rh+ Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 (edited) Měl jsem špinavou zapalovací cívku od oleje na Fabii 1,4 16V 74kw (motor BBZ 2003). Byla tam málo dotáhlá svíčka (ze servisu :-() a olej ji hodně zašpinil a nepálilo to (chyby na Vagu). Znažil jsem se cívku očistit hadrem od toho oleje, ale pořád je to ve vnitř asi španavé od oleje, protože se občas objeví sporadická chyba spalování. Jde tu cívku dole jak je nacvaklá na svíčce rozebrat a pak složit, abych to tam mohl pořádně očistit? Nebo zkusit vyprat v technickém benzínu?? Jde tu cívku nějak proměřit a zjistit jestli je dobrá nebo špatná? Případně, kde koupit levně novou zapalovací cívku? Ve škodovce za ni chcou 1150,- Kč :-( Dík Roman Edited November 29, 2007 by rh+ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartmanko Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 ja by som radsej zainvestoval do novej.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...y=036.905.715+E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profor Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 No jednoznačne by som šiel do CZ výroby http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...y=036.905.715+E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rh+ Posted November 30, 2007 Author Share Posted November 30, 2007 Tak jsem tu zapalovací cívku včera večer rozdělal, tedy sundal jsem tu spodní část (plech s gumou ve vnitř) a dostal se k vlastní "fajce", ta je vyrobena z nějaké umělé hmoty (ten izolant) a byla propálená na jednom místě. Není tam moc možnost nějaké opravy. Takže jsem ráno koupil novou zapalovací cívku. Roman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolfik Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Zdravím. Jak je na tom podle vás cívka na obrázku? Jsou na ní dva puchýřky. Je to normální nebo už jsou načaté a brzo odejdou? V takovém lepším či horším stavu mám tři ze čtyř cívek. Mám je preventivně vyměnit? Díky za odpovědi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majlou Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 (edited) Nemáte někdo video nebo obrázky, jak vyndám startovací cívky? Musí se něco odmontovat? Nerad bych to zničil. Edited March 29, 2016 by Majlou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dula Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Zapalovací cívky s výkonovým koncovým stupňem se vytahují pomocí vytahováku: http://www.skoda.triga.cz/produkt-848/pouziti-1403/ https://www.vidaxl.cz/p/210110/sada-nastroju-pro-demontaz-zapalovacich-svicek-4-ks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majlou Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Už jsem ji vymenil. Děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Šrobovákmi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karel z HK Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Tak, tak. U nás v Čechách se vyndávají šroubovákama:-) . Je v tom větší cit. A pozor je dobrý mít kleště s dlouhejma čelisma. To pro případ přetržení ( vlastní zkušenost) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rados_ Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Co se týče boulí na izolaci zapalovacích cívek... mám jednu malou na jedné cívce, mno měnit to nebudu dokud to funguje. Někde jsem četl, že pomáhá pravidelně měnit svíčky (menší přechodový odpor) a ty cívky tolik netrpí, je to pravda? Moje auto má 141 tis, přepodkládem, že tam budou původní (nejspíš)... plánuju všechny svíčky vyměnit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirek 835 Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Pokud vím záleží spíše na kabelech co tam máš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psurn Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 Ahoj, rozhoduji se mezi těmito výrobci zapalovacích cívek: Beru, Magneti Marelli, Bosch, NGK, Valeo nebo Tesla. Máte někdo tip nebo zkušenosti, která cívka by mohla mít nejdelší životnost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MirekM Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Ahoj, odešla mně jedna zapalovací cívka na 2. válci a musel jsem dojet na 3 válce cca 100 km s rozsvícenou kontrolkou motoru a malým výkonem. Vypne řídící jednotka vtřikování paliva do válce s vanou cívkou? Pokud nevypne řídící jednotka vstřikování paliva, hrozí při těch 100 km větší opotřebení válce a kroužků ředěním oleje na stěnách válce benzínem? Motor 1.4 16V 55 kW, r.v. 2006. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atlan Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Valce by ta mali trapit najmenej, katalizator by to neprezil. Na 99% sa vyplo vstrekovanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MirekM Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 (edited) Vypnutí vstřiku na 2. válci by odpovídala i spotřeba z palubního počítače, která byla přibližně stejná, jako bych jel na 4 válce. Edited November 25, 2019 by MirekM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Napiš některému z administrátorů fora - PTiCA nebo Standis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martis65 Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 V 30. 10. 2014 na 20:42, rolfik napsal: Zdravím. Jak je na tom podle vás cívka na obrázku? Jsou na ní dva puchýřky. Je to normální nebo už jsou načaté a brzo odejdou? V takovém lepším či horším stavu mám tři ze čtyř cívek. Mám je preventivně vyměnit? Díky za odpovědi. Dobrý den když jsou na ní puchýřky tak je v háji? Na ostatních to nemám. Motor nedrží volnoběch. Díky za odpověď. Svíčky byly měněné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwan Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 Ten puchyr nevesti nic dobreho.... Z vlastni zkusenosti pokud odejde jedna dalsi ji nasledovali v radu umesicu. (Byli to stejne typy vyrobene ve stejnem datu takze stejna serie) Vozil jsem pro jistotu nahradni v kufru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martis65 Posted September 10, 2020 Share Posted September 10, 2020 Dobrý den tak po problému mám najeto na fabia 1 1,4 16V 140tis km. A tři cívky v háji. Už jsem je vyměnil a vůbec sem nemusel na diagnostiku. Kontrolka motoru sama zhasla. Všechny cívky vyměněny. Díky moc za rady. Byly tam určitě ještě od výroby auta. Úplně v háji a spálené. V 7. 9. 2020 na 11:12, zwan napsal: Ten puchyr nevesti nic dobreho.... Z vlastni zkusenosti pokud odejde jedna dalsi ji nasledovali v radu umesicu. (Byli to stejne typy vyrobene ve stejnem datu takze stejna serie) Vozil jsem pro jistotu nahradni v kufru. V 30. 10. 2014 na 20:42, rolfik napsal: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmi Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 Kontrolka motora sice zhasla,ale v pamäti závad zostal zapísaní chybový kód,ak chceš mať čistú pamäť závad tak diagnostika a zmazať. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mates42cz Posted August 29, 2021 Share Posted August 29, 2021 Pri studenem startu to je dobre ale pak se to ohreje a zacne to na ctvrtem valci civka jiskrit. Cim to je uz si stim nevim rady. Dekuji za kazdou radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted August 29, 2021 Share Posted August 29, 2021 A dělal jsi s tím něco? Vyměnil ji? Tady nikdo nemá křišťálovou kouli... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.