Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Tak v porche HK uz mají combika,hnedeho,predek pekny,ale zadek se me moc nelibi kvůli tem malym svetlum,co zmensuji ty ramecky svetel.me to prijde takove detske,ale celkove vypada pekne i hakusy jsou peknejsi nez ma dvojka,ale palubni deska se me pro zmenu vice libi u dvojky,tedy ja mam climatronic tak asi proto,je to takove uhlazenejsi,u trojky to je všechno neladici a i  otocne ovladace me prijdou ze mají dost vuli,dvojka je ma jemnejsi,vyhled dopředu ma také dvojka lepsi,ale sedel jsem v ni asi pet minut tak se jedna o první dojmy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci v nejbližších dnech koupit Nová Fabia Style 1.2 TSI 66 kW 5-stup. mech.
http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/64050962

 

Je to vozidlo pro manželku do práce, max 10 tis. km ročně. Využiji BONUS 15 tis. za prodej sveho stareho vozu (Opel Vectra 1,6 16V, najeto 213tis, r.v. 1997, STK do 06/2015)

Dotaz:
1) nějaké postřehy k výbavě? Na co si dát pozor? Nejde něco "levněji" potom pouze přes VAG "zapnout"? Třeba TEMPOMAT jsem si na své OCTAVII II 1.9 TDI dodělával po koupi (páčka + VAG)
2) čím "zapůsobit" na prodejce - jaká je reálná možnost slevy u prodejce? Má cenu poptat stejné auto u více prodejců?
3) myslíte že je možné apelovat na autosalon s tím, že je to druhé auto za posledních 6 let, co od nich kupuji - a pokusit se chtít větší slevu? Pred 6 lety jsem koupil novou OCTAVII II.

4) motor doporučujete?

Díky za veškeré info....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma resp.jazdil už niekto v tej 1.4 tdi 77 kw ? Je to horúci kandidát len mám panický strach z výkonu spoľahlivosti ( o tej teoretizovať nebudem lebo 150 tis km nenajazdil na nej asi nik a teórie sú len teórie ) 

Som zvyknutý na výkon O1 81 kw a O2 77 kw....Predvádzačku s týmto motorom zatiaľ nemali nikde.....

Prečo tam nedali 1.6 tdi....Ach jaj :)

Editováno: , autor: dvorcidlo0
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci v nejbližších dnech koupit Nová Fabia Style 1.2 TSI 66 kW 5-stup. mech.

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/64050962

 

Je to vozidlo pro manželku do práce, max 10 tis. km ročně. Využiji BONUS 15 tis. za prodej sveho stareho vozu (Opel Vectra 1,6 16V, najeto 213tis, r.v. 1997, STK do 06/2015)

Dotaz:

1) nějaké postřehy k výbavě? Na co si dát pozor? Nejde něco "levněji" potom pouze přes VAG "zapnout"? Třeba TEMPOMAT jsem si na své OCTAVII II 1.9 TDI dodělával po koupi (páčka + VAG)

2) čím "zapůsobit" na prodejce - jaká je reálná možnost slevy u prodejce? Má cenu poptat stejné auto u více prodejců?

3) myslíte že je možné apelovat na autosalon s tím, že je to druhé auto za posledních 6 let, co od nich kupuji - a pokusit se chtít větší slevu? Pred 6 lety jsem koupil novou OCTAVII II.

4) motor doporučujete?

Díky za veškeré info....

 

záleží jakou trasu a kudy jezdí, ale těch 66kW asi bude nejvhodnější...

 

Co se týče výbavy, to je těžký, záleží co chce a pak se dá odrážet.

 

Dokódovat určitě pak půjde asistent rozjezdu do kopce apod. Nevím jak u Fabie, ale u Rapida pak jde levnější varianta dodělání tempomatu, ale člověk musel koupit mlhovky s corner funkcí aby auto mělo vhodnou ŘJ.

 

Poptat auto u více prodejců se vždy vyplatí... To tě něstojí nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma resp.jazdil už niekto v tej 1.4 tdi 77 kw ? Je to horúci kandidát len mám panický strach z výkonu spoľahlivosti ( o tej teoretizovať nebudem lebo 150 tis km nenajazdil na nej asi nik a teórie sú len teórie ) 

Som zvyknutý na výkon O1 81 kw a O2 77 kw....Predvádzačku s týmto motorom zatiaľ nemali nikde.....

Prečo tam nedali 1.6 tdi....Ach jaj :)

 

Prečo ? Mrkni na novou řadu BMW 1, základní motory jsou tříválce :) jde to do hajzlu no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ma resp.jazdil už niekto v tej 1.4 tdi 77 kw ? Je to horúci kandidát len mám panický strach z výkonu spoľahlivosti ( o tej teoretizovať nebudem lebo 150 tis km nenajazdil na nej asi nik a teórie sú len teórie ) 

Som zvyknutý na výkon O1 81 kw a O2 77 kw....Predvádzačku s týmto motorom zatiaľ nemali nikde.....

Prečo tam nedali 1.6 tdi....Ach jaj :)

mam test v SM, muzu ti ho naskenovat.. nejsmutnejsi na tom je, ze psana spotreba 3.8L je nerealna, realne jezdili za 4.9L nafty a podle cen z prosince se tato motorizace oproti 1.2 tsi vrati po najeti cca 180t km... pokud je zajem, naskenuju...

tady je nejake obecne povidani.. http://www.auto.cz/skoda-fabia-1-4-tdi-co-je-opravdu-dulezite-84267

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je to ale složitý...

