Přejít na obsah

7°DSG


hadak11

Doporučené příspěvky

Byl jsem v servisu škoda a chtěl jsem vyměnit preventivně olej v DSG ( najeto 85 tis) mám pocit, že už to není tak plynulé jako na začátku, tak to se prý nedělá je to zbytečné a DSG je doživotní, žádné úkony se tam dělat nemusí, pak se tam objevil náhodou přijímací technik od vedle z prodejny VW a slyšel mojí žádost, a řekl: že on pro zákazníky VW doporučuje seřídit suchou spojku nic drahýho a nic složitýho, samozřejmě že ta spojka se opotřebovává, tak jsem čuměl zase jako puk že technik od škodovky tuto službu nenabízí....

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název vlákna.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej v prevodovke je doživotný, ale aka je životnosť prevodovky nieje nikde uvedené. Aspon ja som to nikde nenasiel.Inak odbornici odporúčajú vymeniť pri 120ooo.Tiez záleží v akých podmienkach to auto jazdí. Najväčším nepriatelom oleja je vlhkosť ktora sa kondenzuje v prevodovke.

Editováno: , autor: Fezoj07
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych byl s tou výměnou trochu opatrný. Velmi pravděpodobně to na tvojí žádost udělají. Jenže vyměnit olej v DSG není tak úplně jednoduché. A vzhledem k tomu, že to není běžný servisní úkon, tak je klidně možné, že dotyčný mechanik to bude dělat poprvé v životě. Co vím tak v šestikvaltu se mění po 60 tisících a včetně těch filtrů a oleje je to úkon za cca 6000,-. Netuším, jestli je postup z šestikvaltu jednoduše aplikovatelný na sedmi kvalt. Takže zkušenosti tam mohou chybět a když DSG u nás začínalo, tak ty první výměny, než se to v servisech zaběho, občas nedopadly úplně dobře.

 

Jinak obecně u "doživotních náplní" platí zásada: Ti co na ně věří, tak těm bezproblémů fungují, ti co nevěří a pochybují mají problémy a musí měnit. Je to stejné jako v kostele :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vím tak v šestikvaltu se mění po 60 tisících a včetně těch filtrů a oleje je to úkon za cca 6000,-.

filter u 6° DSG je iba jeden ...

 

 

Netuším, jestli je postup z šestikvaltu jednoduše aplikovatelný na sedmi kvalt. 

výmena u 7° DSG je jednoduchšia,ako u 6°

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

oslovil jsem ještě jednoho specialistu co dělá repasi DSG a tohle mi napsal

 

1) požadujte výměnu oleje - je na to TPI vydané VW /změna typu oleje/
2) žádné suché spojky se neseřizují
3) požadujte kompletní výpis z BNH, kde je vidět v jakém stavu jsou spojky a jestli DSG nevykazuje nějakou vadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 8 let později...

Zdravím Vás odborníci!

Mám nyní dilema. Chci koupit pro příbuzné škodu yeti 2016 z inzerátu na bazoši.

https://auto.bazos.cz/inzerat/171303485/skoda-yeti-14tsi-dsg-joy.php )  Auto má najeto 55tis. km. Vypadá dobře, až na pár detailů ( například dost oťukanou hranu asi od kamínků nad čelním oknem, asi také špatná geometrie ). Mě ale hlavně zajímá chování DSG. Převodovka má mít suché spojky, já to neznám. Nicméně když jedu konstantní rychlostí, případně z mírného kopce, tak vyřazuje na volnoběžné otáčky. Pak lehce šlápnu na plyn a zase tam rychlost naskočí. Něco podobného, jako mám u BMW - režim plachtění. 

 

Je to prosím normální stav a nebo je to chyba? Kdysi jsem měl OIII DSG s mokrými spojkami a toto mi nedělalo.

 

Děkuju moc!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...