Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Které jako v 99ti procentech případů budou pravděpodobně vycházet jenom z nejnižší a prostřední výbavy, že.. Nehledě na to, že výroba nestíhá, prodej je na násobcích předchozí generace a cenově je Fabia s benzinem v rámci třídy velmi konkurenceschopná. To je pak nejlepší doba čekat akční model.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš bych řešil,jestli se nevyplatí přitlačit nějakou korunu a koupit o třídu větší auto.Včera jsem zkoušel konfiguraci slušné výbavy bez metalízy s litrem a 350000 bych za tohle auto fakt nedal.Byla to Style+nějaké věci a rozšířená záruka.Ještě,když tu v jiném vlákně čtu,jak ten povedený tvrdý interiér začíná některým drnčet a vrzat.

 

Jakou korunu? Myslíš, že ja som napr. neriešil aj auto o triedu vyššie a neporovnával? Ak sa ti zdá napr. 4-5000€ navyše ako koruna (porovnával som podobne vybavenú octaviu s 1,2tsi), tak potom áno, asi všetci by mali priplácať a potom už len pár korún na ešte vyššiu triedu a už sme všetci v strednej.

Skutočne sa dá porovnávať cenovo len s autami typu i30, kedy však zas ide o menší kufor, o málo nižšiu výbavu a lenivejší motor s väčším apetítom. Ak chce, potrebuje niekto kombi, tak HB nižšej strednej preňho nie je alternatívou. Ak som postavil k sebe kombíky malých áut a kombíky nižšej strednej v podobnej výbave, (čiže ak mám na fabii combi mať AL disky a automatickú klímu, tempomat, atď., tak to isté aj o triedu vyššie) tak som sa najbližšie cenovo dostal niekde okolo 3000€ (No nie v rovnakej značke)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere,a jak je to s Octavií?Dost podobná situace a akční modely jsou.Nebo se snad ročně prodá víc Fabií?

Octavia je v ramci tridy velmi draha, snad jen s vyjimkou RS (ktera v mezidobi zdrazila o cca 30 tis.) a mozna L&K.

Jediny dosavadni AM Fresh plati jen pro prostredni vybavu a jeste pouze 81 kW motorizace. K tem 350k za skvele vybavenou Fabiu musis za nijak extra bohaty Fresh prihodit skoro 80 000Kc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš bych řešil,jestli se nevyplatí přitlačit nějakou korunu a koupit o třídu větší auto.Včera jsem zkoušel konfiguraci slušné výbavy bez metalízy s litrem a 350000 bych za tohle auto fakt nedal.Byla to Style+nějaké věci a rozšířená záruka.Ještě,když tu v jiném vlákně čtu,jak ten povedený tvrdý interiér začíná některým drnčet a vrzat.

nějak nechápu, co jsi tam naklikal, že jsi se pouze s litrovým motorem dostal na takovou částku. Na takovou částku se dostanu s metlou, nejsilnejším TSI, style + paket style a prodlouženou záruku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, to pak se ale někdo nediví, že to auto stojí tolik. Sorry, ale zvláštní lakování, tažný a přední senzory je výbava, která je drahá všude. U Mazdy třeba tažný stojí 30tis. 

Pokud vezmu TOP výbavu výbavu a pár doplňků, jsem s nejsilnějším TSI na cca 350-360tis a to je velmi slušná cena. Tolik kdysi stála Fabia Combi ve střední výbavě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicongu,žádný zvláštní lakování,ani v metalíze to není,motor 55 kW,jen senzory,navigaci amundsen,malý kožený paket,tempomat,style plus paket se sunsetem,výhřevem sedaček atd.

Tak táto kombinácia zvádza k domnienke, že cieľom konfigurácie bola maximalizácia ceny 1,0MPI..... Kombinovať Amundsen s 1.0 MPI nemá logiku, MPI je tak na mestské jazdenie za nákupmi a do práce, tam mi zmysel Amundsenu uniká. Samostatne nakonfigurované senzory, vyhrievanie sedačiek, tempomat a sunset tiež navýšia cenu viac, ako v niektorom pakete či ich kombinácii, vyšší stupeň výbavy tiež urobí s príplatkami svoje....  Prihodenie 2-3 položiek výbavy na Active vykopne cenu na Ambition, ktorý už niektoré z tých 2-3 položiek (alebo všetky) obsahuje, a za ďalšie sa znížia príplatky, atď.  Mňa senzory a tempomat  vyšli v pakete Style +  na 199 €, inak by len tieto dve položky  stáli 414 € a to v tom pakete bola ešte aut. klíma za 274 € a alu disky za 255 €....

 

Sorry, prehliadol som ten style plus paket z dôvodu samostatne uvedeného tempomatu, v SK je súčasťou paketu, teraz som zistil že v CZ Style plus nieje, nerozumiem logike súdruhov z Boleslavi..... V SK je súčasťou Style Bolero, v CZ Swing v SK je u Style predkonfigurovaný 81kW 1,2TSI + 6°MP, v CZ 1,0MPI 55kW atď..........

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není pravda

 

Malý kožený paket, můžeš koupit v několika variantách

 

Jenom s ovládáním na rádio a jeho přidání není ničím podmíněné

 

pak je i s ovládáním na telefon a to už logicky musí být podmíněné i vhodným rádiem, to dá rozum. A máš na výběr ze všech tří...

 

Co se týče sportovního volantu je to stejné, akorát je to podmíněné dynamicem - ale i tento krok mi přijde logický, kdo chce sportovní volant, měl by mít hlavně zájem mít i sportovní sedačky...

