Přejít na obsah

Kódování funkcí na Fabii III (VCDS)


kokta7

Doporučené příspěvky

Malá ukázka jak funguje vývoj ve Škodovce:

Zadní PDC pro dodělání na O3(neoriginální svazek, který nic neumí než pípat):

http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/Komfort/zadni-parkovaci-asistent---------5e0054630/0/1/24/43/1001

 

Zadní PDC pro Fábii3(naprosto shodné s originální zástavbou z výroby - tj. bude jak zobrazovat tak pípat):

http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/Komfort/zadni-parkovaci-senzory-fabia-iii-6v0054630x/0/1/24/43/1001

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som skúsil povoliť prítomnosť palubnej siete na svorke 15 pre KL ešte nastavený čas (60s, aj def. 600s) bohužiaľ to funguje len pre vodičove okno, zrejme sa naozaj dosť šetrilo aj na najvyššej výbave....

Takže to vypadá, že jen u řidiče lze dosáhnout vlastností jako u předchozího modelu - tj dojezdy, ovládání klíčem/dálkou

Jen mne napadlo, nešly by dveře spolujezdce osadit elektronikou z pravostranné verze? V kódování problém nebude, neb BSG všechny "zapomenuté" funkce umí, což?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lancelot:

BCM v najvyššej verzii samozrejme všetky funkcie vie, problém je obvykle v ostatnej "bižutérii", ja som rozmýšľal nad RJ ostatných okien z OIII (prípadne Pola), niekedy je to len o zámerne doku..enom zapojení, aby niečo nebolo možné, napr. u FII boli u verzie pre corner hmlovky zapojené na BCM, bez "rozdvojený" kábel len aby nemohli svietiť samostatne, hoci to BCM vedela, po nakódovaní vyskočila porucha "prasklá žárovka". Až sa dostanem ku schémam budem múdrejší.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ano zamky netreba ani z vrakoviska v autodieloch predavaju cisto tie kovové časti bez palstu nevyzerá to ani zle ale problém je potom s policajtami. Kým to vycvaknes a zapneš sa. Lepšie by bolo naprogramovaať ale ak to nepojde do dovolenky určite ich kúpim lebo neviem si to predstavit mokrý spotený zapínať pás na seba. A ja sa teda na dovolenke vozím veľmi vela

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By mne zajímalo co je praktické na tom si nezapínat bezpečnostní pás. Pochopím když popojíždíš třeba po uzavřené stavbě a popojíždíš pár metrů. Jinak nikomu to nepřeji ale stačí být v autě mít nastartováno a klidně stát a někdo to do tebe naboří třeba z boku. Nezapnutý pás plus vystřelený pytel rovná se pohroma. Každý samozřejmě ať si jezdí jak chce jsou to vaše peníze na pokuty a vaše životy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nema cenu rozpoutavat flame, ve finale je to kazdeho vec, ale nezapinat si pas v aute vybavenem 6 airbagy je blbost. Mesto/nemesto, airbag se muze aktivovat uz pri narazu od cca 20km/h, coz odpovida hranicnimu pretizeni...

Osobne se bez zapnuteho pasu nehnu z mista a to plati i pro vsechny spolucestujici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Pochopím když popojíždíš třeba po uzavřené stavbě a popojíždíš pár metrů.

 

Právě proto by se hodilo kódování, kdy sice bude zobrazeno nezapnutí, ale nebude v auto jako kretén vřískat už při rozjetí. Já se pášu po projetí zatáčky na ulici a jakýkoli alarm tím pádem letí hned ven. Kódování bych ocenil i pro ostatní modelové řady, pokud někdo má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...