Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

No.. ja by som zas povedal, že do šírky sú tie autá vnútri veľmi podobné.
Interiér za mňa presne naopak :) vo FIII je modernejši a vo výbave style na mňa pôsobí hodnotnejším dojmom (keď zrovna neolizujem plasty :D ... u fabie I, ktorú máme doma, som zistil po 7mich rokoch, že má mäkčené plasty, potom, čo som si to tu prečítal a následne odskúšal  :kol-31: ..to len tak na okraj).
No uznávam, že rapid (nie spaceback) je dlhší a má tak viac miesta na zadných sedačkách, pri cca rovnakom kufri. Žiaľ sa mi menej páči, má staršie tsi a vyšiel by ma o cca 1000€ drahšie oproti FIIIC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Waw o 4,7 cm. To je fatálny omyl. Teraz to mení celú situáciu, idem zrušiť objednávku a beriem rapid spaceback.

Čo ti ako nesedí na tej vete? Rapid spaceback je podľa teba dlhší + má viac miesta vzadu + má cca rovnaký kufor ako FIII C?

A hlavne, kde v tej vete píšem, že rapid spaceback má rovnakú dĺžku ako FIII C?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Preco divny test podla mna vyborny. Co je na tom, ze sa zobral zaklad, ved aj Fabia, Mazda ci Rio mali zakladne motory a vybavu. Skor sa ukazala ina vec a to. Mazda je uplne inde ako konkurencia (Fabia a Rio). Mazda postavila konkurenta, ktory ma odpoved v kazdej stranke napr. na Fabiu. Ani motorizacie nema Fabia lepsie zoberies 1,2 TSI 81kW - Mazda ma 1,5 85kW. Mazda prave ukazuje, ako sa to da postavit bez preplnania. Si zober, ze to TSI nestaci na tu 1,5.

Aj kvalita materialov a vsetko je proste inde. Za toto Mazde fandim - idu si svoju cestu a konkurencia sa musi sklonit pred nou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozno su niektore modely drahsie, ale tam nevidis a same tvrde plasty, tu nezakryta kolajnica a pod.

Len pre zaujimavost tu je napr. cennik za Fabiu a Mazdu 2 v zaklade na SK:

Mazda 2 1,5 55kW - G75 -zaklad (klima, elektrika, DO...) - cena 9900 eur
Fabia 1,0 55kW Active- zaklad 9540 + klima + el. okna a central + 199 = 9739 eur

 

Proti tomuto je skutocne Fabia predrazene osidene auto - 150 eur by som hned priplatil uz len zato, ze dostanem normalny 4- valec 1,5, normalny interier. Jednoducho priplatim 150eur a mam kvalitne auto a nie auto co sa hra na kvalitne auto. Tych 150 eur je doslova smiesny priplatok zato co mozem dostat.

 

p.s.: A este je to aj vyrobene v Japonsku a nie koncernom, ktory v poslednej dobe setri aj na zachodovom papieri.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco divny test podla mna vyborny. Co je na tom, ze sa zobral zaklad, ved aj Fabia, Mazda ci Rio mali zakladne motory a vybavu. Skor sa ukazala ina vec a to. Mazda je uplne inde ako konkurencia (Fabia a Rio). Mazda postavila konkurenta, ktory ma odpoved v kazdej stranke napr. na Fabiu. Ani motorizacie nema Fabia lepsie zoberies 1,2 TSI 81kW - Mazda ma 1,5 85kW. Mazda prave ukazuje, ako sa to da postavit bez preplnania. Si zober, ze to TSI nestaci na tu 1,5.

Aj kvalita materialov a vsetko je proste inde. Za toto Mazde fandim - idu si svoju cestu a konkurencia sa musi sklonit pred nou.

 

já nevím, proč si myslíš že mi ten test vadí protože Fabia nevyhrála... :)

 

jenom mi trošku uchází smysl testu a to z jednoho prostého hlediska. Člověk, co půjde koupit jakékoliv z těch 3 aut, podle mě v životě o těch dvou ostatních ani nebude přemýšlet, že by je šel koupit... :)

 

Jsou to designově, koncepčně, technicky úplně rozdílná auta, ač ze stejného segmentu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím, proč si myslíš že mi ten test vadí protože Fabia nevyhrála... :)

 

jenom mi trošku uchází smysl testu a to z jednoho prostého hlediska. Člověk, co půjde koupit jakékoliv z těch 3 aut, podle mě v životě o těch dvou ostatních ani nebude přemýšlet, že by je šel koupit... :)

 

Jsou to designově, koncepčně, technicky úplně rozdílná auta, ač ze stejného segmentu...

 

 

Naprostý souhlas. Fabia vypadá jako dospělé auto, Mazda pořád jako hračka pro holky a kadeřníky. :D

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak by som chcel malé auto a mal hotovosť a ešte zároveň potreboval auto pre ženu, tak mazde 2 dám šancu. Ak sa pozriem na to z pohľadu combi verzie, tak už nemá mazda čo ponúknuť. Odhliadnuť od segmentu malých áut, tak nemá pre mňa auto ani v nižšej strednej, teda segment v ktorom je mazda 3. Prvé auto od mazdy pre mňa použiteľné je mazda 6 v kombi verzii, tak neviem kto vychádza zákazníkovi viac v ústrety. Taktiež ak chcem určité prvky výbavy, tak musím u mazdy siahnuť až k najvyšším výbavám, takže realita je taká, že je drahšia než nemecká konkurencia a zároveň je to najdrahšia japonská značka. Nemám nič proti značke, ale orientácia na zákazníka je dosť špecifická.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...