Jump to content

Octavia 1.6 BFQ 2003 motor probublava vynechava, chyba valec 3 rozpoznana vynechavka zapalovani


m4tes87

Recommended Posts

*** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO *** VYŘEŠENO ***

 

čaute, koupil jsem Oct. s vadou a měnil jsem na ní motor, jedná se o 1.6 rv. 2003 75kW typ motoru BFQ, původní byl k.o. žral olej, jel na 2 válce atd..

 

jenže stále tomu vychytávám chyby, projev motoru je pěkný, tichý, nicméně se zakuckává při volnoběžných otáčkách - je to slyšet vzadu i u výfuku, takové to bublání jako když vynechává válec, olej nový, rozvody nové, svíčky nové, kabely od cívky jsem proměřil a jiskru hází, kabel na 3. válci má mít 5 k.ohm má ale 6 k.ohm (je to problém? chystám se kabely vyměnit zejtra..), zkoušel jsem měnit i vstřikovače protože mám druhou lištu k dispozici a je to téměř beze změny.. při zvýšení otáček na cca 1500 na volnoběh vymizí problém s tím zakuckáváním, ale např. při 1100ot to dost klepe s motorem....

 

na diagnostice to hlásí:

 

16687 - valec 3 rozpoznana vynechavka zapalovani
        35-10 - - - Intermittent

 

při zkušební jízdě se rozsvítí výstražná kontrolka motoru + signalizace ABS? kontrolka hned nad motorem, problikává, zhasíná - podle zátěže...

 

máte nápady čím by to ještě mohlo být? auto cca půl roku nejezdilo..

 

díky za nasměrování..

Edited by m4tes87
Link to comment
Share on other sites

Romix95: Ano když jsem dal na 3-tí válec jiný vstřikovač chyba se posunula na 4. tak jsem vymenil i na 4.válci vstřik... má to něco znamenat? ale mezi sebou jsem je neměnil, na 3.tím válci je teď nový vstřikovač a chyba tam je stejně.. takže vstřikama to podle mne nebude

 

kabely mi přijdou dneska nové, hnedka vyzkouším... motor jakoby škube, když na něj kukám..

 

čerpadlo vzduchu za studena běží po nastartování cca půl minuty až minutu

Edited by m4tes87
Link to comment
Share on other sites

No pokud by jsi je jen přehodil mezi sebou a chyba se posunula jinam, bylo by to pravděpodobné vstřikem, ale když je tam nový, tak spíš zapalováním, šel bych tedy, pokud nepomohou kabely, po cívce...

Buď ji hned koupit a doufat že to bude tím, nebo zkontrolovat jestli není popraskaná někde a ještě proměřit multimetrem, pokud by nebyla někde prasklá.

Jestli nechceš zbytečně vyhodit peníze za cívku, když by to tím náhodou nebylo, tak bych se domluvil na možnosti vracení, nebo bych ji koupil přes internet, tam ji můžeš do 14ti dnů vrátit.

Link to comment
Share on other sites

kabely už mám, zítra je prohodím, jak se dá proměřit cívka? máte nějaký hodnoty? měřáky na to mám...

 

EGR můžu normálně zaslepit? chyba na diag mi nevadí, hlavně kontrolka na palubce aby nesvítila.. ta mi tam právě problikává

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...