 

Nějak nechápu to nadávání na cenovou politiku u nové Fabie, ač bych si Fábii nekoupil, nemám jí, musím uznat, že její cenové nastavení je super a konečná cena taky, hlavně oproti minulé generaci. Osobně spíš nechápu, jak někdo může kupovat za současný cen. nabídky Rapida SB a nejít do Fabie Combi. ( pokud vyloženě nepotřebuje vzadu místo na nohy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady jsem si cvičně naklikal Škodu Fabii Combi s 81 kW v co nejbližší výbavě jako mám já ve svým autě... a vyšlo mi Kč 403.200,-... 

 

dostat se s cenou na 400 tis. tedy není problém... otázkou je, jestli už to třebas za Fabču není moc... tedy k přihlédnutí k dnešní době... protože moje máti si kupovala F I s 1.2 HTP ve výbavě Elegance v roce 2007 a ceníkovka byla rovněž 400 tis.

 

i z tohoto důvodu jsem šel ke konkurenci, kde jsem koupil za stejné peníze větší auto... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak někomu nenáročnému konkurence stačí ( později to stejně zaplatí na servisu, stačí ty TSM ventilky za 5 tKč na zimní kola), já včera v Brandýse koukal na jejich slavnou i20, a provedení a zpracování těch koberců v kufru a interiéru. Kdo chce auto, rád si připlatí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty TSM ventilky jdou sehnat za 2500.Náročný uživatel si koupí auto s drnčící přístrojovkou,dobrej fór,radši lacinější koberce a nevrzající přístrojovku.A to nepočítám klamání zákazníka s funkcí/nefunkcí mirror link...

Jj,s tím rádiem jsem se zmýlil.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady jsem si cvičně naklikal Škodu Fabii Combi s 81 kW v co nejbližší výbavě jako mám já ve svým autě... a vyšlo mi Kč 403.200,-... 

 

dostat se s cenou na 400 tis. tedy není problém... otázkou je, jestli už to třebas za Fabču není moc... tedy k přihlédnutí k dnešní době... protože moje máti si kupovala F I s 1.2 HTP ve výbavě Elegance v roce 2007 a ceníkovka byla rovněž 400 tis.

 

i z tohoto důvodu jsem šel ke konkurenci, kde jsem koupil za stejné peníze větší auto... 

 

ale ono to nejde porovnávat maximální výbavu nižší třídy vs auto vyšší třídy, protože vždy maximální výbava jakékoliv třídy, vyjde dráž než průměrná vyšší...

 

Jasně, můžeš to porovnávat z toho pohledu, co za to dostaneš...

 

Zajímavý je, že u Fabie vám to vadí ta cena přes 400tis, ale za krátkou i20, kde cena v TOPu je ještě vyšší než u Fabie vám to nevadí :)

 

vrzající palubka a interiér je problém - proto moje další auto Škodovka asi nebude, i když po čase vrže většina aut, ale u fungl novýho auta to hodně nasere...

 

A co se týče porovnání i20 a Fabia, vždy bych bral radši Fabii, jelikož její customizace je lepší, nabízí combi, je levnější a rozhodně má lepší motor a to je důležitejší než vrzající / nevrzající interiér + i měkčený může vrzat, paralela zde není...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady jsem si cvičně naklikal Škodu Fabii Combi s 81 kW v co nejbližší výbavě jako mám já ve svým autě... a vyšlo mi Kč 403.200,-...

 

Můžeš sem napsat rozsah výbavy, co máš ve svém autě?

 

Protože když nepočítám metalízu (která je u I30 beztak dražší), vlastní folii na přístrojové desce, smartlink, hlasové ovládání, paket red&grey, držák kol, smartgate, "simplyclever" paket, tažné zařízení, ostřikovače světel, paket pro špatné cesty, sportovní sedadla a sledování únavy, tak daná motorizace/karoserie vychází na 401 000Kč.

 

A v té ceně jsou úplně všechny ostatní prvky. Včetně věcí jako příplatkové Bolero, bezklíčové odemykání, přední parkovací senzory atd. atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vrzala mi palubka už po roce ve F2, ale v Globusu se dá koupit bílá vazelína ve spreji, 400ml za 200,- a všechny části ( výdechy, schránky, rámeček rádia, ovladače ventilace) postříkal a je klid. Vržou všechna auta i MB za 3 míče.

ML bych neřešil, Android je od začátku průser, s iOS se nic takového nestane. Chce to lepší mobily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě hlavně zarazila ta cena s litrem,i20 nikde nezmiňuju,jen na Škodováky funguje jako červený hadr.No a ve srovnání zákl.motor vs. zákl.motor je 1,2 od H ve výhodě.Já auta moc netřídím,mě zajímá hlavně to,co za vydané peníze dostanu.Máš pravdu,že měkčený plast může také vrzat,ale je to o hodně moc méně pravděpodobné.Jinak máš pravdu,indivindi je u Škodovky lepší.

JaneR,kolik řidičů Fabie má iOS?Android je masovka,Fabie zrovna tak a podle toho by to mělo fungovat.Přečti si vlákno o mirror linku,ať víš v čem je problém.S tím vrzáním,naše bývalá fabie je už desetiletá,má najeto 150000 a nevrže.A co k nám jezdí zákazníci tak nevrže až na pár výjimek nikomu.U f2 je rozdíl v provedení přístrojovky,jsou dva druhy.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...