Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Tak ono je to dáno tím, co ŠA odečítá...

U active jsou to 14" plechace a tudíž i levnější pneu, u ambition jsou to 15" plechace. Obojí samozřejmě včetně poklic.

Není to tak černobílé... Stejně je to např. i s radiem. Mají to vymyšlené dobře. Proto se take prodává nejvíc Style výbav a Active úplně nejméně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi, tak jsem se zase jednou pobavil při konfiguraci F3. Zjístil jsem, že když dám výbavu Active, tak stojí litá kola R15 Matone  17000kč a když dám výbavu Ambition, stojí tatáž kola 12000kč, jinými slovy, když jsem šetřílek a chci alespoň pěkná kola, tak kurnik přece na tom musíme vydělat :-D

 

co na tom nechápeš ? nejvíce se tam podepíše fakt, že se do toho promítne cena kol která v té verzi jsou. Je pak jasný, že verze který má už třeba 15 elektrony a chtěl by jsi 16, tak ten příplatek bude daleko menší než u plecháčů. Doplácíš rozdíl... + samozřejmě dražší auto je krapet zvýhodněno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo takhle, já uvažoval - neznačkové Alu R15 stojí 1800, Barumky R15 cca 1000kč, to máme 2800 x 4 = 11200 a to počítam koncové ceny, Škoda má jistě nákupku pneu v tak velkém množství kolem 600-700kč/pneu, alu disk kolem těch 1300kč/ks... Ta cena 12000 je férová a fajn, ale ta 17000 je dle mého fakt úlet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

každá automobilka preferuje něco jiného a i záleží na modelu, já dal zase u Rapida příplatek za 16" asi 4500Kč a to mají atypický rozměr. za 17" byl příplatek 6tis

 

Celkově je blbost kupovat elektrony pro výbavu active, tam se předpokládá, že člověku stačí plecháče.  Škodovka má zase relativně levný topení pod prdel a můžeš ho hlavně narvat do všech výbav. Jak říkám, každá automobilka to má postavený jinak.

 

PS: mrkni třeba co stojí plácačky a tažný u Mazdy... Za tažný dáš 30tis a za plácačky 2tis za pár...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi, tak jsem se zase jednou pobavil při konfiguraci F3. Zjístil jsem, že když dám výbavu Active, tak stojí litá kola R15 Matone 17000kč a když dám výbavu Ambition, stojí tatáž kola 12000kč, jinými slovy, když jsem šetřílek a chci alespoň pěkná kola, tak kurnik přece na tom musíme vydělat :-D

Cena kol pro verzi Ambition je nižší o cenu plechových patnáctek. Rozdíl v rozsahu výbav je tak velký a cena za vyšší výbavu natolik nízká, že pro Active reálně nemá smysl cokoli zvlášť dokupovat. To platí i pro Ambition. Proto taky většina lidí kupuje rovnou Style.

A jak tě tak pozoruju, tak bys měl konečně koupit to Rio a dát pokoj. Protože za chvilku se budeš divit i tomu, proč v supermarketu stojí pivo míň jak v hospodě. A chtít, aby v hospodě zlevnili, protože (dosaďte "Barumky přece mají za devět stovek a disky stojí tři koruny dvacet")

Jestli chceš škudlit, nekupuj auto.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím vás a prosím o vaše názory. Zvažuji prodej mého Golfa IV kombi TDI 74 KW, rok 2002 a pořízení Fabie III kombi TSI 81 KW. Golf má najeto 204 tkm, mám ho šest let a poctivě se o něj starám, je v dost dobrém stavu. Ale právě jeho stáří a nájezd se projevuje na výši nákladů, které do něj ročně dám. Za poslední tři roky 20 až 25 tisíc ročně plus 10 tisíc pojistky (POV + HAV). A stále je to starý vůz. Koukal jsem na Škofin a na jejich kalkulátor. Když dám rozumnou akontaci (30 nebo 40%) a zvolím délku 60 nebo 72 měsíců, tak se dostanu na měsíční splátku do 4 tisíc. Je to sice v souču za rok o něco více než náklady na Golfa, ale budu mít nové auto, které by snad mělo být relativně spolehlivé. Fabii budu hledat buď skladovku s výbavou Style (když se zadaří Style plus) nebo zkusím nakonfigurovat novou a domluvit se na ceně. Má představa je max 350 tisíc. Za 380 už se dá pořídit nový Golf VII (Heller Opava, na dvoře jich stojí asi deset). Na druhou stanu za těch 380 je to docela holota. Jezdím 90% jízd sám, měsíční nájezd mám do dvou tisíc. Jak to vidíte? Děkuji za vaše názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seděl jsi už v té fábii? Uvažuješ o koupi auta o třídu níže tak aby jsi nebyl překvapen jak je malé :) a navíc zpracování interiéru je pod úrovní golfa .. A hrkání a vrzání bude taky na dením pořádku .. znám to z F2 :( Každá generace to má horší.. Já bych uvažoval o rapidu nebo octávie ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedel jsem v krátké v době jejího představení. Ze je Fabie menší vím, co mě však zarazí je ta zmiňována kvalita interiéru. Je to fakt, ze drnci a klepe? Mám služební F2 z roku 2008, najeto mám cca 83 tisíc a interiér pohoda. Sice tvrdé plasty, ale klid. Rapida ne, líbí se mi spíše kombiky a Octa je mimo limit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O Golfu jsem také uvažoval, ale v uvažované cenové hladině je to opravdu holota a kromě toho je v základní výbavě materiálově "přizpůsobený" i ten interiér (palubka, sedačky, potahy, čalounění, volant). Zkrátka není to ono. Navíc motorizace bude podobná nebo slabší jako u Fabie, jen pro mnohem větší auto. Pokud jezdíš většinou sám, rozhodně nebudeš mít problém s místem. Pokud vás pojede víc, tak menší prostor pocítí hlavně spolujezdci na zadních sedadlech. My to máme jako jediné auto do rodiny (2+2) a zkušenost z Fabie II kombi je, že jsme v pohodě absolvovali dovolenou v zahraničí s velkým (opravdu hodně velkým) rodinným stanem a v pohodě jsme se vešli "pod roletku". I přesto, že Fabia je malý vůz, lze jej v pohodě využívat jako rodinný-pokud člověk zapojí při balení na dovolenou hlavu.