 

Nevím jak s tím dieselem jezdili, ale 1.2TSI není zrovna 2x šetřílek. Ano, dokáže jezdit i pod  5 litrů - dálku a s opravdu lehkou nohou, ale krátké trasy cca 12km s lehkou nohou kolem 6,5 - 6,8l v tomto počasí. pokud člověk pojede svižněji, jezdí tak za 7,5 - 8l, na delší trase je to samozřejmě méně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Rapidom 1,2tsi 77kW som bol pod 6 litrov podľa palubáku, ktorý je optimistický, asi 3 krát.. teraz v sobotu v noci 180km s priemerkou 7,8 l / 100km.. 

Keď počítaš že s TDI budeš mať spotrebu o liter väčšiu oproti udávanej výrobcom tak pri TSI bude väčšia približne o 1,5 litra... takže si tú návratnosť môžeš spočítať.. nie som zástanca TDI, ak bude Fabia tak bude TSI.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam test v SM, muzu ti ho naskenovat.. nejsmutnejsi na tom je, ze psana spotreba 3.8L je nerealna, realne jezdili za 4.9L nafty a podle cen z prosince se tato motorizace oproti 1.2 tsi vrati po najeti cca 180t km... pokud je zajem, naskenuju...

tady je nejake obecne povidani.. http://www.auto.cz/skoda-fabia-1-4-tdi-co-je-opravdu-dulezite-84267

já bych ten sken docela uvítal... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečně se dokopávám k tomu, abych si objednal novou Fabii combi 1.2 TSI 81 kW:

výbava Style

béžová Cappuccino metalíza

easy start s alarmem

kola ROCK 16"

rezevní kolo ocelové

dynamic paket

style multimedia plus

vyhřívané trysky ostřikovačů

DAB

mobilita PLUS
 
Cenový rozdíl výbavy Ambition vs. Style jasně hovoří ve prospěch Stylu, příplatek 14.000kč za větší výkon motoru, 6ti kvalt a kotouče se mi zdá jako dobrá investice. Trochu ještě tápu ve výbavě, nevím jestli raději nepřidat tempomat a corner kvůli lepší ŘJ a případnému lepšímu dokódování funkcí. Momentálně se na dálnici moc nedostanu, ale situace se může změnit a nevím jestli pozdější dodělání tempomatu bude možné bez větších investic. Obejít bych se mohl bez dynamic paketu, protože už základní sedačky jsou dobré. Ušetřit bych mohl i na paketu style multimed. plus a vzít jen style plus.
Jestli máte nějaké doporučení nebo radu budu jen rád.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobne co mam zkusenost, bych vyhodil treba vyhrivane trysky ostrikovacu,... nevim, jak tobe ale me to prijde zbytecny,... spis tech 800 kc bych priplatil k tomu abych mel blize k systemu KESSY s alarmem treba,... EASY start me prijde uplne mimo,... protoze i tak na ten klicek musis hrabnout a kdyz uz ho budes mit v ruce neni pak slozity ho dat treba do zapalovani ;) takze ja osobne bych dal KESSY s ALARMEM,.. nebo klidne bez alarmu, stejne to moc nepomuze,... protoze lec kdo dokaze prave koncernovy alarm rychleji vyradit nez alarm za par korun odnekud z eshopu ;)

 

Tempomat muzes, sice cena nic moc, ale co se da holt delat,.. cornery jsou podle meho osobniho nazoru a zkusenosti k nicemu, ale co sem cetl, tak uz maji lepsi RJ a sni jde pak dokodovat HHC ( asistent rozjezdu do kopce ) takze to asi vzit.

 

Klasicke sedacky jsou moc pohodlne, maji v zakladu hezke bocni vedeni a sedi se vnich fakt pekne,... v Dynamikach se sedi jeste ale lip,.. ale klasiky fakt staci,.. jsou moc pohodlny ;)  :kol-47:  :kol-31: 

Tod asi vse co bych ti poradil .... to KESSY bych ale opravdu zvazil !!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně KESSY - já jsem ho neobjednával proto, že bude stejně v autě Construct a kvůli němu musím stejně klíčky vytáhnout, tak už mě to jedno zmáčknutí tlačítka nevytrhne ;-)

Ale prot toho kdo Construct (nebo jiné mech zabezpečení) neplánuje, tak je KESSY asi dobré.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Lukason

 

díky za reakci.

 S těmi vyhřívanými ostřikovači zkušenost nemám, tak je asi vynechám. o KESSY jsem uvažoval a původně jsem ho tam měl, ale dal jsem si cenovou hranici, kterou jsem nechtěl překročit. Nicméně je velmi příjemné přijít k autu a nehledat po dvaceti kapsách klíče zvlášť když má člověk plné ruce tašek apod. Kessy tedy ještě zvážím.

 Alarm chci určitě, bastlit to tam později nechci. V plánu je i ten construkt nebo defend, ale hlavně budu mít zde doporučovaný GAP.  

 EASY start bych taky nepotřeboval, ale jak víš tak vynechat nejde. Navíc dle mého názoru je nevhodně umístěn, určitě by byl lepší někde na palubce aby na něj bylo vidět, ale třeba jde jen o zvyk. 

 Ty cornery vím, že mají vliv na ŘJ v Rapidu (původně jsem chtěl Rapida, tak jsem to tady důkladně pročetl), ale u Fabie nevím jestli to nebude třeba z kombinovat i s tím tempomatem.

 Sedačky v základu jsou opravdu dobré až jsem se musel ujistit, že na předváděčce nesedím v dynamiku, ale ty jsou opravdu lepší. Na druhou stranu dost vozím maminku a mám obavy aby neměla problém s vystupováním a nastupováním do auta.

 Jěště si nejsem jistý s tím DAB jestli je třeba, ale nechci za pár let zjistit že mi autorádio je k ničemu, protože na něj nic nechytnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...