Přejít na obsah

EGR ventil


maxop

Doporučené příspěvky

Návštěvník

Neviem odkial mas CF, ale bude to odlezany diel, je to na tebe.

SW nemusis riesit vobec, je to na tebe...

 

+ nove info

 

Ahojte, nalietanych 3500 km na novom softe. (auto ma momentane 160 xxx km).

+++ spotreba narovnako /jazdim ale sviznejsie, auto ma urcite viac kW/

+++ vykon je urcite vacsi aj Nm

+++ necuka na 1. prevodom stupni

+++ razantejsi zatah (nie je to ako 1,9 ale oproti stavu predtym sa s tym lepsie predbieha)

+++ na miestach, kde som musel podradzovat teraz jazdim na vyssom stupni, auto sa tak nedusi + niekde kde som podradzoval este vladze zatiahnut...

 

--- okolo 2000 otacok po ubrati plynu auto poskoci, divny pocit, mam vsak podozrenie, ci nemam vadny silenblok prevodovky (takze moze to byt tym)

--- na 4ke pod 2300 otacok to je zvuk traktoru, je to proste odporny zvuk...

--- citim, ze auto pri poriadnej nakladacke dostava "kapky" je citit, ze vstreky tlacia na 100%, neviem ako to bude do buducna

--- dnes po 500km regeneracia, predtym som mal 650-850 podla toho kolko % bolo mesto

 

celkovo podla mna dostava auto viac na frak ako predtym a castejsie regeneruje, ale jazdi sviznejsie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, tomxass napsal:

--- na 4ke pod 2300 otacok to je zvuk traktoru, je to proste odporny zvuk...

--- citim, ze auto pri poriadnej nakladacke dostava "kapky" je citit, ze vstreky tlacia na 100%, neviem ako to bude do buducna

--- dnes po 500km regeneracia, predtym som mal 650-850 podla toho kolko % bolo mesto

 

Nastartuj motor sundej kryt motoru a poslechni si vstřikovače, to teprve uslyšíš zvuk který nebude lahodit tvým uším :-D

 

Regenerace si pouští jen kvůli PC, mě osobně se filtr plní podstatně pomaleji než před tím. Včera jsem zrovna regeneroval ve 475 km kde kalkulované množství vypočítalo plný filtr (24g) ale dle reálných měřecích čidel bylo zaplnění 3g ! Je fakt že jsem těch 475 km najel 400 po dálnici, ale i tak jsem při 475 km měl už běžně reálně přes 10g, filtr se s novým SW paradoxně méně zanáší. Navíc jsem si všiml že když při popojíždění po městě za studena  naplním po 200km filtr reálně na nějakých 15g a pak jedu po dálnici stabilně 120 (nespěchám) tak se filtr vyčistí na nějakou poloviční hodnotu, dřív se mi nikdy během klidné jízdy tak výrazně filtr nevyčistil bez regenerace... myslím si že s tím má co do činění stále aktivní post vstřik, který tam dřív nebyl je vidět na apk. VAG DPF... Ano filtr se vypaluje častěji, ale nechápu proč, reálně se zanáší mnohem méně, nebo spíš zanáší se více, ale post vstřikem se popel stíhá pálit během normální jízdy.

 

ty vstřiky bez deklu si fakt poslechni to je jak v kovárně neskutečný tlukot, dostávají neskutečně na prdel o tom žádná.

