Hálič Posted November 7, 2014 Share Posted November 7, 2014 Zdravím všechny, mám problém se startováním u Fabie I, 40 Kw, 1.2 HTP, r.v. 2003. Problém je nejspíše s palivovým čerpadlem, už nějakou dobu se mi zdálo hlučné a teď se mi stává, že když někam dojedu po chvíli zkusím nastartovat, čerpadlo nesepne, přijdu ale druhý den a na první protočení čerpadlo funguje. Nemáte s tím někdo taky zkušenost, jestli vyměnit čerpadlo, hledat problém v elektrice. Fabie je už nad hrobem, nízký tlaky ve válcích, ale ještě chvíli by mohla sloužit, takže za jinou radu než "sešrotovat" budu rád. Díky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casy Posted November 7, 2014 Share Posted November 7, 2014 (edited) tak zrovna já řeším tento problém, jak píšeš, ale prozatím čerpadlo tahá, je teda abnormálně hlučný, zda-se mi, že tahá delší dobu, při otočení klíčku, přepočítal bych to na 4 sekundy, při dojezdový hodnotě km , tak 100km, nahodile při přidaném plynu přestane táhnout , tak 1-dnu vteřinu, vag nic nepíše, při plný nádrži nic, zatím. Dal jsem nějaký aditiva do nádrže od shellu, ale zas to při dojezdu nádrže udělalo. až bude víc času, tak se na to podívám, uvidíme. JInak mám již 281 tis. km, 1,4 16V BBY. Edited November 7, 2014 by Casy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hálič Posted November 7, 2014 Author Share Posted November 7, 2014 Myslíš teda, že bude problém v čerpadle? chci to zkusit projet a až čerpadlo nesepne, zkusim jestli do něj jde sťáva, když pude vyměním čerpadlo a budu se modlit ať to šlape. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casy Posted November 7, 2014 Share Posted November 7, 2014 nevím, třeba někod přidá nějaký příspěvek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alma Posted November 7, 2014 Share Posted November 7, 2014 řj spíná relé a to teprve svým kontaktem pouští elektriku do čerpadla. Takže bych ověřil jestli tam jde proud když čerpadlo nečerpá. Taky by měl jít přes vag udělat test akčních členů a podle výsledku s zařídit. (relé,dráty,pojistky, čerpadlo) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexandrap Posted November 11, 2014 Share Posted November 11, 2014 poradil by teda niekto, ako urobit cez VAG test palivoveho cerpadla ? VAG mam tusim verziu 409 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 myslím že by to mělo být pod motorem, 03 akční členy, viz obr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hálič Posted November 13, 2014 Author Share Posted November 13, 2014 Zdar, zůstal jsem zase stát, zkusil jsem, jestli jde štáva do čerpadla a nejde... auto nebylo moc zahřátý, ujel jsem tak 1 km a nechytlo....na VAG musím známýmu. Teď byste teda hledali problém v relé+ dráty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 ano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.