Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 chtěl bych přispět trochu do diskuze. Zajímal by mne váš názor -  Mitsubishi Lancer  Sportsedan 1,6 MIVEC s tovární přestavbou na  LPG 86 kw kontra  Fabie combi III 1.4 TDI .77kw.  

 Momentálně vlastním  FI combi, 2004,102 000km, 1.2. HTP. 47 kw . Od ledna dojíždím do nového zaměstnání, cca 80 km cesta tam i zpět,půl město, půl dálnice.

Uvažuji  v jistém časovém horizontu o  koupi nového vozu a za podobné peníze mi se mi líbí tyto dvě auta.  

Hodlám si domluvit zkušební jízdy v obou vozech a promluvit si s prodejcema, co, jak by bylo možný adt.

Díky za případné postřehy či podněty. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lancer = úžasně pohodlné auto.

1,6 MIVEC = jeden z nejvíce spolehlivých bezíňáků, léty ověřená koncepce základní mechaniky agregátu, avšak atmosféra japonské školy. I když má var. časování ventilů spodek otáčkového spektra nic moc. Chtěl jsem ho a málem už měl v ASX ale na to auto už je ten motor slabý  V lanceru to ještě ujde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lancer = úžasně pohodlné auto.

1,6 MIVEC = jeden z nejvíce spolehlivých bezíňáků, léty ověřená koncepce základní mechaniky agregátu, avšak atmosféra japonské školy. I když má var. časování ventilů spodek otáčkového spektra nic moc. Chtěl jsem ho a málem už měl v ASX ale na to auto už je ten motor slabý  V lanceru to ještě ujde.

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC - 1335kg

Mitsubishi lancer  1,6 MIVEC - 1335kg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No veď áno, o tom žiadna. Sám beriem 1,2tsi 66kw. Lenže tu ide o 1,6 hladký benzín. Veď o ňom sa bavime, nie? Nebude točiť na diaľnici vysoké otacky? To by ma asi trápilo.

Voice: asi to myslel tak, že ASX ma väčší odpor.

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia combi III  - diesel  ,ale tříhrnek ( auto zase o 120 kg lehčí než lancer), počítám spotřeba 4,5l 

Lancer - 4válec, LPG, spotřeba 8,5 l plynu - klidná jízda :kol-28:   

Jak kdosi zmiňoval, svou roli budou hrát  i podmínky financování, cena náhr. dílů, servis a jednání prodejce.

Díky za uvedené reakce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepav: ja len dúfam že to benzínové turbo bude tak spoľahlivé ako ktorákoľvek atmosféra...lebo si budem byť hlavu o stenu, že som nezostatal u japonca

 

...mal som ponuku na lancer 2011 1,6 sportback +- 45000 k za 8000€...

Editováno: , autor: fero201
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fero201: Myslím si, že žádný turbobenzín nepřežije klasickou a mechanicky dlouhodobě odzkoušenou atmosféru (takovou jako 1.6 MIVEC). Taková dobrá japonská atmosféra toho, myslím, najezdí i 2x až 3x tolik bez závad. Bohužel...

Já jsem do MIVECu nešl, protože mi vyhovuje charakteristika turbobenzínu: bere odspodu, nemusím jej vytáčet příliš do otáček.

Kdybych nebyl omezenej penězi, už bych měl doma ASX 1.8 diesela, nebo alespoň Octavii 3 1.4 TSI. Obě tato auta jedou na mou potřebu excelentně, obě ale stojí přes půl mega a to už je na mě moc peněz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím, musí se rozlišovat 2 věci.

 

Spolehlivost a životnost

 

Je jasný, že přeplňovaný auto může být méně spolehlivé kvůli turbu, ale jak mnozí italští a francouzští kolegové dokázali, i atmosféra může být nespolehlivá ( elektrika apod. )

 

Zase koho trápí že nenajede 400 ale jenom 200 ? To bohužel jenom v Čechách oživujeme něco, co už mělo být dávno pod magnetem, ač to může znít hnusně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ciastocne pravda. Nesuhlasim s talianskymi atmosferami. Mal som ich a kazda uplne bezproblemova... ale bohuzial CZ A SK nieje nemecko ze po 3-5rokoch ide auto prec...vsetko je to o zivotnej urovni...samozrejme neplati pre kazdeho, ale pre beznych ludi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

goropo: ten lancer mi bol v lani v septembri ponúknutý za 7000€, potom prišiel ústny posun na tento rok v lete za 6000€ ..v októbri sa dotyčný predávajúci oženil a nova manželka rozhodla že nič sa predávať nebude.....V januári už prišiel s novou ponukou ale za 8000€ a to už som mal toho dosť. Auto potrebovalo aj novú spojku lebo ten hlupák nevie jazdiť, už na 22 000km mu museli dať novú. A keď som videl novú F3 combi tak srdiečko zaplesalo a bolo rozhodnuté :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi.. nové a staré sa nedá porovnávať. Proste jednak keď kupujem nové, viem na čom som a ak aj nie, mám na to 4 ročnú záruku, aby som prípadné vady dal odstrániť, alebo sa auta zbavil. A hlavne: každý by mal aspoň raz za život zažiť ten pocit z kúpy nového auta ;)

Sused si napr. v cene novej fabie combi kúpil Audi A4 avant. Auto je to pekné, lenže má nalietané cca toľko, kedy by som auto už predal (ak vôbec údaj na palubovke hovorí pravdu). Takže mu možno zaželať len veľa šťastia a vešteckú guľu.

Viem, že lancer by na tom s poruchovosťou mohol byť lepšie a aj cenovo prípadné opravy nižšie, aj keď u japonca to neviem posúdiť, ale už len kúpiť auto po niekom, kto nevie jazdiť (viď. spojka), tak by som sa bál, čo ešte tak môže odísť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako FIII se designově velmi povedla. FII se mi vůbec nelíbilí , to jedničková je na tom mnohem líp, i po těch letech.

Sem našel

 Fabia Combi A06 Ambition1.4 TDI 66 kW 5-stup. mech.                                          

a stojí něco přes 300 tis.

Ale nevím, co A06 znamená? Je to nějaká odlehčená verze nebo co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...