 

Pořádně projetou mám FIII kombi zatím jen 1,4 TDi 66 kW, na vlastní 81 kW zatím čekáme. I s tím naftovým motorem je to překvapivě živé auto a co se týče podvozku v kombinaci s XDS+ tak tam Škoda udělala obrovský krok kupředu. Jezdit s tím autem je opravdu zábava. Při zkušebce nám jednou půjčili krátkou 81 kW, jeli jsme celá rodina a tak jsem se nemusel "bát" ji otestovat trochu ostřeji (s ohledem na "naložené" malé děti) než kdyby s námi jel prodejce. To definitivně rozhodlo o tom, že jsme vybrali správně.

 

Ročního auta bych se trochu bál, protože se budeš jen domnívat kdo s tím jezdil a jak (v technickém průkazu pak bude nejspíš nějaká leasingovka). Otázkou je, jak to ten někdo zezačátku zajížděl a jak se k tomu celkově choval. Je jasné, že pokud má někdo auto na rok a ví, že za rok půjde pryč tak se k tomu chová jinak než kdyby si to auto nechal třeba 5-8 let nebo déle.

 

A co se týče vrzajících plastů, i Octavia III vrže (stačí zde pohledat na fóru), tragédii bych z toho až tak nedělal. Je to v záruce. I s mnohem dražšími auty jsou problémy.

 

Přeju mnoho štěstí při výběru, dej případně vědět pro co jsi se rozhodl...

Editováno: , autor: k0j0t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji i za tento dost podrobný názor. Vždy jsem tvrdil, ze nové auto nikdy. Čím jsem však starší, začínám to vidět jinak. Golf je super, navíc se mi i dost líbí. Vadí mi ale vek a trochu ten nájezd už. Vím, ze 200 tkm není na dnešní dobu moc. Jen proste servisuji starý vůz, u kterého nikdy nevím, co dalšího odejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě jedna věc. Kdy se prosím mění modelových rok? Jestli budu zadávat vůz do výroby, bude to jistě nějakou dobu trvat než ho vyrobí a tak bych asi volil MR2017. Hrozí nějak reálně, ze z nabídky zmizí čtyřválec TSI? Něco jsem zahlédl někde na webu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MR se mění tuším v květnu. Co se týče motorů vím asi stejně jako tu z informací z webu. Má být 1.0 Tsi tříválec, snad už od MR2017, a od 1.2 snad chtějí upustit. Kdy a jak doopravdy (doplnění nabídky nebo náhrada) bude vědět asi někdo víc. Tohle jsem už vzhledem k provedené objednávce neřešil.

Pokud dáš staré na protiúčet a podaří se ti vyjednat rozumnou slevu, pak za těch 350tis budeš mít hezky vybavené auto. Ale to už asi přesahujeme do jiných sekcí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ti poradím asi jedno, než holotu, jdi do plně vybaveného auta nižší třídy... A jelikož máš fin. limit, a chceš kombi, musíš volit pouze Fabii, Clio a Ibizu... Na férovku ti řeknu, že vržou všechny nová auta, i SuperBy a i jiný značky :) Mě se i celkem nový Clio líbí a bude pohodlnější... Ibiza je více sportovní...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejdi do holoty, zvlášť u novýho auta, mě také teď sere že mi interiér kazí manuální klimatizace, že jsem nevzal xenony a parkovací senzory...

A upřímně, po zkušenostech s kvalitou zpracování nových Škodovek, bych se nebál Korejce nebo Francouze.

Ona tě Škodovka nikde nenechá, funguje skvěle, ale vrzání a dětský mouchy tě u novýho auta dokážou pěkně vytočit... Když koupíš frantíka nebo korejce, nebude tě to tolik štvát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když koupíš frantíka nebo korejce, nebude tě to tolik štvát...

Tohle podle mne neplatí. Jestli dáš do nového auta 300 litrů a bude vrzat, klepat, bouchat apod, tak tě to bude štvát stejně jak u škodovky tak u frantíka.

 

Edit: Ta holota u Golfa zase tak holá není. ;-) Kolega má FIII Style+ a oproti mému Golfu je to chudý příbuzný. Je to vidět na první pohled. A jako že jsem na podzim sám o FIII Style uvažoval, tak jsem rád, že jsem skončil právě s tím Golfem. 

Editováno: , autor: nuff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzes napsat, co mas za vybavovy stupen? Pokud se bavime o Trendline, pak krome kolenniho airbagu je Fabia ve Style+ vybavena opravdu lepe. Pokud zacnes pridavat priplatkovou vybavu u Golfa, poaunea ho samozrejme uplne jinam, bohuzel i cenove.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzes napsat, co mas za vybavovy stupen? Pokud se bavime o Trendline, pak krome kolenniho airbagu je Fabia ve Style+ vybavena opravdu lepe. Pokud zacnes pridavat priplatkovou vybavu u Golfa, poaunea ho samozrejme uplne jinam, bohuzel i cenove.

 

 

Má Comfort Edition...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...