Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

Pardon, moje chyba, špatně jsem to přečetl v tom malém rozlišení (za 2tis je tam příplatek za elektrické sklápění, ovládání je už v ceně s výhřevem).

 

Co se týče LED technologie, tak zde Fabia ukazuje dobu vzniku, otázka je, jak ty základní LED budou svítit, FIII má LED aspoň s moduly na přisvětlování, to bude asi součástí těch "TOP LED". Jen škoda, že ta 1.33TCe není v kombinaci s manuálem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Pro zajímavost rozměry přední-zadní náprava v mm

Nové Clio        Nová 208     Nová Corsa     Fábie             Polo              Fiesta            Rio                 i20              Swift           

nenašel          1500-1500   1501-1500     1463-1457    1525-1505   1493-1481    1517-1524   1520-1520  1520-1520

Editováno: , autor: bobanHTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozměry náprav jsou jistě zajímavé. No já naštěstí většinou jezdím v autě, takže mě spíš zajímají rozměry interiéru, maximálně celkové vnější rozměry. Tedy pro mě jsou důležité rozměry

Šířka vpředu max/min

Nové Clio: 138/121 cm

Fabia: 141/127 cm
Swift: 142/126 cm
Rio: 147/128 cm
To že v Swiftu, nebo v Novém Cliu si dám za sebe nesednu, to už je podružné (ono ani v FIII to není nic extra, ale aspoň se tam vejdu a dá se nějakých 100km vydržet...)

A jízdní vlastnosti taky nejsou o rozměrech náprav...

Nicméně ano, to ví snad všichni, že Fabia používá dnes již relativně malou platformu PQ26, ale i přes to to místo uvnitř není žádná tragédie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Je mi jasné, že Fabia3 je koncepčně stará, ale po zkušenostech s bez nabíjecím hybridem říkám, že toto je velmi dobrý počin dát do kategorie malých aut. Stále mají aspoň v chudších zemích větší tržní podíl a na město i vesnice.

 

https://www.autorevue.cz/renault-zverejnil-podrobnosti-o-hybridnim-cliu-a-capturu-na-trh-je-uvede-uz-brzy

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto mě přijde jako správná cesta, rozhodně lepší než čisté elektro. Upřímně by se mi líbilo něco jako Plug-in hybrid v kategorii Clia/Fabia, jen je otázkou pak cena. Upřímně jsem na ty novinky Ranaultu docela zvědav, Renault moc nemusím (měli jsme Scenic, vzhled super, ale to je asi tak vše...), ale poslední dobou produkuje zajímavé modely, snad to tedy nebude stát raketu a bude to aspoň nějak rozumně spolehlivé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suzuki má nově ve Swiftu/Ignisu mild-hybridní systém, takže možná levná cesta pro novou Fabii IV ? I když při porovnání produkovaných emisí tohoto japonského motoru tzv. před hybridem a nyní s mild-hybridem, tam moc velký rozdíl nevidím (porovnáváním prospektů starého a nového systému je  v režimu WLTP max. úspora 3g CO2), ale zase na druhou stranu fabričtí experti, emisní normy a jejich hra s čísly....?

https://www.suzuki.cz/auto/swift/design_a_technologie.aspx

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DušanV To co má Suzuki je stejná technologie co bude mít OIV s benzíny a DSG (evo-ETEC). Je to v podstatě nahrazení alternátoru startérgenerátorem, většinou o výkonu kolem 3-5kW. Tento systém má pomáhat při rozjezdech a maskovat místa kdy spalovací motor pod tlakem emisí ještě nereaguje. Tato technologie má mnohem blíže ke klasickému spalovacímu motoru se StartStop, než k full hybridu. Ale do města je to celkem dobré, tam to pár gramů CO2 umí ušetřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar pani.

Tak sa skusim zapojit do diskusie nakolko o pol roka mi konci zaruka a uz po comsi pokukujem . Velmi zaujmavo mi prisla toyota yaris hybrid . Este to vsak musim porovnat pripadne rozmyslam ci na nieco pockat. Taka fabia combi hybrid by asi tiez nebola na zahodenie ale to asi realita nebude.

Renault co som cital prispevky aj tu vypada zaujmavo ale po tom co mi rozpraval znamy co mal noveho megana tak... nie . radsej cosi ine. 

