Jump to content

FIII vs konkurence


Recommended Posts

přesně tak..cena RS by byla tak cenově mimo realitu, že přemýšlet o ní nemá snad ani cenu, to už raději opravdu ten 1.5TSI a i to je nejisté..

 

a i20N ? jako vypadá hezky, ale opět cena bude neskutečnej masakr :-)

Link to post
Share on other sites

RS by nemalo byť pre bežného smrteľníka, ktorý ide prioritne po cene. RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... a za to by určite boli ochotní zaplatiť cenu, za ktorú si môžu kúpiť slušnú Octaviu. Lenže to by muselo mať RS aj niečo navyše ako len motor a pár plastov a to asi naozaj zatiaľ nehrozí, takže beriem svoj predchádzajúci príspevok späť. :)

Link to post
Share on other sites
před 11 minutami, brrrrm napsal:

RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... 

Kdyby to tak bylo, třeba bych RS uznával :D 

Link to post
Share on other sites

Jenže RS nikdy zatím nebylo nic vyloženě sportovního, to je až Cupra nebo R od VW (popřípadě N od Hyundaie), škodovácké vRS je jen o něco málo přiostřené s pár doplňky, něco jako GT od Ceedu. Neříkám, že je to špatně, ale vždy jde o to to správně nacenit a najít tomu klientelu.

Link to post
Share on other sites

No kdo jel s takhle 4m autem nad 100kW tak to auto je dobré jen na rychlost v přímce, zábava je docela o hubu. Odskakuje to a malý rozvor moc nepřidá a dávají tomu sportovní podvozek a někdy ta tvrdost až moc. S 1.5/110kW to už raději Golfa R-line, má multilink, těžší, větší s novodobou cenovou politikou Škody by F4 1.5 nebyla daleko k nějakému výkonějšímu segmentu C.

Někdo má třeba jiné zkušenosti ....

Link to post
Share on other sites

Tak myslím Cuvic měl přes 300K vzadu vlečku a rozvor nějakých 2594mm. Nová Ibiza má rozvor 2564mm. Ono je to hodně o tom, jak se to naladí, špatně jde naladit jak vlečnou tak víceprvkovou nápravu. Zase FIV s 1.5 TSI by musela být cenově pod Scalou, takže o konkurenci cenově ke Golfu bych nemluvil.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ohledně konkurence, celkem pěkně vypadá nové Sandero: https://www.youtube.com/watch?v=lTK81kCcSEw&t=32s

Motor 1.0 Tce by měl být pokračováním bezproblémového 0,9Tce, takže opět nepřímý vstřik, akorát přibylo chlazení svodů myslím.

Základem zůstává třívaleček 1.0 Sce, který naštěstí není takový prevít jako 1.6 Sce(bere olej).

Link to post
Share on other sites
V 21. 10. 2020 na 12:15, brrrrm napsal:

RS by nemalo byť pre bežného smrteľníka, ktorý ide prioritne po cene. RS by malo byť pre nadšencov, ktorí dokážu oceniť dobrý motor, skvelé jazdné vlastnosti a dravý vzhľad... a za to by určite boli ochotní zaplatiť cenu, za ktorú si môžu kúpiť slušnú Octaviu. Lenže to by muselo mať RS aj niečo navyše ako len motor a pár plastov a to asi naozaj zatiaľ nehrozí, takže beriem svoj predchádzajúci príspevok späť. :)

Sedačky, ostatní výbavu a VAQ nepokládám za "nic navíc"...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...