Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

@Jay Kay prechod z 1.2TSI na 1.0MPI je podľa mňa trochu krok späť... no ale zvyknúť sa dá na všetko. Hlavne nech slúži bez porúch! Inak aj na Slovensku sme jedno obdobie mávali výbavu Joy a Joy+.. pôvodný trh sa dá určiť podľa VINka... alebo jednoducho podľa papierov dodaných s autom.

http://dealer.skoda-auto.sk/SiteCollectionDocuments/cenniky/skoda_fabia_joy_cennik.pdf

 

Editováno: , autor: brrrrm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

brrrrm, já nic nepřiplácel krom tažného co jsem si nechal dodělat, mám Škodu Fabii combi TRUMF 1.0TSI | 70kW r.v. 2018 na 231900kč s DPH Trumf což je možná trošičku lepší základ, ale pořád je to základ :)

image.png

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Priplácal si za výbavu Trumf.. čiže nemôžeš tvrdiť, že máš základ. Základ je výbava Active.. ;)

 

Ja potom tiež môžem tvrdiť, že mám základ, pretože mám výbavu Style+.. a ja už nemôžem za to, že tam bolo veľké rádio + automatická klíma + vyhrievané sedačky + mfd + tempomat x iných blbostí.. :D

Editováno: , autor: brrrrm
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jay Kay Posle vše se to nabízelo SK a DE (v okolí ČR), v ČR o tom nevím. Zde je výbava co by to mělo mít v SK: http://dealer.skoda-auto.sk/SiteCollectionDocuments/cenniky/skoda_fabia_joy_cennik.pdf každopádně určitě dovoz.

 

@velkej.tom Shodnem se na tom, že Trumf vypadá schopně, o tom žádná, taky souhlasím s tím, že ta FIII Trumf je lepší volba jež nějaká ojetá OIII v Activu. A připlácet jsi ani nemohl, protože to u Trumfu nešlo, jen sis připlatil za Trumf a to tažné (to je vše co šlo). Současný Active vypadá takto:

image.thumb.png.c10b65058239aac22df90ff834c438d7.png

A když to porovnám s Dynamic interiérem, tak ten posun tam je prostě znát

image.thumb.png.f29153b072d16155fde592a731b799f1.png

A nejde jen o vzhled, ale ty sedačky mají delší sedáky, tušší výplň (a lepší boční vedení), pro mne třeba velká výhoda na delší cesty. Do Trumfu nikdy nešlo rádio s možností spojení s telefonem (BT je pro mne dnes v autě nutnost) a další věci (parkovací senzory, vyhřívané sedadla, FA a další, už bylo vyjenováno výše). Ale ono to bude hodně ovlivněné tím, že ty bereš auto jako pracovní nástroj (pak ano, Trumf na popojíždění a tahání kárky je super a cena také). Ale odsuzovat ty co si připlatí, je to o komfortu na delší cesty. Tak jako silnější motor, na to, abych dojel do Lidlu a zpět stačí i motor ze sekačky, přesto zde má sousta lidí 1.2/1.0 TSI v 81kW variantě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi nie. Trumf, Joy, Tour de France, Kofola, a podobne sú pre zákazníka zaujímavo vyskladané výbavy. Active je ten úplny základ

za zaujímavú ponuku, teda nie základnú, by sa dali považovať aj deriváty Monte Carlo a Scoutline. minimálne Monte má základ v Ambition. teda opäť je Active to najzákladnejšie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikoho neodsuzuji za to, že si připlatí, měl jsem zato, že jsem to napsal jasně. Myšleno to bylo proč utrácet za auto o třeba o 100tis více jen kvůl tomu co si o nás řeknou sousedi, že máme jen třeba " active, nebo trumf, nebo ambiente " a opačná strana je ,že někteří lidičky koupí narvaný auto výbavou, kterou většinou ani nevyužijí jen kvůli tomu, že v hospodě, sousedum řeknou mám v autě ... to je realita v ČR a poslední jsou nadšenci a ti si dělají radost a mají rádi komfort :)