Myslite ze sa oplati cakat na nieco nove od inych znaciek ?

Neorientujem sa az tak . Teraz mam F3 1.2 81kw ... Aktualne obcasne cesty dialnica , inac mimo mesto , a mesto . mesto - zial kolony . Da sa aj s tymto alw na to by bol asi hybrid lepsi...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čekat něco takového od VW by byla věčnost, max.v třídě malých aut umí Polo na zemní plyn.
Doporučuji se s tím Yarisem svést, ten pohon nemusí vyhovovat každému, celkovou dynamikou to je na úrovni Fabie MPi přecházet na to z 81kW ....
Dálnici to občas dá, ale ve 130 už bude obtěžovat hlukem, ta eCVt na dálnici obecně není, mimo město a město paráda.
Ale doporučuji delší zkušební jízdu, některé salony půjčí auto na dvě hodiny a v klidu si to člověk sám vyzkouší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za fajn uzitocny postreh. Vyskusam sa na to opytat.  Ja som mal prave info ze to ma celkom pichy - od znameho co tiez skusal auta pred kupov alebo ako. Neviem pozrel som aj recenzie ... uvidim . No hej v F3 som zvyknuty tomu aj dupnut a obiehat ked niekto sa vlecie. Ale uvazoval som aj tak ze na dochadzanie cert to ber aj tak su uz cesty preplnene dost kolko krat to obiehanie neje vyhra jedno predbehens a x mas pred sebou ... hlavne v spickach ... 

No a dnes som sa este rozpraval s inym znamym a on hodnotil aj dobre pristup u Renault. Tak ... uvidim , len sa toho trochu obavam po jeho skusenostiach s reklamciami. Ale priznam ze aj ja som riesil veci na Fabke ... kedze som pracoval v automtovie tak viem jako to chodi nemam ruzove okuliare ... . Ale upozoronoval ma ( a pritom je majitel renaultu) ze aka bude zostatkova cena auta - jeho, ze ani on nevie po skonceni zaruky ... zeby na tom bola skodovka lepsie ... neviem sam vsade sa da cosi najst uvidim .  
Inak daco elektricke by malo byt uz vo vyvoji , plne elektricke ale ci to nebude drahotka neviem... nejaky vision .. .e ?  pod takym nazvom boli komponenty ktore sa budu vyrabat seriovo co mam info z tade kde som pracoval predtym ... ale neviem co to bude ani v akej cenovej kategorii sa to bude pohybovat ani kedy sa zacne seriova vyroba ... 
nejake info ?  (edit: citigo to nieje ) svetla sa podobaju skor na kamiq vraj ... ?

edit2 :  Ono ja som rozmyslal aj nad 81kw 1.0 verziou resp. 1.0 verziou 70kw fabci bud v socialke alebo teda daco ako mam ja . Problem na ktory som narazil bolo ze som pouzival Rapid (co je iba o par kilo tahsi ako fabka co mam ja podla technicaku ) a bola tam 1.0 81kw ... ja viem ze to sem nepatri az tak moc lebo versus konkurencia  ale : ta 1.0 mala problem potiahnut sa v kopci napr na spojke . 

Priklad: Bol som v "terene" a parkoval som pozdlzne ... predomnou bolo miesta dost , za mnou som si zacuval tak aby mal clovek co parkoval zamnou miesta dost... 
niekto vsak zaparkoval resp. sa narval doslova este predomna ... ja som mal problem vycuvat lebo som nebol zvyknuty ... s rucnou brzdou ... a vzdy mi to skapalo ...
bol som nosom - predkom dole ... cize som potreboval akoby zacuvat do kopca ... no to bolo hrozne ...  ...
U mojej fabie III by som jednoducho dupol na brzdu plny a pomaly pustal spojku a ked zacne auto triast tak by som pustal brzdu a jednoducho by sa to na spojke rozbehlo hore a jemne by som doladil mozna plynom - lepsia ovladtelnost odost ... hento bol horor tak preto uz moc nechcem ist do 1.0 81 kw rsp. 70kw 5st ... 

A to bolo cisto porovnanie 1.2TSI 81kw  vs 1.0TSI 81Kw ... tak ano, tie dve deci tam chybaju , u tej toyoty napr by som sa nebal veril by som ze to potiahne Elektromotor .... 

Editováno: , autor: naschd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...