Přejít na obsah

Stržený závit v těhlici


JohnOld

Doporučené příspěvky

No lepit se mi to moc nechce.ta sada je tahle :   https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/opravy-brzd/opravy-kotoucovych-brzd/souprava-pro-opravu-zavitu-brzdoveho-trmenu?wdph=on&gclid=Cj0KCQiAhojzBRC3ARIsAGtNtHUGTaKhFauIF-4Ziv1HtJcAILeYi2Cmv5I17StrgCuFOIJnaGcXBjQaAlmTEALw_wcB

 

 

to se mi docela líbí.je to dražší ale vypadá to že by to mohlo být dobre. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to dělám jak už tady bylo uvedeno - závit na čepu navařím a na soustruhu stočím a vyříznu závit M10. V těhlici taky vyříznu závit M10 a je to. Ta sada v odkazu vypadá dobře, ale cena nic moc a ještě musíš koupit čep novej, protože starej má závit KO.

 

Naopak opravy závitu typu Heliciol tady nejsou moc vhodný - už se mi povedlo vytočit několik těchto čepů i s tím pérkem po někom kdo to takhle opravil. Vodící čepy s vyrobeným závitem M10 mám vždy připraveny v zásobě, takže oprava (vyříznutí závitu v těhlici M10) je velmi rychlá.

Editováno: , autor: Jarda-k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Je možné že to označujú ako 10 mm , ale v skutočnosti je to 10.5 mm vrták v tej sade. Nikde som sa ale nedozvedel na stránkach predajcov ,aký otvor je potrebný pre vložku. 

Pri 10 mm otvore sa mi vložka zdeformovala. Ešte že som objednal viac kusov. 

IMG_20200518_172727.thumb.jpg.9070007c31bb08dfddd996f653446814.jpg

 

Editováno: , autor: mino22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Opravnou sadu by měli přidávat do sady s destičkama, když vymysleli, takovehje debilní system FS-III. Mám to taky na polu 6r. Nejdřív jsem z 50% zrušil horní závit na jedný straně  a potom i přes veškorou pečlivost i na druhý straně, ale tam tak o 90 %. Dotáhnout šly oba, ale ten druhej to nemůže dlouho vydržet. Jestli je to na 1 závitu, tak je to moc. Hlavní příčina je v tom, že rez rožere náběh a trefit to tam rovně přes to gumový pouzdro, který klade odpor a člověk strácí cit je umění. Bez zavitníku M9 na korekci to prostě nemůže dopadnout nikdy dobře. Nejlevnější sada je třeba tahle na bázi helicoilu. https://www.mall.cz/vybaveni-garaze/quatros-sada-pro-opravu-zavitu-m9x1-25-100004916412?gclid=EAIaIQobChMIn73_n7TU6wIVUOh3Ch2x4gzBEAQYBCABEgLEKfD_BwE , ale helicoilu moc nakloněnej nejsem.  Sympatičtejší je mi spíš tohle.  https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/opravy-brzd/opravy-kotoucovych-brzd/sada-pro-opravu-zavitu-brzdovych-trmenu-12-ks?wdph=on&gclid=EAIaIQobChMI4eG_lanU6wIVFevtCh1PFAh3EAYYAiABEgIxVPD_BwE. Vrtá se to na M10 a v sadě jsou i M10 nový vodící čepy, který se jinak nedaj sehnat. Největší favoritka je tahle https://www.atools.cz/?action=detail&id=ID342 Má to 2 °vrták a vodící šablony, a jelikož to plánuju dělat na autě a ne ve svěráku, tak je tady nejvyšší šance to udělat kolmo a přesně. Jedinej problém vidim v tom, že jelikož tam bude větší díra, tak vodící čep (12mm) nesedne na těhlici, ale na tu vložku a tim pádem tu vložku nestahne a hrozí vysunutí vložky i s čepem ven. Taky mě trošku zaráží, že všude píšou, že je tam závit M9x1,25, Ale když jsem měřil čep, tak jsem naměřil M9x1. Možná jak jsem byl nasranej, tak blbě spočítal závity pod šuplerou. Zatim budu jezdit a čekat až to začne klepat. 

Editováno: , autor: racerator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Měl jsem stejný problém, více méně se mi uvolnila již montovaná opravná vložka závitu.Vodicí čep neseděl v rovině. Největší pakárna je dostat těhlici z auta, pak už to jde samo.

https://www.mojedilna.cz/sada-pro-opravu-zavitu-m9x125-quatros-qs14187n?gclid=Cj0KCQjwqrb7BRDlARIsACwGad6Tjs5l8pSYYM20MgiBbunaGSdS_Aj9MQRumUnnGN-PoUm34WAm69QaAm5FEALw_wcB

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 6. 3. 2020 na 20:10, Jarda-k napsal:

Taky to dělám jak už tady bylo uvedeno - závit na čepu navařím a na soustruhu stočím a vyříznu závit M10. V těhlici taky vyříznu závit M10 a je to. Ta sada v odkazu vypadá dobře, ale cena nic moc a ještě musíš koupit čep novej, protože starej má závit KO.

 

Naopak opravy závitu typu Heliciol tady nejsou moc vhodný - už se mi povedlo vytočit několik těchto čepů i s tím pérkem po někom kdo to takhle opravil. Vodící čepy s vyrobeným závitem M10 mám vždy připraveny v zásobě, takže oprava (vyříznutí závitu v těhlici M10) je velmi rychlá.

Všichni píšete závit M10, ale jaké je stoupání závitu přesně nikdo nepíše. M10*1,25 nebo M10*1,5 .Opravu chci řešit stejně jako vy .Kluz.válečky navařit se závitem 10kou a do těhlice vyříznoiut 10 závit, ale k tomu je třeba znát stoupání závitu původní M9. Nemohu tam přece jen tak vyříznou M10 jiného stoupání.Napište pls někdo jaké tam je stoupání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...