Přejít na obsah

FIII vs konkurence


Pawouk

Doporučené příspěvky

I když nebudete koukat na asistenty, tak nic moc. Ochrana cestujících pouze 70%. Fabia měla 81%.

Screenshot_20210415-170706.thumb.png.387207cdbada407d5db54b32c0c7d337.png

Screenshot_20210415-170822.thumb.png.b6fe30f18457f1139836decf9e59cafe.png

Moc bezpečné to auto není.

Na druhou stranu cílové skupině to je jedno.

Pořád je spousta zákazníků co chce v autě ideálně klimu, volant a možná parkovací senzory. Nic víc. Ideálně vše do 200 000 tisíc 😁. Dříve bodovala i20, teď berou Sandero. Jen si říkám jestli těch 300 000 už nebude moc. Toho žebráka v ceně "od" si snad nikdo rozumný nekoupi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od žebráka v ceně "od" jako 2.-3. auto u baráku očekávám mimo volantu už jen klimu a že u nás na venkově takových 2.-3. případně důchodcovských aut přibývá jak hub. A taky uvažuji co nám v novotě na tu 3. pozici nastoupí po Juniorovi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně tam vidím problém s designem. Málo kdo chce říct, že si koupil nové auto co vypadat takhle.

getthumbnail.thumb.jpeg.e40ff1e999968e33a0a8e08828ed5794.jpeg

Junior je sice taky bez lakovaných dílů karoserie, ale zrovna trhák to nebyl.

Proto si myslím že většina lidí tohle chtít nebude a příplatek za lepší výbavu je u Sandera kolik ? Cca 40 tisíc myslím. A to už je kolem těch 300 tisíc.

Pokud udělají očesanou Fabcu co bude mít vše v laku, nějakém ty LED světla bez další výbavy a bude do 350 tisíc, tak ještě možná Sandero zatopí i když bude mít základní cenu o 100 tisíc větší.

Editováno: , autor: Malarkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s názorem bena06. Beru v potaz to, že zájemci o  obyčenější auta, tedy možná pro někoho o tzv. žebráky,  na tyto  weby zpravidla vůbec  nechodí  a tím pádem se ani zde nemají možnost vyjádřit a že jich tedy je opravdu hodně, aspoň  oproti nám, co zde na webu jsme.

Webové stránky a jejich komentáře za bernou minci, co lidi vlastně za auta a v  autech chtějí a mají vůbec možnost a ochotu si koupit,  až tak moc neberu.  Relevantnější mi přijdou osobně   získané informace a názory  od sousedů, známých, kolegů v práci od rodiny aj.. Prostě od desítek, stovek běžných lidí, co se o auta vůbec hlouběji nezajímají , max. při koupi je zajímá jen cena, spotřeba popř. kolik toho auto vydrží, kde to mám možnost servisovat. 

Právě proto jim nevoní zrovna moc elektromobilita a právě proto je zajímá jednoduché auto, jako je třeba to Sandero. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stím souhlasím, proto jsem taky psal že Sandero bude určitě prodejní hit. Řekl bych, že tak polovina lidi co znám opravdu řeší jedinou věc, cenu. Potom jestli to auto vypadá trochu k světu. Jen mám obavu, že už bude možná moc drahá. I to úplně obyčejné Sandero, aby pouze nebylo naprosto šeredné už bude relativně drahé a na dostřel od zavedených znacek jako např. Fabia. Jestli ta ovšem bude za 400 až 450 tisíc v nějaké rozumné motorizaci, tak se obávám že pro soukromníky naprosto nedostupné.

Editováno: , autor: Malarkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem dnes vyjádření nějakýho hlavouna ze škodovky že hlásí návrat k méně vybaveným vozům (nečekaně?). Ne každého zajímá počet asistentů a nějaké LED. I holotu za rozumnou cenu ocenění spoustu nenáročných kupců. Nejsme sice u Scaly, ta se projevila jako propadák i když se to jenom šeptá. A sám jsem si ji nekoupil zkrz omezenou konfiguralelnost a za nějakou tu výbavu jsem nechtěl platit z mého pohledu pro její úplnou zbytnost. I z Juniora udělaly žebráka hlavně média, jiné značky na domácích trzích mají takové juniory i s černými nárazníky a někteří to dodnes nepochopili. A teď se do mě pozéři pustí. 

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty LED jsou zrovna dost důležitý. Dneska to prostě prodává. Každý řeší cenu a jak auto vypadá. Netvrdím že to je u všech lidí, ale u dvouch stejně drahých aut si určitě každý vybere to hezčí. Když pominul další pro mě důležitější faktory. 

Každopádně dneska už nebude nové auto bez led světel. EU na ně dává emisní slevy auto co je na ve standardu bude mít o pár g CO2 vyšší emisní limit.

Editováno: , autor: Malarkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jsou Led důležitý, pro mě by jistě byly když dojíždím za kazdých možných podmínek do zaměstnání cca 130km. Na Rapidu mám bixenony a včera jsem musel vzít ve tři ráno v dešti a sněhu O1 protože je ještě na zimních a byl jsem s H4 fakt už slepý a to mám nějaký lepší žárovky. Na courání do hypersuper, kolem komína a do kostela je to cca jedno. Vidím to dnes a denně, ulici mám 80℅ důchodců, ti fakt ocenění Led a další fičůry? Každý si může vybrat méně vybavený model na ne nechat si nutit co opravdu nepotřebuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No očakávam aby ma to dokázalo odviesť do práce aj na dlhšie vzdialenosti, proste univerzálne auto. Výbava mi príde +- dosť podobná, v i30 je toho asi viac a človek dostane aj väčší kus auta. Príde mi že cena fábie je už hodne prestrelená hlavne keď to porovnám s tou i30.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Fabii dostaneš určitě slevu. Nějak se mi to nezdá. Já když koukal po i30 Fastback 1.5 TGDI tak vycházel kolem 18-20 tisíc euro.

