Jump to content

Po výměně lambdasond nedrží stálé otáčky volnoběhu a ztrácí výkon


M4rt4s

Recommended Posts

Ahoj, potřeboval bych poradit s Fabii I 1.4 MPI 50 kW 2001

Po bouračce co se vše opravilo, natočil se motor a rozsvítila se kontrolka "motoru" Vag hlásil jednu sondu, přerušenej okruh vyhřívání (multimetrem naměřenej nekonečnej odpor) a druhou sondu že je nefunkční. Auto jezdilo v pohodě bez problému akorát kontrolka svítila, tak se objednaly sondy nový od Bosche. Jedna tam sedla v pohodě i na konektor, u druhý byl konektor, kterej se musel přendat na auto ( to jsem vyřešil zbroušením konektoru na nový sondě na tvar origo konektoru na autě). Po nastartovaná kontrolka svítila tak sem vymazal vagem chyby a pohoda, jel jsem project a ejhle.

 

Otáčky motoru na volnoběh lítaj sem tam stříli do vejfuku jako by šel motor na 3 válce, když sem přijižděl autem k dílně (máme jí na kopci) tak pod kopcem ztratila výkon, jak kdyby tam netek benzín musel sem zastavit sešlápnout spojku posbírat a rozvášník koně, abych to vyjel. Chvíli jede chvíli ne . . .

 

Nenapadá vás co by to mohlo betj ?  K autu se dostanu snad o víkendu.

Link to comment
Share on other sites

Napíchnul jsem to a chyba byla na první lambdě konektor sem upravoval na druhý :-) takže nejspíš kabel od konektoru k jednotce.

Byl sem to project a auto jede do 2500 pak nic když se ubere a přidá tak se zase rozjede, že by do toho takhle moc kecala sonda ? Klapku sem vyčistil a udělal základní nastavení potenciometr klapky se zdá betj dobrej podle vagu a ŘJ ví i o volnoběhu akceleraci a deceleraci.

Link to comment
Share on other sites

kdyby do toho nekecala tak by tam nemusela ani bejt :D ..... samozrejme ze keca,... prvni lambda je ridici, talkze na ni se odvyji defakto vsechno ;) druha, nebo-li za KATem je monitorovaci, kde hlida ucinnost prvni lambdy a pak ucinost KATu ;) tudiz ta volnobeh a chovani motoru ovlivnovat nebude,... bude ovlivnovat jenom tim ze se ti rozsviti kontrolka motoru kdyz by ti kontrolka blikala dochazelo by k tomu ze KAT jde do hajzlu a je potreba co nejrychleji vypnout motor ;) 

 

Tudiz ano prvni lambda do toho keca a celkem dost ;)

 

Mas jeste tu strarou prvni lambdu ? co ji tam zkusit namontovat aby bylo videt co a jak ;)

Link to comment
Share on other sites

JJ starou jsem schoval, kouknu na odpor topnýho okruhu myslim si, že to taky hlásilo chybu, takže budou asi káble uvidim až se k autu zase dostanu.

Každopádně díky za vysvětletní funkce sond :kol-28:

Edited by M4rt4s
Link to comment
Share on other sites

zkus ji prohodit a uvidis ;) a uvidis,... pristup tam je a vysroubovat ji neni nic tezkyho ;)

 

   co hodne keca do chodu motoru je i cidlo teploty co je v domecku termostatu, to je OK ?

 

 

..... s tim vysvetlenim si to myslel jak ? jako ze si to vedel nebo nevedel ? ... nejak nevim jak si to mam prebrat ;)

Link to comment
Share on other sites

Čidlo sem koukal, že ukazuje teplotu stejnou jak v ŘJ přístrojokvy tak v motoru, A myslim si, že bude v pohodě, ještě teda kouknu na odpor :kol-28:.

 

Ohledně vysvětlení jsem něco věděl a něco né :kol-47:  takže  to bylo pozivní poděkování bez postraních úmyslů :)

Link to comment
Share on other sites

koukni na cidlo a uvidis,... pak bych zkusil vymenit tu lambdu, je proste zajimavy ze das novou a dela to bordel, neprisava ti to nekde falesnej vzduch ci neco, co to je za znacku lambdy ? normalne origo ci Bosh ?

 

 

OK, ja prave nevedel jestli to nahodou uz davno nevis :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...