Jump to content

Podrobný test Superbu II jako ojetiny


martkawa
 Share

Recommended Posts

Ano staré to je.Mám to ještě z doby kdy se tento časák vydával samostatně. Já bych řekl,že je to naopak docela přesné. Zeptejte se řidičů z vládní flotily a potvrděj vám co je za motor 3,6 :) Hodně špatně budete hledat někoho kdo ho pochválí. Bohužel nikoho jinýho kdo by ho měl jako soukromé auto neznám,hlavně málokdo umí bejt kritickej ke své káře.

Malá nádrž je ostuda,podvozek nic moc,po 80tis na podvozku už nic nepovolíte(hlavně zadní náprava).Problémy se vstřikovačema(piezo) jsou legendární napříč VW. Zadní lavice je debilně krátká. Sám mám 2,0 TDI 103kw BMP 2009. Ale souhlasim se článkem. Po roce 2010 se vše hodně zlepšilo a motor 125kw s jinými vstřikovači je asi nejlepši + ještě 1,8 TSI ale ten s mojí jizdou moc žere.

Link to comment
Share on other sites

1) co je špatné na 3.6,že to alespoň jede oproti tvému TDI? více problému bych viděl popřípadě v DSG, nebo diferákách či haldexu...

2) podvozek mě přijde slušnej, co bys chtěl po superbovi, aby měl vlastnosti jako vzducháč u audi A6 apod?

3) vstřikování máš dnes všude, co víc ti dodat?

4) To není audi A6, nebo audi A8 chápeš, proto tam jsou vzadu obyčejná sedadla...

5) malá nádrž, no opět je to škodovka a ne passat nebo audi...

Edited by kokta7
Link to comment
Share on other sites

Kombinace malé nádrže, nic moc podvozku a velké spotřeby se stává volba  3,6 trochu nepraktická. Ale prosim,když ho někdo chce,tak at si ho koupí. Znám docela dost kluků co s nima jezděj na vládě a nikdo nechválí. A oni nemaj proč lhát. Spíš nevěřim někomu kdo utratí meloun  a chválí ho jak je super :)

Proti levnějšímu Mondeu má sup doopravdy mizernej podvozek(odezva do volantu,tvrdý nastavení(a to jezdim jenom na 17.kolech), v zatáčkách se při rychlejším průjezdu necíti ve své kůži a já s ním :) ) Ale abych zase jenom nekritizoval,proti passatu nebo insignii ok.

Audi A6 není zrovna super auto,takže s tím bych ho klidně srovnával a pokud jde o spolehlivost a cenu,tak bych si určitě vybral supa.

Nejde o vstřikování jako takový, ale o šílený a dost drahý  nápad začít používat piezo vstřiky,naštěstí od toho všichni rychle upustili.

Ta nádrž je debilita, protože supa si většinou kupuje někdo, kdo dost jezdí a nevim jak vás, ale mě teda rozhodně nebaví zastavovat u benzínek a tankovat. S tim TDI to ještě jde,ale  s 3,6 je to fakt na 400km A to je šílený !!!!!

Ten zadní sedák je prostě krátkej a v autě s takovým prostorem pro nohy a cenovkou okolo milionu je to prostě píč......

Edited by martkawa
Link to comment
Share on other sites

takisto poznám kopec vládnych a problémy sú jedine s tankovaním a mizernou nádržou , lenže ruku na srdce , títo páni čo s tým jazdia nemajú ani trošku sebazáchovy a nikto sa pri bežnom jazdení na ich hodnoty spotreby v reále nedostane , poznám ich kopec , všetko bezporuchové autá , jedine hold tá logistika , 70L passatová nádrž tomu chýba... 

Link to comment
Share on other sites

souhlas, koncern rulez, ale zase v anketě v Británii o nej auto, škodovka celkem boduje Yetim i Superbem. Co mně překvapilo, kolik škodovek jezdí ve Švýcarsku. Zas dobře, nedají se ta auta stopro rovnat, ale zas takový šunty to taky nejsou. Zápaďáci jsou celkem citliví na komfort a spolehlivost...

