JarinSew Posted November 15, 2014 Share Posted November 15, 2014 (edited) Omlouvám se za založení podobného tématu, kterých je tady dost, ale můj problém se mi zdá trochu jiný. Ve většině založených témat k tomuto problému motor zaškube spíše při akceleraci z nízkých otáček. To se mi momentálně občas stane taky, ale spíše je to u mě až nad 3000 ot./min. Někdy i u 4000 ot. EGR je aktuálně vyčištěný a daná záslepka na trubce od výfuku. Chod motoru se sice zlepšil, ale škubání to nevyřešilo. Spotřeba oleje max. 0,5 l na 10.000 km, spotřeba paliva do 6 litrů, na VAGu žádná závada, nijak extrémně nekouří, pouze při dlouhém a prudkém zrychlování za sebou vidím trochu kouře ve světlech aut za mnou. Auto jezdí perfektně, až na to škubání. Někdy to ale nepřestane, dokud neuberu plyn. Najeto 230.000 km. Na palivovém filtru najeto cca 5000 km. Nemůže to být i palivovým filtrem ? Myslím, že byl nějaký polský. Děkuji moc za tipy. Edited November 15, 2014 by JarinSew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JarinSew Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 Takže večer ještě další poznatek. Nastartoval jsem, ale motor jakoby šel na 3 válce, třepal se a blikla se kontrolka ASR/ESP. Až 4. nastartování šel motor OK a kontrolka nesvítila. Stejnou věc mi to udělalo už během týdne za jízdy. Motor jako by neměl dost nafty a zase kontrolka. Jinak auto jede jak čert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prcek36 Posted November 16, 2014 Share Posted November 16, 2014 A co takhle že by ti odešla dvouhmota Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JarinSew Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 Nevím no...měl jsem i Oct 81 kw a tam byl setrvačník načatý. Měl jsem to chipnuté a když jsem to někdy nechtěně podtočil, tak začali neskutečné vibrace. Musel jsem ubrat a pak se to srovnalo. Byl slyšet už i na volnoběh. A při setrvačníku se blikne i zmíněná kontrolka ? Ale toto je jiné. Nevím teda jestli měl někdo podobné příznaky se setrvačníkem, ale toto je spíš vynechávání motoru, jako kdyby tam nešla nafta. Na volnoběh žádné klepání od spojky nejde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JarinSew Posted November 16, 2014 Author Share Posted November 16, 2014 Takže dnes se podařili problém zachytit konečně na VAGu. Vstřik na 3. válci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.