Přejít na obsah

Po výměně lambdasond nedrží stálé otáčky volnoběhu a ztrácí výkon


M4rt4s

Doporučené příspěvky

Ahoj, potřeboval bych poradit s Fabii I 1.4 MPI 50 kW 2001

Po bouračce co se vše opravilo, natočil se motor a rozsvítila se kontrolka "motoru" Vag hlásil jednu sondu, přerušenej okruh vyhřívání (multimetrem naměřenej nekonečnej odpor) a druhou sondu že je nefunkční. Auto jezdilo v pohodě bez problému akorát kontrolka svítila, tak se objednaly sondy nový od Bosche. Jedna tam sedla v pohodě i na konektor, u druhý byl konektor, kterej se musel přendat na auto ( to jsem vyřešil zbroušením konektoru na nový sondě na tvar origo konektoru na autě). Po nastartovaná kontrolka svítila tak sem vymazal vagem chyby a pohoda, jel jsem project a ejhle.

 

Otáčky motoru na volnoběh lítaj sem tam stříli do vejfuku jako by šel motor na 3 válce, když sem přijižděl autem k dílně (máme jí na kopci) tak pod kopcem ztratila výkon, jak kdyby tam netek benzín musel sem zastavit sešlápnout spojku posbírat a rozvášník koně, abych to vyjel. Chvíli jede chvíli ne . . .

 

Nenapadá vás co by to mohlo betj ?  K autu se dostanu snad o víkendu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napíchnul jsem to a chyba byla na první lambdě konektor sem upravoval na druhý :-) takže nejspíš kabel od konektoru k jednotce.

Byl sem to project a auto jede do 2500 pak nic když se ubere a přidá tak se zase rozjede, že by do toho takhle moc kecala sonda ? Klapku sem vyčistil a udělal základní nastavení potenciometr klapky se zdá betj dobrej podle vagu a ŘJ ví i o volnoběhu akceleraci a deceleraci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyby do toho nekecala tak by tam nemusela ani bejt :D ..... samozrejme ze keca,... prvni lambda je ridici, talkze na ni se odvyji defakto vsechno ;) druha, nebo-li za KATem je monitorovaci, kde hlida ucinnost prvni lambdy a pak ucinost KATu ;) tudiz ta volnobeh a chovani motoru ovlivnovat nebude,... bude ovlivnovat jenom tim ze se ti rozsviti kontrolka motoru kdyz by ti kontrolka blikala dochazelo by k tomu ze KAT jde do hajzlu a je potreba co nejrychleji vypnout motor ;) 

 

Tudiz ano prvni lambda do toho keca a celkem dost ;)

 

Mas jeste tu strarou prvni lambdu ? co ji tam zkusit namontovat aby bylo videt co a jak ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus ji prohodit a uvidis ;) a uvidis,... pristup tam je a vysroubovat ji neni nic tezkyho ;)

 

   co hodne keca do chodu motoru je i cidlo teploty co je v domecku termostatu, to je OK ?

 

 

..... s tim vysvetlenim si to myslel jak ? jako ze si to vedel nebo nevedel ? ... nejak nevim jak si to mam prebrat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čidlo sem koukal, že ukazuje teplotu stejnou jak v ŘJ přístrojokvy tak v motoru, A myslim si, že bude v pohodě, ještě teda kouknu na odpor :kol-28:.

 

Ohledně vysvětlení jsem něco věděl a něco né :kol-47:  takže  to bylo pozivní poděkování bez postraních úmyslů :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...