 

trošku to vypadá za dobrotu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, tak docela, rozdíly jsou

Trum předFL:

1.0 TSI 70kW - 286 900/296 900 (HB/Combi)

Rezervní kolo ocelové plnohodnotné, zvedák vozu, klíč na kola, bez sady na opravu pneumatik

Malý kožený paket a dekor Piano černá

Přední mlhové světlomety

Active FL:

1.0 TSI 70kW - 299 900/313 900 (HB/Combi)

Odkládací schránka na deštník s deštníkem pod sedadlem spolujezdce

Světelný asistent (automatické spínání světel, Coming Home, Leaving Home)

Halogenové světlomety s LED denním svícením

 

Hlavní rozdíl je ten malý kožený paket, který dělá z vnímání interiéru opravdu hodně.

 

Ale podstatně lépe teď vychází Ambition FL, který přináší: kožený paket, litá kola, Swing, chromové doplňky, mlhovky, zadní kotoučové brzdy, omezovač rychlosti, FA a další za příplatek 20 000kč oproti Active.

 

Tak bohužel u nás většinou pokud chtějí udělat dojem, tak nekoupí Fábii ve "Full", ale koupí si olítané, ideálně Bávo nebo Audi, popřípadě když je "nouze" tak Octavii v TDI s prověřenými 99 999km... A myslím, že tato skupina se moc neprotíná s tím kdo si chce koupit Fábii s výbavou (upřímně, ona Fábie ikdyž je vybavená, tak je to stále jen Fábie :) ).

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, brrrrm napsal:

@Jay Kay prechod z 1.2TSI na 1.0MPI je podľa mňa trochu krok späť... no ale zvyknúť sa dá na všetko. Hlavne nech slúži bez porúch! Inak aj na Slovensku sme jedno obdobie mávali výbavu Joy a Joy+.. pôvodný trh sa dá určiť podľa VINka... alebo jednoducho podľa papierov dodaných s autom.

http://dealer.skoda-auto.sk/SiteCollectionDocuments/cenniky/skoda_fabia_joy_cennik.pdf

 

No přechod na menší obsah. Monte Carlo má najeto 54tkm a to jsme ho brali jako roční s najetýma 13tkm v roce 2012. Manželka courá jen po městě. Na dálky máme Passata. A ta F III má zase o kousek lepší výbavu než má MC.

 

 

th_32852267_31.jpg

Editováno: , autor: Jay Kay
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam nejde o obsah, ale o to turbo... mpi bez turba bude podľa mňa podstatne lenivejšie. Do mesta to určite bohate stačí, ale ak bude chcieť teraz manželka spraviť nejaký manéver, už sa nemôže spoliehať na záťah od nízkych otáčok, ale musí motor trochu vytočiť vyššie. Ak si to uvedomuje a zvykne si na to, nie je čo riešiť.. :)

 

Ja osobne mám problém presadnúť zo svojho 1.2tsi 81kW do druhého auta v rodine s atmosférou 1.6cvvt 93kW, ktorá mi pripadá strašne lenivá. Teraz cez víkend som bol opäť nútení a mal som problém predbehnúť auto na okreske, keďže s TSI som zvyknutý na spomínaný záťah od nízkych otáčok, zatiaľ čo túto atmosféru treba vytočiť do výšin, aby auto získalo správny ťah na obiehanie. Samozrejme je to vec zvyku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, zda to tady už neproběhlo, ale je k dispozici série FIII hatchback i combi s motorem 1.0/55kW ve vybave Active (plus dalsi prvky) a Ambition (plus dalsi prvky) se slevou cca 40 tis. Kč. Na TSI se akce nevztahuje. Viz vlakno o akčních nabídkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@velkej.tomNechápu tak nějak co jsi teda tomuto fóru vrátil. Ohánění se, že jsi dostal nějakou slevu, kterou jsi ničím nepodložil nikomu nepomůžeš. Pokud už se chceš chlubit slevama, tak by jsi měl specifikovat o jaké slevy jde aby jsi tady nikoho nemátl něčím co si předpokládám nemůže většina z nás zajistit. 

