Jump to content

Padá spojkový pedal v zatáčce


Iguka
 Share

Recommended Posts

Asi před dvěma měsíci jsem si všiml, že mi padá za jízdy spojkový pedál asi tak o 3-5 cm. Děje se to ale vždy jen za určitých okolností:

- jen když odbočuji doprava a zároveň mám rychlost na neutrál, jinak se to nestává.

Když se spojka propadne, tak ji můžu nohou vrátit zpět a pak už se nepropadne. Anebo kdyz se propadne, muzu ji i doslapnout na zem,zaradit a normalne se vrati zpet az nahoru.

Spojku mám starou 2 roky LUK. Nechal jsem odvzdušnit brzdový systém, ale pořád je to stejné, kapalina se neztrácí.

Čím by to mohlo být?

Edited by Iguka
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By jozefp
      Zdar, 
      posledne dni som citil benzinovy zapach pri aute, tak dnes som sa na to pozrel a vidim, ze mi benzin unika po takej tenkej hadicke, asi 15cm dlhej, ktora vedie od regulatora tlaku do sania. Predpokladam, ze v tej hadicke by mal byt podtlak a nie benzin... Kym kupim novy regulator, hadicku som rozpojil a zaslepil ju v smere k regulatoru aj smerom k saniu, moze to kratkodobo fungovat? Neposerie sa tym nieco? Saniu to predpokladam nevadi, a regulatoru neviem... naco je tam ten podtlak? myslel som, ze tlak urcuje pruzina a hotovo...
      Este otazka, kam vedie ten podlak v sani... co sa mohlo stat, ked mi tam stekal cez tu hadicku benzin?
       
       
    • By Martin MadBox Bednář
      Mám O1 1.6 AEE, předěláno na LPG (Solaris)
      Když jedu se zařazeným kvaltem z kopce bez plynu a pak prudce sešlápnu plyn vyletí z výfuku modrý kouř a celkově je vysoká spotřeba oleje (od rysky k rysce během cca 1000km). Z motoru se ozývá lehké klepání které ve vyšších otáčkách zmizí. Hlava je komplet udělaná - přebroušena, zabroušené ventily, nové hydroštely a těsnění dříků ventilů.
      Může to být popraskanými stíracími kroužky? Svíčky jsou černé na všech válcích cca stejně.
×
×
  • Create New...