TomaTy Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 (editace) Zdar chlapi. Mám takový problém, který začal cca před měsícem kdy po nastartování se motor jakoby hádal (3,5 válce - všechny...). Dělalo to zejména když auto dlouho stálo přes noc a nebo v práci... Nyní už auto sem tam ani na poprvé nenastartuje, ale chytne chcípne. Když chytne tak se to hádá jako prase. Po chvíli ok. Předpoklad je, že zapadává nafta. Vyměněn pal. filtr (MAN)! Problém zůstává. Vyměněny gumičky na Tkusu do paliváče za jiné, problém furt stejný. Vyměněn T kus, problémy zůstávají. Na hadičku za Tkus přidán zpět. ventil, problém stejný. Diagnostika bez chyb, vstřikovače mají hodnoty OK, žhaviče přezkoušeny ok, kabely též... Podávací čerpadlo fugnuje. Podezření na gumičky pod vstřikama. Máte s tím někdo zkušenost co to může doopravdy být? Auto má najeto 124 tis r.v.05, 1.9TDI 96 kw Editováno: 11. Listopad 2014, autor: TomaTy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 vim, ze to bude mozna znit amatersky, ale nemas treba skocene rozvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 10. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Je to necelejch 30 tis po rozvodech... Vše nastaveno jak má být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 (editace) tesnenia na vstrekoch pada ti nafta okolo nich priamo do prepadu Editováno: 10. Listopad 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 14. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 Tak vyměněno těsnění na vstřikách a problém furt stejný.... Auto při delší odstávce a při nějakých 7-10° buď chytne a hned chcípne, po druhém otočení chytne ale hádá se jako když vynechává jeden válec... Nějaký další zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 (editace) tlaky vo valcoch merane?chybu to ziadnu nevypisuje? Editováno: 14. Listopad 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Možná to je blbost,ale jak máš starou baterku ? Pokud víš, že je v dobre kondici tak dva roky stará tak ok neřeš.... Pokud je to stará hajtra...Skus přes kabely před startováním napojit supa na nastartované jiné auto.... 1,9 sou celkem náchylné na proud... muzou jen točit a nemusí chytnout pokud baterka ma malou kapacitu... pac starter sezere vsechen proud a nezbyde pro čerpadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 (editace) A žhaviče žerou... Souhlas s Airmanem. Mohl by to být fakt jen špatný akumulátor Editováno: 15. Listopad 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 15. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Dobře ted sem zjitil že baterka je stará cca 5 let. Bylo by to superb kdyby to bylo jen baterkou.... Stejně to má za pár, takže koupím novou a uvidíme jak se bude má situace se startováním po delším stání vyvíjet dále. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakubfotbal Vloženo 15. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2014 Měl jsem stejný problém, v tomto počasí nešlo nastartovat. Buď chytlo a chcíplo nebo nechytlo vůbec. Nepomáhalo ani napojit superba přes kabely na jiné auto. Nevěděl jsem si s tím rady. Po výměně baterie, mimochodem 11let staré přímo z výroby, kterou mě napadlo vyměnit, až když jsem zjistil, že korodují kabely, se ten problém už neprojevil. A to jsem si taky myslel, že padá nafta nebo to bude ještě nějaká vážnější závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 16. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2014 Ale mě to nechytne na poprvé třebas jenom. Pak to chytne, ale kolísaj otáčky a hádá se to... Po chvilce ok. Po dalším nastrartování už chytne normálně. Dělá to fakt jen když dlouho stojí ale né vždy! Třeba dneska ráno to nastartovalo uplně v pohodě (11°) nehádalo se to. Ale je den kdy je třeba 12° a třeba chytne na poprvé, ale hádá se (3-4 válce). Je zas den kdy nechytne na poprvé ale až na po 2 a hádá se... Myslíte že je to tedy starším akumulátorem? Dejme tomu že je přes 5 let stará ta baterka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 16. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2014 Jistě kapacita baterie je zavislá na teplotě.... v mínusu jeji kapacita razantně klesá Skus to v mrazu pres kabely a budes mit jasno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 24. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2014 Tak pokračujeme se záhadou dále... Koupen nový akumulátor od Bosche a problém furt stejný. Auto chytne chcípne, poté se hádá... Ted mi přeměřoval kámoš kolik tlačí čerpadlo a normálně 0,5 bar. (tolik má prý dávat). Už nevíme co stím :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 24. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2014 (editace) podávacie v nádrži 0,5 baru, tandem min. 3,5baru při 1500ot Editováno: 24. Listopad 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 24. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2014 Tandem se dá změřit jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 24. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2014 (editace) zo zadu je zatka na tandeme tam das merak a ides Editováno: 24. Listopad 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 25. Listopad 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2014 (editace) Víme jakej je tam závit kvůli přechodce? Dnes to chytlo až na po 4 a pak hádačka... Editováno: 25. Listopad 2014, autor: TomaTy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 9. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Po delší odmlce jen dodávám, že nová baterka, gumičky pod vstřikama, Tkus, jinej paliváč, zpětnej ventil před paliváčem a nyní nové podávací čerpadlo nepomohlo. Problém furt stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Po delší odmlce jen dodávám, že nová baterka, gumičky pod vstřikama, Tkus, jinej paliváč, zpětnej ventil před paliváčem a nyní nové podávací čerpadlo nepomohlo. Problém furt stejný. a tandemove cerpadlo si skusal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 9. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 Dneska sem ho objednal ze supa na ND za 1000,- tak uvidíme. Nové se mi kupovat nechtělo a to co tam je jsme nepřeměřovali bohužel. Kamarád co dělá auta se stím nikdy nesetkal, že by u koncernu vw odešlo tandemové nebo podávací čerpadlo při tolika km...Auto máme v rodině od novoty, takže 124 tis je poctivých. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 (editace) ja si myslim ze to bude mozna tym tandemom a hlavne daj new tesnenie Editováno: 19. Prosinec 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 17. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 (editace) Nové tandemové čerpadlo včetně gumového těsnění (je to ze staršího typu) já mám již plechové těsnění a bez úspěchu. Pořád nechytá... Už to mrdám Editováno: 17. Prosinec 2014, autor: TomaTy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 17. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2014 (editace) pozri este aku teplotu ti ukazuje pri studenom motore, mala by byt priblizne rovnaka ako teplota okolia, ale pozeraj to vo VAGu motor,kanal 7,a 4 policko odfot to a daj to sem tie hodnoti musi byt plus minus rovnake a este nastartuj a pozri v motore kanal 4 posledne policko aka je hodnota Editováno: 17. Prosinec 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaTy Vloženo 19. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2014 Tak asi vyřešeno!!! Nevím jak sem vložit foto abych ti ukázal žes měl pravdu. Ale udělali jsme jak si psal a venkovní teplota byla 11° a teplota chlazení byla 72° tudíš to řeší celou záhadu. Když za chladného počasí hlasí čidlo +50° tak to dává míň nafty a nežhaví to vůbec. Po odpojení čidla to chytlo upe normálně a žádná hádačka, prostě nic. Vše ok. Dneska objednáváme ! Takže Ti moc děkuji za radu a správný tip 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 19. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2014 (editace) Editováno: 19. Prosinec 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.