Fabie tak 10-12 tisic. Na Sauto v ČR je z malých aut nejlevnější právě Fabia a ceny zanovnich aut ( do 30000km a 1rok) začínají někdy pod 200 tisíc korun/8 tisíc euro.

Jinak je samozřejmě i30 snad ve všem lepší kus auta.

Editováno: , autor: Malarkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak, i30 je větší a komfortnější, bez diskuze. Pokud by byli oba za stejnou cenu, šel bych do i30, na Fabii dostane člověk par procent dolů proti ceníku jen vejde do salonu, takže záleží.

 

i30 1.0 TGDI Family + LED + metalíza je v konfiguratoru za 18tis € (včetně akční slevy)

FIII 1.0 TSI Style + Comfort paket + metalíza dle ceníku 15,5tis € (není zahrnuta sleva prodejce)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U těch Fabií vidím největší výhodu ve velkém počtu ročních vozů. 

Fabia 1.0 TSI 81kw Style se dá sehnat mezi 10-20 tisicema km už od 270 000 tisíci km.

Hyundai i30 1.0 TGDI kolem 320 000 tisíci ? Je dražší. Otázka je jestli už to je zásadní cenový rozdíl. To je asi u každého jiné.

Slušně vybavena z Fabca je teď podle mě docela levné auto oproti konkurenci. To samé ovšem platí i o té i30. Nevím co přesně ma ta i30 za výbavu, ale lehce nad 300 tisíc je to asi dobrá koupě.

Editováno: , autor: Malarkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozerám len autá s automatickou klímou a ojazdených i30 v kombi od roku 2019 veľa nie je, to už radšej kúpiť novú v smart výbave za 434k. Fábíí kombi je veľmi veľa do 400. Ale skôr som teda riešil práve to že úplné nová i30 za 434k vs nová fábia kombi sú cenovo už nie tak vzdialené. Ako kde, sú aj drahšie fábie ako i30. Mne by stačila aj základná farba bez príplatku, preto i30 za 434k.

Editováno: , autor: marian85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já vůbec neporovnatelně 1.5TGDI, psal jsem v obou případech o litru. V ČR jsou ty ceny o něco lepší, to jsi nepsal, ze hledat auto tady. i30 Family Smart začíná na 409tis u nás, Fabia Style na 369tis. U Fabie se to chce poptat u prodejce na cenu, odhadem tak 5% dolu nebude asi problém. Ikdyby kdo ví jak to bude teď, když už v principu není kapacita ve výrobě. Jinak co se tyče prostoru, kvality interiéru nebo komfortu podvozku je i30 přece jen dále. Co se tyče motoru, tak TSI je povedenější a úspornější než litrový TGDI, otázka je, zda je to ten rozhodující údaj, spolehlivé jsou oba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malarkey to písal, necitoval som to. Ja chcem len kombi preto je cena 434k, ešte rozmýšľam nad tou 1,5DPI to je v rovnakej cene.  Pokiaľ ide o tie úplne nové smartstream tgdi tak tam by už spotreba mohla byť tiež lepšia, ale tak tá nie je rozhodujúca.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.5 DPI bude dost lenoch si myslím. Hlavně u kombi. V tomhle ohledu to nepůjde s tím 81kw TSI srovnat. I spotřeba bude jiná.

 

Interiér i30 je výrazně širší i na zadních sedadlech je o něco víc místa na nohy.

Jediný problém co jsem v i30 měl je to obludné podsvícení. Jinak je to vevnitř poměrně příjemný. To i ve Fabií, ale mám 1.9m a to je na Fabii overkill 😁.

Editováno: , autor: Malarkey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Dacii Sandero a její hvězdičky od NCAP jsme tady již probrali, ale losí test nové Dacie tady zatím nebyl a dopadl prý vcelku dobře. Tedy předepsanou rychlost 77 km/hod nezvládla, ale 73 km/hod to dala a tím prý dopadla lépe, než nová Octavie IV, Hyundai Tucson, nebo i nové Audi 3.  Na Dacii dobrý výsledek. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na druhou stranu, FIII se v losím testu odporoučela až v 85km/h, což je propastný rozdíl...

EDIT: Co se týče druhého videa, tam se dá v podstatě souhlasit, jen škoda, když už ty auta měli a dělali video, tak je to jen statický rozhovor, třeba prostřih na interiér, nebo kufr když o tom mluví by byl lepší... Na druhou stranu ten uplný základ za 240tis. si dneska ani u toho Sandera asi moc lidí nekoupí (není to ta jejich výbava co tam měli, ta má černé nárazníky a ten interiér taky není uplně tak jak popisuje a jsou to jen černé plasty...), přecejen aspoň ta klimatizace už je docela základ i na ty krátké trasy a to už se potom bavíme o ceně 270tis minimálně což od 280tis za základní Fábii v HB není až tak daleko...

EDIT2: Navíc většina Fabií má 5let nebo aspoň 4 roky záruku, takže s tím to taky není až tak horké, takže v podstatě závěr je OK, Dacia v základu je dobrá volba, ale některá fakta nejsou uplně správně volena...

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...