Link to comment
Share on other sites

Kdyz s tim nekdo jezdi jako kokot tak pak tankuje co 400 km. Bezne jezdim na benzinku po 600 km a vic nez 55 litru tam nenaleju.

Najeto ma 74 tisic podvozek ok, 18 nactky jsou na picu to je pravda. To uz je nekomfortni.

Zadni lavice je kratka? Boze lidi vzpamatujte se je to skoda ne lexus s otomanem. Jo stoji milion ale to jsou cenikove ceny za to to koupi fakt male procento koncovych zakazniku. To auto muze mit v realu cenu max do 800 litru jako nove. vse navic je dan za vyjimecnost nejsilnejsiho modelu.

Edited by Hoblik
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tak ještě jednou,ten podvozek je fakt nastavenej tvrde,většina rázu se přenáší dovnitř ale přitom se v zatackach zdaleka necítí tak dobre jako třeba levnější mondeo.

Zadní lavice je krátká oproti passatu,insignii a mondeu.Nemusim a ani nechci ho porovnávat s Lexusem.Po delší jízdě vzadu je to dost znát,naštěstí tam moc nejezdím

Link to comment
Share on other sites

Tak si porid mondeo a dej nam svaty pokoj:-)

Me uz to pripada smesne jak vsem lezi v zaludku skodovky. Pres pitomce v reklamach na hyundai, francouzske mastickare a konce skupinou Ford.

Zajimave je ze Audi Mercedes Bmw vsichni jsou v klidu i kdyz na ne skodovka nekterymi modely dotira, ale stejne si drzi dekorum. Kdezto vsichni co dotiraji na skodovku tak hledaji jen duvody v cem je horsi. Ze ma o 2cm kratsi sedak, ze nema nekonecnou zaruku ( na kterou stejne prd ziskas ) a podobne kravoviny.

To me jako potencialniho zakaznika odrazuje a i kdyby vyrabeli perpetum mobile tak si to pamatuju a z principu si jejich produkt nekoupim.

Ps myslis ze si porizujeme superba 3.6 abychom jezdili vzadu? Nebo jako rodinne vozidlo? 3.6 je pro fanousky co vyrostli na favoritu a prosli postupne vsechny modelove rady a 3.6 treba ve verzi LK je pro me splnenim snu.

Ja ve svem aute vozim hodne cizincu jelikoz delam v offshore prumyslu a muzu ti rict ze lide nevericne krouti hlavou ze to je skodovka , ceske auto, pekny design, pekny interier a za cenu o polovinu nizsi nez jine znacky. Skoda vsak trpi na slabou image a neznamost, a vlastnenim a provozovanim takoveho auta rad prispeji k lepsimu povedomi kdyz si to auto zaslouzi.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

To neni žádný pomlouvání,ale konstatování fakt. Ještě stále přemejšlim jestli supa neprodat a koupit si o rok/dva mladší mondeo. Ale pravdou je že ikdyž je mondeo lepší auto jako celek ,tak dojem luxusu rozhodně nebudí. Prostě Superb II dělá rozhodně lepší dojem.

Supa jsem dost chtěl,ale zatím je to trochu zklamání.

Link to comment
Share on other sites

mně teď svezl kolega v opěvované mazdě6. Dojmy jsou asi takový, že kromě pár fíčur je to stejně "luxusní" auto, jen venitř mi to přijde dost stísněné na to, že je větší než sup2. CM na šířku spolkla středová konzola. Co mně ale dost vadilo, je tvrdost podvozku, má kola R19 225/45, ale neskutečně tvrdší než sup na R17. Jediná útěcha, že má větší kola - obvod, takže si může dovolit třeba R17 225/55. Ale že standardně se v té lepší výbavě dodávají jen R19....

 

uvidíme, jaký bude sup3...

Edited by Kazimir80
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By sk0d@
      Zaujimavy test, ktory zaroven poukazuje na skracovanie brzdnej drahy pri kazdej novej generacii aut / pneu.
      Rapid na 36. mieste
      http://autobild.cas.sk/clanok/211901/rebricek-50-aut-tieto-maju-najlepsie-brzdy
      https://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/bremswege_2016/default.aspx?ComponentId=273518&SourcePageId=31770
×
×
  • Create New...