Mimochodem četl sis maximální povolenou váhu přípojného vozidla co máš v TP? 1100kg bržděných, 570kg nebržděný a to předpokládám včetně váhy samotného vozíku? 

 

Neustále se ohánět rčením, že vybavené auto si člověk koupí jen aby se chlubil před sousedy a v hospodě spíš vypovídá něco o tobě. Já jsem si například pořídil vybavenou Fabii pro moji radost a názory ostatních nepovažuju za důležité. Ano je příjemné, že to auto někdo pochválí, ale to mám ve svém žebříčku hodnot až na druhé koleji. Mimochodem ty jsi sem taky dal své auto aby ti to všichni pochválili jaký jsi pořídil kauf.

 

Ale abych nebyl jen negativní, tak ti přeji aby jsi byl s autem ještě minimálně tak jednou spokojenej i do budoucna a řešil jsi na autě jen nejnutnější zářuční prohlídky a dolévání provozních kapalin ? Pokud vezmu tvé priority tak jsi sehnal skutečně to nej co sis mohl přát. Fabia 3 se prostě povedla se vším všudy ?

Jen s tím vozíkem opravdu raději opatrně. Pokud jezdíš vozíkem častěji, doporučuji zkrátit výměnu oleje minimálně na půlku předepsané hodnoty 30000km. Po 15000 můžeš provést výměnu mimo autorizák a ve 30 v autorizáku aby jsi splnil podmínku záruky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na chváleni jsou přece jen jiná auta,Fabie a Octavky jsou tak tuctová auta jak jen mužou byt.A v prve řadě by mělo auto dělat radost majiteli,přece jen on si ho kupoval.A at si každy koupi výbavu jaka mu vyhovuje,někomu stači "holobyt" a někdo se neobejde bez navigace.Je dobře že je na výběr a je možnost volby.Kromě motoru,tam je to u Fábie dost omezene,ale s tim se nedá nic dělat,bohužel.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj MilanHoste,

pokud nechápeš, tak nějak co jsem teda tomuto fóru vrátil, tak si asi nečetl pořádně můj první příspěvek. V kostce, kde píši , že jsem vlastnil dvě citiga 1.0mpi která se mě osvědčila (raději napíši motor 1.0…) a po „umření“ mojeho starého vozu jsem hledal náhradu, původně ojetinu a pak jsem zjistil ,že za ty koruny DE koupit i NOVÉ a právě fabia 1.0 TSI 70kw což když to zjednoduším je oturbenej motor ze citiga u kterého jsem napsal, že se  mi osvědčil a mimochodem jsem tu shrnul, že i tímto motorem 1.0 70kw lze tahat vozejkem i „těžkou váhu viz první příspěvek“ já jsem zaznamenal na tomto foru, že se jeden člen ptal jestli 1.0 81kw utáhne vozejk s hlínou cca 400kg a já napsal tady moje reálné zkušenosti a chtěl lidem jen trošku otevřít voči, že za málo peněz jde koupit levné,výkonné a hlavně nové auto se zárukou, chlubit se slevama nemám za potřebí jen jsem napsal, že to jde jezdit i s levným novím autem za cenu starého a MilanHoste jsme v sekci Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

PS:

Přívěs nebržděný - jednonápravový

Celková hmotnost 750 kg
Ložná plocha 2520 x 1270 mm
Zesílená náprava 1300 kg
Zesílený přívěs. kloub 1500 kg
Provozní hmotnost 250 Kg
Užitečná hmotnost 500 kg (1050 kg)  Občas potřebuji odvést větší váhy…
přeber si jak chceš MilanHoste

 