 

Ještě jen ohledně toho cal. množství popela- jednotka je nastavená tak že se prostě kalkulací zaplní do 475km a jízdním stylem to neovlivníš, dřív to šlo hodně ovlivnit, regenerace se pustí dřív jen když čidla nahlásí že stav je horší než vypočítala jednotka.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. ledna 2018 na 11:32, 15degren napsal:

 

Nastartuj motor sundej kryt motoru a poslechni si vstřikovače, to teprve uslyšíš zvuk který nebude lahodit tvým uším :-D

 

Regenerace si pouští jen kvůli PC, mě osobně se filtr plní podstatně pomaleji než před tím. Včera jsem zrovna regeneroval ve 475 km kde kalkulované množství vypočítalo plný filtr (24g) ale dle reálných měřecích čidel bylo zaplnění 3g ! Je fakt že jsem těch 475 km najel 400 po dálnici, ale i tak jsem při 475 km měl už běžně reálně přes 10g, filtr se s novým SW paradoxně méně zanáší. Navíc jsem si všiml že když při popojíždění po městě za studena  naplním po 200km filtr reálně na nějakých 15g a pak jedu po dálnici stabilně 120 (nespěchám) tak se filtr vyčistí na nějakou poloviční hodnotu, dřív se mi nikdy během klidné jízdy tak výrazně filtr nevyčistil bez regenerace... myslím si že s tím má co do činění stále aktivní post vstřik, který tam dřív nebyl je vidět na apk. VAG DPF... Ano filtr se vypaluje častěji, ale nechápu proč, reálně se zanáší mnohem méně, nebo spíš zanáší se více, ale post vstřikem se popel stíhá pálit během normální jízdy.

 

ty vstřiky bez deklu si fakt poslechni to je jak v kovárně neskutečný tlukot, dostávají neskutečně na prdel o tom žádná.

 

Ještě jen ohledně toho cal. množství popela- jednotka je nastavená tak že se prostě kalkulací zaplní do 475km a jízdním stylem to neovlivníš, dřív to šlo hodně ovlivnit, regenerace se pustí dřív jen když čidla nahlásí že stav je horší než vypočítala jednotka.

Mám dotaz ohledně rozpoznání regenerace DPF. Jak to poznáte během jízdy, že DPF je regenerován. Já to poznám pouze když mi začne regenerovat na volnoběhu, při stání vozidla, průvodní jevy - zvýšený volnoběh na ca 1100 ot. , jiný zvuk motoru, zapnou se elektrické spotřebiče, plno smradu a vyvíjeného tepla...

Jak to poznáte při jízdě na dálnici? Podobný dotaz jsem vznesl na příbuzném vláknu YETI 2.0 TDI-CR, ale bez jasné odpovědi. To jezdíte se zapojenou diagnostikou...?

Díky za objasnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, jivacek napsal:

Mám dotaz ohledně rozpoznání regenerace DPF. Jak to poznáte během jízdy, že DPF je regenerován. Já to poznám pouze když mi začne regenerovat na volnoběhu, při stání vozidla, průvodní jevy - zvýšený volnoběh na ca 1100 ot. , jiný zvuk motoru, zapnou se elektrické spotřebiče, plno smradu a vyvíjeného tepla...

Jak to poznáte při jízdě na dálnici? Podobný dotaz jsem vznesl na příbuzném vláknu YETI 2.0 TDI-CR, ale bez jasné odpovědi. To jezdíte se zapojenou diagnostikou...?

Díky za objasnění.

Mam to stejne,

ale potrebuji to na dalnici vedet???

Spousti se mi to cca kazdy treti den, takze prehled zda se to deje mam...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, jivacek napsal:

Mám dotaz ohledně rozpoznání regenerace DPF. Jak to poznáte během jízdy, že DPF je regenerován. Já to poznám pouze když mi začne regenerovat na volnoběhu, při stání vozidla, průvodní jevy - zvýšený volnoběh na ca 1100 ot. , jiný zvuk motoru, zapnou se elektrické spotřebiče, plno smradu a vyvíjeného tepla...

Jak to poznáte při jízdě na dálnici? Podobný dotaz jsem vznesl na příbuzném vláknu YETI 2.0 TDI-CR, ale bez jasné odpovědi. To jezdíte se zapojenou diagnostikou...?

Díky za objasnění.

