Přejít na obsah

Kódování funkcí na Fabii III (VCDS)


kokta7

Doporučené příspěvky

Na  záruku by to nemělo mít vliv, aspoň tak mi to bylo řečeno. Jen bych si to asi musel nechat opět udělat a zase zaplatit. Podle toho kdo by mi to dokódoval.  Něco jiného je kdyby jsi si nechal udělat chip motoru. Tam by asi při zjištění bylo po záruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, chtěl bych se zeptat ohledně trvalého vypnutí START/STOP přes řídící jednotku:

dojde při tomto i k deaktivaci funkce REKUPERACE brzdné energie (resp. řízeného dobíjení aku při brždění či deceleraci???)

Mám zájem si ten STOP/START okamžitě nechat vyřadit, je to jen zlo, ale současně bych nechtěl příjít o tu "rekuperaci". Bude někdo zde vědět, jak to bude "chodit"? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve středu mě Ferda25  dokodoval - ruční coming home,asistent rozjezdu do kopce(HHC),protočení ručiček,corner mlhovky,kolik dotankovat palivo,deaktivace start/stop,ESC sport a úplné  vypnutí,.Zaruka je 5 let.Když se s autem nic nestane tak tam během 5 let pojedu 2x.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty módy lze přepínat přes displej - místo ESC zapnuto a ASR vypnuto zde budou tyto možnosti: ESC zapnuto,  ESC Sport a ESC vypnuto. Volba je jen na uživateli a kdykoliv lze přepnout do jiného módu. 

 

Dle mého rekuperace = zapínání a vypínaní alternátoru dle situace bude vypnuta také a alternátor bude fungovat jako v autě bez start/stop, tj. pojede stále. Nevidím v tom problém.

 

Naopak by mě zajímalo jak velký má degradující účinek stálé střídání napětí od 10V do 14V na jednotky ve voze. Vypínal jsem pánovi na O3 start/stop, kterého systém rekuperace zahnal na odpočívadlo, protože auto nezaplo dobíjení a napětí kleslo skoro až na 9V(to šlo vyčíst z jednotek, protože ty už začali při těch kilometrech psát podpětí). Je to sice výjimka, ale zase další zbytečný problém. Ještě krásný příklad s Tiguanem..pán ho koupil v Českých Budějovicích a než dojel do Vimperka tak mu auto postupně vypnulo vše(rádio, klimatizaci) a on pak už ani nenastartoval. Hodinu po převzetí.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není úplně pravda, že to je jen vliv EU.

 

Rekuperace = aktivní dobíjení.

Pokud často brzdíš motorem tak nevidím důvod nevypnout start/stop. Ono to stejně navíc dobíjí jak klesne napětí pod určitou mez a rozhodně autu nestačí jen situace brždění motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...