Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Známá věc, že Fabia Combi končí a v další generaci už zřejmě nebude, výroba F3 HB je víc jak o třetinu vyšší oproti Combi. Musím říct že nové Polo je pěkné, ale líbí se mě víc zvenku jak interiér a stále více oceňuju čistý a nadčasový design palubní desky u F3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co budou zákazníci Fabie kombi kupovat? ojeté Oktavky?  Kua byl sem v Rakousku a hodně místních tam jezdí v Dacia kombi viz foto.. Možná bych to v automatu taky zkousnul.  Pořád nevěřím že Fabie kombi nebude... Ty malé SUV jako Mazda CX-3 mají hrozně maly kufr. 

20170731_152112.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaujímavé čísla.. no možno v iných krajinách sa noazaj predáva viac HB, ale tu na Slovensku je podľa môjho názoru určite viac kombíkov ako HB.

 

Malé SUV áno, "oficiálne", ale ako majiteľ FC veľmi netúžim po malom SUV. Snáď si v Škodovke uvedomia, že majú aj takých zákazníkov a teda spravia nový Spaceback ako možnú alternatívu k FC. Ja by som si to vedel predstaviť. Uvidíme.. malé SUV by som si možno zaobstaral na dôchodok, aby som s boľavými krížami a kolenami vedel bez problémov sadnúť do auta, vybehol na záhradku a neoškrel si pri tom výfuk, ale to by som sa najskôr musel dožiť toho dôchodku. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To David C3: Ta Dacia má ale pouze robotizovaný manuál, takže komfort řazení je trochu jinde než u DSG u Fábie, ale zase je taky jiná cena.

Ohledně nástupce FIII C, tak neříkalo se náhodou už že ani ta nebude? Z malých kombi pak už zbývá jen Renault Clio... Kombi u Fábie dělá cca nějakých 40% produkce a nemyslím si, že by nějaké SUV velikosti Fábie tyto klienty nějak ovlivnilo. Přecejen, malé SUV si koupí někdo kdo chce aby to spíš vypadalo, kdežto po kombi jde spíš ten co chce kufr. Jediné co by mohlo být, tak nahradit ji Spacebakem, ale ten by měl být spíš alternativou k Leonu, Meganu a podobným (ale využije techniku Pola/Ibizi), ale kufr asi nebude na úrovni FC... Každopádně pokud by byla výroba FC ukončena, myslím si že by to byla relativně škoda (a to mne FC nějak neoslovuje) a zbytečně by Škoda nahrála pár tisíc zákazníků Dacii... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že mají moc dobře spočítáno, co se jim vyplatí a pochybuju, že koukají na to, co si kdo myslí. Nebude combi a chceš kufr? Kup si O3,4. Pokud na ni nemáte, je tady Spaceback[emoji3] F3 je kočkopes. Kufr dobrý, ale místo vzadu je tragický. Radši oželet pár litrů kufru a jít do Spacebacku. Já mam F3C jen proto, že se mi líbí. Ale jinak auto spíše pro dva, co si hrají na muly a musí tahat 5 kufrů denně[emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky



[mention=102554]brrrrm[/mention] v okolí Nitry je aj dosť krátkych... Kombičiek je viac, povedzme 1 krátka na 2 combi. Inak dobrá správa pre nás majiteľov F3 combi je, že pokiaľ už ďalej nebudú vyrábať combi verziu, tak tieto naše nebudú podľa mňa tak padať na cene :-)


Ještě na ni vyděláš ?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se ta moje líbí čím dál tím víc. Prostě kombík a pěkně hranatý. Krátký Fabky se mi nelíbily nikdy. Taky sem se včera koukl na Dacii. No jezdit to určitě bude ale celé je to na pohled oteklé. A ta nová je ve stylu vrazíme tam tablet a je to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Nedávno som niekde pozeral nejaký rozhovor s chlapíkom zo škodovky a vyjadril sa tak že fabia bude mať rovnaký osud ako seat ibiza. Štvrtá generácia bude iba v krátkej verzii a kombi bude nahradené crossoverom ktorý má vraj vychádzať z rapidky a pri rapidke vraj už nepočítaju s ďalšou generáciou. Čiže zrušia fabiu kombi a rapida a nahradí ich crossover.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna příští generace Rapida už byla "potvrzena" snímky z prezentace. A u toho combi bych ještě počkal, přecejen prodeje Ibizy combi a Fábie combi jsou trochu jiné. A hlavně zaměření Škody a Seatu je trochu jiné... A to "miniSUV" bude na základech Arony.

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 6. 2017 na 12:34, bojler napsal:

Stejná situace je teď u Rapidu. Ceny automatu po faceliftu klesly, ale 1.4TSI se k 1.2 nepřiblížila. Prostě není zájem ten motor prodávat. Tak jako nebyl zájem do faceliftu prodávat vybavená provedení Rapidu. Občas důvody nejsou vidět na první pohled, ale jsou. Nevěřím ale, že by se rozumně naceněný 1.5TSI neprodával.

Ja som chcel 1.4 TSI s DSG do Toleda, ale tá cena bola tak vysoká, že som mohol kľudne siahnuť po Leone. Takže sa ani nečudujem, že je Rapidov 1.4 TSI málo, cena je tak mimo, že sa viac oplatí auto o triedu vyššie. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...