to tak mesiac-dva, cca od výmeny brzd.platničiek a zimných pneu...Pozrel som obe kolesá a nenašiel som nič čo by niekde drelo pri otáčavom pohybe... Skúsil som aj vymeniť kola späť na letné, ale robí to tiež. Niekedy mi preblikne kontrolka ESPčka, ale to by som pripísal skôr podhustenej pneu... Pozeral mi to jeden mechanik a povedal že to bude buď kĺb alebo ložisko, ale že kĺby nemajú nejaké veľké vôle, tak že to mám nechať ešte dozrieť ako sa to vyvinie. No vedel by niekto poradiť lepšie?.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nutno uvědomit si, že kineťáky jsou na každé straně dva (vnitřní a vnější). V kloubu nemusí být žádná vůle a může být v háji. Může se taky stát, že klub zatuhne.

Stává se to především na vnitřních kineťákách a projevuje se to vibracemi a to většinou při mírné zatáčce. Vnější klouby nejčastěji odcházejí tak, že se vůle projeví v plném rejdu zřetelným cvakáním. Nebo můžou tlouct i na rovince (méně časté), což by mohl být Tvůj případ.

Ložisko se projevuje zase zřetelným hučením, pokud se na to kašle a jezdí se dále, tak se dokáže vymlít až tak, že poškodí (ubrousí) čidlo ABS, které je pouze pár desetin milimetru od ABS kroužku, který je součástí ložiska. To by opět ukazovalo na Tvůj případ (velká vůle v ložisku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja mel neco podobneho na sharanu. na venkovnim kloubu manzeta praskla nebyla a pri sundani byla vazelina na kloubu, jenze ta byla jen z jedne casti a kulicky byly uz vyrezle a byla tam i ploska tak jsem je vsechny olestil cely kloub jsem porazne zabrousil namazal a prestalo me to pocukavat a krupat pri jizde rovno a pri zatahu. od te doby mam klid akorat na supikovi to nedela zadny zvuk ale jen je tam vychozena velka vule. takze je to na jednom kloubu nekolik moznych zavad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Stejně tak já můžu říct CC-autodíly bych použil jen v případě války.

CC-autodíly taky prodává mrdkózní Starline

Čili nevybírat podle krámu, ale podle značky dílu (Kelly i Elit umějí i slušnou druhovýrobu, nebo i originál a to levněji, než přímo u škodovky. A levněji, než CC :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...