Čice: Neustále se ohánět rčením, že vybavené auto si člověk koupí jen aby se chlubil před sousedy a v hospodě spíš vypovídá něco o tobě .  Dovol abych se zasmál, vůbec jsem nechtěl na ten tvůj příspěvek reagovat, ok „tak chlubím se fabkou III ve výbavě Trumf“ protože soused má jen feldu J))))))))))) a další renolta 19 J))))))))) trochu rozumu MilanHoste a je ti jasné, že tady se má řešit Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky... a né ty naše poslední „bláboli“ Každej si z příspěvku vezme co chce a co se mu hodí, že…

A když, jsem teda tak vychloubačnej, tak sem hopnu i moje další auto Octavii III … MilanHoste já zde píši jen když, něco řeším s autem a nebo když chci přispět této komunitě, sice jednou za uherák, ale i tak. Já tu ani nemám jedno téma v sekci "moje Citigo, Fábie, Octavia III"  a ty auta vlastním, nebo jsem vlastnil. Auta obecně i když je mám rád, tak beru jako spotřební zboží…

 

MilanHoste i tobě  sposty spokojených KM bez nehod a oprav a Děkuji za tvé rady s vozíkem a výměnou oleje, určitě máš prvdu.

octavka tom.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@velkej.tom1.0tsi není oturbené 1.0mpi. Tyto motory jsou uplně odlišné. 1.0mpi v podstatě vychází z motoru 1.2htp a tento motor byl stvořený myslím z 1.4 mpi odebráním jednoho válce.

1.0 tsi je komplet nově vytvořený motor vycházející ze čtyřválce 1.2 tsi. 

1.0 mpi a 1.0 tsi mají společné maximálně to, že se dají oboje nakonfigurovat do Fabie. 

 

To že se dá pořídit levná, dobře vybavená a hlavně nová Fabie za cenu ojetého vyššího modelu to je jasná věc tady na fóru. Tím tady nikomu nic “nevrátíš”. To můžeš napsat někam jinam, kde škodovku spíš hanijou, že to je předražený a že ten motor nepřežije více jak 100 000. Někde dokonce tvrdí, že 1.0 tsi se hodí maximálně do sekačky na trávu popřípadě jako motorek stěrače ve Fordu Mustang ?

 

Jasný vozík to utáhne, ten máš parádně zesílený, radost pohledět. Nicméně v technickém průkazu Fabie je maximální povolená váha přípojného vozíku 570kg. Karosérie při vyšší zátěži trpí. Ale o tom se nemusíme bavit, znám i lidi co tahají s htp vozík. Aji můj otec tahá vozíkem vilc než by měl, to je v ČR běžná věc. 

 

No a přesto za tu cenu co jsi auto dostal je to troufnu si říct pro většinu lidí nesehnatelné. Prostě dokud neupřesníš jak jsi se na tu cenu dostal tak je to pro tohle fórum naopak kontraproduktivní, zmatečné a NIC NEŘÍKAJÍCÍ. 

Pokud se podívám na aktuální nabídku Škoda plus OJETÝCH ročních Fábií, tak nejlevnější Škoda Fabia 3 1.0 tsi 70 kW mě to našlo za 260 000. https://m.skodaplus.cz/Car/1393767

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat

1.0tsi není oturbené 1.0mpi. Tyto motory jsou uplně odlišné. 1.0mpi v podstatě vychází z motoru 1.2htp a tento motor byl stvořený myslím z 1.4 mpi odebráním jednoho válce.

1.0 tsi je komplet nově vytvořený motor vycházející ze čtyřválce 1.2 tsi. 

1.0 mpi a 1.0 tsi mají společné maximálně to, že se dají oboje nakonfigurovat do Fabie. 

To se pleteš - všechny tyto motory jsou z jedné konstrukční řady EA211 - 1.0 TSI přímo vychází z motorů 1.0 MPI. Viz třeba příručka SSP VW 539, nebo SSP VW 511.

S 1.2 HTP to opravdu nemá nic společného, tedy kromě toho, že mají tři válce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Trumf byla hodně dobrá nabídka, a cena se dala udržet i pro normálního zákazníka hodně nízko. Ale to už bylo...