 

Ano jezdím se zapojenou diagnostikou, ale s diag v mobilu mám to při navigaci. Adaptér je bezdrátový. Dělám to proto,že když vím že se regeneruje, tak udržuji na dálnici rychlost kolem 110 km/h (při té rychlosti se to nejlépe prohřívá) a nebrzdím motorem, protože když se při regeneraci brzdí motorem tak po dobu brždění je regenerace zcela zastavena a celý cyklus se tak zbytečně prodlužuje, navíc šetří to i dost nafty, při 110 km/h tam není žádný měřitelný rozdíl ve spotřebe, což kupodivu při 130-140 je... Regenerace se mi pouští převážně na dálnici, vidím kdy se cca. regenerace pustí a podle toho i plánuju cestu (např. se zastavím na kávu u další benzínky a tak lechce měním body na trase abych zbytečně nepřerušovalo, nebo nenechal chladnout motor těsně před další regenerací a tak) mám své auto rád a za odměnu mi ve 210k km ukazuje filtr před regenerací reálně zaplnění kolem 8g (z 24) a -12g po regenerace (ano záporné číslo), to značí že filtr je podstatně méně zaplněný než počítač vypočítal, protože oil ash je pouze odhadovaný dle km a spotřeby.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli to dělá i škodovka, ale třeba u Astry, při nedostatečně zatíženém motoru a nutnosti regenerace, ŘJ zapíná například výhřevy oken a zrcátek právě proto, aby se zvýšilo zatížení motoru. A to u ní lze vidět na palubním počítači v zobrazení zapnutých spotřebičů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, tomxass napsal:

Ake spotrebice sa zapnut pri regeneracii?

Nechapem tomu...

 

Při regeneraci na volnoběh, což dříve auta neuměla, se zapínají všechny možné elektrické spotřebiče, u mne všechny ventilátory, sama se aktivuje klimatizace, tedy elektrický kompresor apod. aby byl motor, protože vozidlo nejede a vyvíjí pouze malý výkon na volnoběh ale je potřeba kvůli regeneraci držet vysokou teplotu spalin, tedy aby byl motor alespoň trochu výkonově zatížen generátorem - alternátorem, který musí dávat právě díky zapnutým el. spotřebičům více proudu , tedy i výkonu odbíraného z motoru. Takto jsem si to odvodil. Podružná služba běžících ventilátorů chladiče bude také provětrávání motorového prostoru, který je při regeneraci přehříván, alespoň u Škodovky co mám. Celkově je ta regenerace "prasárna", je to povstřik přídavného paliva do spalovacího prostoru před odchodem spalin, pro umělé zvyšování jejich teploty potřebné pro vypalování filtru, což sebou nese všechna možná negativa se všemi technickými důsledky pro agregáty motoru, musí vést zákonitě k přehřívání výfukového ventilu, turbíny turbodmychadla, přehřívání EGR ventilu, ředění motorového oleje naftou....atd. Proto také zřejmě u aut s přehraným SW kvůli nastavení častější regenerace odcházejí rychleji ty EGR ventily...Celé je to částečně nesmyslné řešení snížování emisí tím, že se zvyšuje paradoxně celková spotřeba paliva...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Mne sa niekedy samo od seba po starte zapne vyhrievanie sedadiel - na soferovej strane ale len (uz som to spozoroval viac krat), neviem ci to bolo pri regeneracii...

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ked spravis komplet autoscan, v jednotke motora (1) je tento riadok... 

Component: R4 1.6l TDI   H43 9978 

 

9978 je verzia SW, EGR netusim, je na nom index ale ci to uvidis jednoducho netusim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ja som mal 8810 a kym nebolo na odchode EGR vsetko bolo ok.

Podla mna novym softom nic nepokazis a bude fungovat aj stare EGR, akurat pozor na verziu, treba zistit, ktora je prva dieselgate...

9972 alebo 9973 by mali byt asi posledne dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Ondra16V uzamkl následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...