Jump to content

Geometrie po 6tkm


LadaT
 Share

Recommended Posts

Dobrý den mám dotaz v měl jsem autonehodu kdy auto dostalo ránu na levou stranu na obě kola o obrubník kdy zadní se vylomilo a přední zůstalo. Auto bylo v autorizovanem servise na pojisteni z havarijky. Auto jsem převzal a jezdil s ním jen po měste kde jsem zhruba za měsíc najezdil 6000 km ale v pátek jsem potřeboval z Prahy ven jet trochu dál a při rychlosti nad 80 auto začlo neskutečne plavat takže jsem zajel do pneuservisu nechal udělat geometrii viz pneu procházka kde zjistili že je totálně rozhozená speciélně na levé zadní straně kde to kolo bylo urvané. Takže jsem zašel do Škodovky kde mi to opravovalu s tím že chci proplatit tu geometrii s tím že to není možné aby se to takhle rozhodilo po 6tkm načež mi bylo odpovězeno že neví jak je to možný ale že geometrii mi dělali a ukázal mi jejich protokol viz.Přerost a Švorc a že nic platit nebudou a tak dále na otázky jestli mu to příjde normální tak že určitě ne ale že oni geometrii měli v pořádku... Zajímá mě je normální že by se to takhle rozjelo po 6tkm? Jezdím jen po praze ale dírám pokud to jde se vyhýbám a ten rozdíl rozhodně není o málo.

Na reklamaci tam auto stejně půjde protože mi začlo něco hučet po opravě a zárověň při brzdění vibruje volant

Edited by LadaT
Link to comment
Share on other sites

Setkal jste se s tím někdo? A dnes jsme se dostali malinko dál. Vzal jsem fakturu a jel do nezavisleho servisu aby mi zkontrolovali věci co jsou nové podle faktury a oha ono to nesedí o 50tisic na materialu (ramena,tyce rizeni nový prah atd...) setkal jste se s tím už někdo a rada jak to řešit?

Link to comment
Share on other sites

No ale ty věci co jsou tam naučtované jako nové tak některé z nich na autě vůbec nemám například ty přední ramena, řídící tyče, nový práh a tak dále to na tom autě vůbec není jsou tam věci co tam byli od výroby. To mi řekl nezávislý servis že za to ručí že ve předu je vyměněna jen tyčka stabilizátoru nebo jak se to jmenuje ale nic ostatního. Vzadu to podle faktury a podle nového vzhledu těch věcí sedí. Ale vpředu nikoli. To mi chcete říct že tohle je normální praxe?

Edited by LadaT
Link to comment
Share on other sites

Rozhodne bych s tim neco delal. Konfrontovat je s tim, pripadne jim rict, ze tve podezreni oznamis pojistovne. Pojistovny jsou na pojistne podvody haklive a ta by to mohla zacit resit.

 

Pokud se jedna o nejaky autorizovany servis, tak neexistuje, aby byla nejaka takovahle praxe. Jinak se z tohohle bananistanu, ktery zpusobilo 40 let komancu, nedostaneme....

Edited by nemo.x
Link to comment
Share on other sites

No právě že se jedná o autorizovaný servis a jeden z nejvetších. Kdyby to byl Jarda živnostník z garáže tak možná bych měl pochopení ale takhle neexistuje. Zítra pojedu do jiného servisu ne ŠKODA a nechám si vystavit papír že to určitě nové není a co vše tam nové není s rozporem s fakturou. A zajedu tam když se k tomu nepostaví čelem a nedají mi auto dopořádku což předpokládam že ne aby tu noc nehučelo nebouchalo a auto sedělo jako předtím. Podám tr.oznámení a podnět pojištovně a napíšu dopis do MB jestli jim toto příjde normální.Nemáte s tímhle nikdo zkušenost jak se k tomu staví MB? Každopádně jsem se spálil a už nikdy autorizák vůbec na nic. Jediný nevíte jak to bude dál protože pojištovna bude chtít vrátit peníze s tím počítám ale momentálně auto není ve stavu jako před nehodou kde mi nic nebouchalo a nehučelo.

A chci poprosit nemáte někdo protokol z geometrie od Škodovky přímo ? Zajímá mě jestli to fakt jen načetli nebo jí udělali byl bych moc vdečnej.

Jediný co mě nehorázně sere jsou ty náklady okolo spoluůčast na havarijním mám 1% což bylo 1590Kč ale už jenom geometrie,2x vyvážení kol, nové pneu 2x, kontrola podvozku stálo 10 tisíc jsem zvědavej kdo mi to vrátí.

Edited by LadaT
Link to comment
Share on other sites

to Prochaine: někdy to dělají pneumatiky, jinak si to chce pohrát s geometrií - stačí, aby trochu blbě zaaretovali volat při geometrii.

 

to LadaT: protokol je kromě závleku u pravého předního kola v pořádku. Počáteční hodnota = před seřízením. Konečná hodnota = po seřízení. Požadováno = toleranční pole. To ale neznamená, že byla geometrie v pořádku, stačí blbě nasadit měřící zařízení. Tak jako na opravu, tak i na seřízení se vztahuje záruka (omezená). Pokud máš nějaké problémy, tak je reklamuj. Je to sice boj, ale dá se vyhrát a nepočítej, že to bude napoprvé. Moje zkušenost je taková, že jakákoli komunikace se servisem, v případě řešení problémů, zásadně písemně a s vedením servisu. S podporou MB nepočítej, těm je to jedno. Kašlou i na řešení záručních oprav. Ale to by bylo na román.  

Edited by Kedarek1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Musim rici, ze pojistovna nic neresi s opravcem. Ja mel mit delanou geometrii po nehode, reklamace, pojistovna uznala, ze nebyla delana s tim, ze mam smulu. Pry zarezle srouby k serizeni ramen - tim padem nemam narok na opravu. Podleha beznemu opotrebeni a musi se menit. Jeste, ze mi nehoda neposkodila motor, jinak chodim pesky, protoze motor se opotrebava a casem i meni. Budu nucen udelat znalecak.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...