 

Nicméně to že 1.0 MPI vychází z HTP není pravda a mnohem více má to MPI společné právě s tím litrovými TSI než s HTP (ikdyž rozdíly jsou stále značné). Oba ty litry jsou EA211, HTP bylo EA111 a vycházelo konstrukčně z 1.6 od VW.

 

Edit, v podstatě je, jsou tam úpravy, ale má to k sobě blíže než to HTP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, MilanHos napsal:

Díky za vysvětlení, omlouvám se za nepřesnost.

Přesto to není jen 1.0 mpi s přidaným turbem ne?

To nejspíš ne. Je to modulární konstrukce, kde se mění jednotlivé konstrukční celky. Bohužel tyto příručky nejsou dostupné v češtině, takže ty informace louskám z frániny, němčiny, angličtiny, ruštiny...

 

1_0mpi.thumb.JPG.031252b80cda4d5f86516503e09ee0a5.JPG1733311682_1_0tsi.thumb.JPG.ffa5070eeb1fe526030527eea75a94bb.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MilanHoste mám pocit, že jsi klasickej zpochybňovač a šťoura kterej musí mět za každou cenu pravdu a poslední slovo - fabia 1.0 TSI 70kw což když to zjednoduším je oturbenej motor ze citiga… U vozejku sis odpověděl sám. Cílem mého původního, prvního příspěvku nebylo financování vozu to si mě strkal porát ty, ale viz můj  1. Příspěvek a  jak již jsem jednou psal Každej si z příspěvku vezme co chce a co se mu hodí, že…

 

Citace: To, že se dá pořídit levná, dobře vybavená a hlavně nová Fabie za cenu ojetého vyššího modelu to je jasná věc. Když je to tak jasná věc, proč píšeš, že si našel jen ojetou za 260 a to ještě v v ambitu, mrkni dolů na fotku i teď se da sehnat trumfík s1.0 70kw v kombajnu za 233800kč to mi přístálo do mejlu před třema dny od Š Hlaváčka…

 

Pro MilanHosta upřesním jak jsem koupil autoJ Byla to normální nabídka téééměř všude šlo sehnat pro koncáky, nejsem firma ani živnostník, ale obyčejné „smrtelník“ jak asi tady spousta lidiček na foru.

 

Původní cena nového vozu 306800kč

TRADE IN – 25tis (protiúčet,nebo Šrotovné ) za můj nepojízdný vůz u mě tedy šrotovné

Sleva Škoda – 25tis + dealer  5tis

Škoda Bonus - 20tis (jde doplatit do týdne už se tu řešilo, ale pak bylo vlákno smazáno)

 

Tohle je moje poslední vyjádření k tomuto tématu, protože už se tu jen „spamuje“ a neřeší téma v této sekci které je Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky…

paragraph_487.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@velkej.tomKonečně první věcný komentář s vysvětlením ceny. Děkuji moc. 

Tohle přesně jsi měl napsat hned v příspěvku, kde zmiňuješ cenu. Jak bych se asi k této nabídce dostal když email šel jen zákazníkům Hlaváčka? Proto jsem prosil o vysvětlení.

 

V citaci že se dá slušně vybavená Fabia pořídit za cenu ojetého vyššího modelu jsi jen špatně pochopil kontext. I já jsem pořídil slušně vybavenou novou Fabii za cenu ojeté slušně vybavené Octavie. Jen to nebylo za 240 ale poměrně více, což stále splňuje podmínku, že jsem pořídil slušně vybavenou Fabii za cenu ojeté Octavie 3. V podstatě kdokoliv si koupí jakoukoliv Fabii tohle splňuje. Pojem SLUŠNĚ vybavená Fábie jsme se už bavili, že to slovo každý vnímá jinak. 

 

Celou dobu, ikdyž jsou mé dotazy rejpavé, se k Tvé osobě chovám slušně. Z tvého pojetí komentářů ale cítím náznaky osobního útoku, s tím prosím opatrně. 

A ikdyž se tu tak trochu spamuje, pořát to souvisí s řešením výbavy Fabie. Jen jsem to potřeboval vysvětlit na pravou míru. 

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...