Přejít na obsah

Sedačky Dynamic


Pavel M

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Já seděl v Ambition sedačkách, jel jsem ve Style sedačkách (imho úplně stejné jako v Ambition) a pak v předváděčce s Dynamic paketem. Ambition/Style sedačky jsou výborné samy o sobě - proti sedačkám v FII či Roomsteru jsou širší (hlavně sedák), mají lepší boční vedení, ale ten pocit kulatých zad je tam z části prostě pořád (chtělo by to bederní opěrku). Navíc ani nepodepřou horní část zad. Přesto nemám pocit, že by byly nějak moc měkké, jak zaznělo v recenzích.

Naproti tomu sedačky Dynamic jsou lépe tvarované v bederní části, jsou lehce tvrdší a dokážou podepřít i ramena. Sedák je ve srovnání se standardními sedačkami prodloužený, takže podepře lépe stehna.

Jestli má nějaký příplatek u FIII smysl, tak je to 10 tis. za kombi a 5 tisíc za tyhle sedačky. Jediné jejich mínus je, že se lehce hůře nastupuje kvůli bočnímu vedení, ale pořád nic hrozného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau, rád bych se zeptal spíš někoho, kdo už v nich jezdí pravidelně...jak je to podle vás s kvalitou materiálu...v rodině je zvažujeme, umím porovnat s FII, kde jsem měl sporotvní sedačky a ten potah po pěti letech vypadal jak nový oproti třeba Eleganci, kde jsem četl stížnosti na žmolkování apod. Díky za názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Protože jsem strávil dvě bezesné noci nad otázkou "Přihodit Paket dynamic?", vyrobil jsem si takovou drobnou pomůcku, která by mohla být užitečná pro ostatní. První dva obrázky jsou pouze screenshot z konfigurátoru, třetí je "prolnutí" obou typů sedaček. Je tam krásně vidět delší sedák (on sice moc delší nevypadá, ale klasická sedačka má zaoblený konec, takže to trošku zkresluje). Dál tam je vidět, že šířka sedáku je stejná, ale liší se bočnicí, která je více vytažená nahoru a na konci je lehce tenčí. Zásadní změna je ovšem v opěrce, kde je vidět mnohem větší boční vedení, které ovšem není  na úkor šířky opěrné plochy. Zásadní změna se taky odehrává ve výšce celého sedáku, jehož horní část přímo navazuje na rozšířené boční vedení a roste několik centimetrů vzůru i do stran.

 

post-10039-0-76880700-1424895347_thumb.ppost-10039-0-58524100-1424895363_thumb.ppost-10039-0-82374200-1424895371_thumb.p

 

Sehnat v Praze dealera co má Paket dynamic skladem bylo téměř nemožné a podařilo se mi to asi až na patnáctý telefonát. Standardní Style (černé) jsou moc pěkné, ale časem se mi strašně okoukaly a když jsem si pořádně prohlédl ty sportovní, bylo jasné, že jsou ještě hezčí a celkový dojem z interiéru díky jejich dvoubarevnosti posunují zas o kousek víš. Po usednutí mě nikde vzadu nic netlačilo (což se nedá říct o sportovních sedadlech v FII) a bylo to celkově takové příjemné a "jisté". Jediné nad čím jsem trošku povytáhl obočí byl konec bočního vedení sedáku (zdálo se mi, že ho moc cítím), nicméně pak jsem si uvědomil, že konec bočního vedení sedáku cítím úplně všude a je to spíš zvyk.

 

A závěr? Po dvou bezesných nocích jsem se zhluboka nadechl a napsal dealerovi, ať mi tam ten paket přihodí ;).

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže asi budu první, kdo trochu zkritizuje sportovní sedačky. Berte ohled i na to, že mám tak trochu záda v čudu, zrovna v oblasti lopatek. Docela se mi v nich sedělo fajn , ale poslední dny cítím ,že vršek není až tak pohodlný. A čím to je? Je to tím, že je volný prostor v opěradle pod hlavovou opěrkou. Nevím koho tahle blbost napadla, ale zrovna tam  jde poznat že to snad vymyslel blb .Prostě a jednoduše tak chybí kus sedačky,je tam díra.  a záda se do toho jakoby propadají. Nevím jak to pospat ale myslím že každý na to časem přijde.Takže jsem si sedl do normálních sedaček do druhé Fabie a tam ty záda jsou hezky opřená a je to pohodlné.  Pokud se nemýlím Octávie toto nemá.  Přikládám foto. A jak jsem psal chce to chvíli v tom jezdit a poznáte tu nepohodu. Teď jsem i koukal, že ani Rapid to nemá teda tu díru, ale má to plné.

post-11727-0-23217100-1426004790_thumb.j

post-11727-0-02677200-1426004800_thumb.j

post-11727-0-72824300-1426005031_thumb.j

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než se na tebe vrhnu, že nemáš pravdu :-D, tak bych tě chtěl poprosit o ověření mojí domněnky: Změř prosím výšku opěradla u manželky a potom u sebe po tu "díru". Čistě podle fotek bych si totiž dovolil tvrdit, že začátek díry u sportovních je tam kde končí opěrák jako celek u normálních...

 

A celé se mi to moc nezdá, pokud by ses opíral o tu díru, tak by ti krk začínal někde na opěrce a ve střeše bys musel mít vystřiženou díru pro hlavu...

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výška 186.  A není to krk ale vršek mezi lopatkami. U manželky jsem opřený komplet a je to v pohodě a tady se po nějaké době začneš jakoby propadat do té díry. Je to prostě nepříjemné. Ale jak jsem psal musíš v tom chvíli jezdit aby jsi to poznal. A pokud se koukneš na fotky sedaček RS které jsem měl a nebo i nových RS a i Rapida tuhle propadlinu tam prostě nenajdeš.Ted jsem si sedl do těch sedaček. Takže normální sedačky přesahuji rameny ,ale mám opřená celá záda a hlavu o opěrku.  Je to v pohodě. U těch dynamik, mi končí opěrka přímo u krku ale ona je jakoby vysazená dopředu a prostě pokud se opřeš zády , tím že je opěrka jakoby předsazená tak ti záda pomalu propadají do té díry a po chvíli to cítíš že to není ono. Myslím, že časem nebudu jediný kterému to bude vadit. Takže se na mě nevrhejte a spíše bych chtěl vědět k čemu to tam kdo vymyslel. A když se podíváš na jakékoliv sportovní sedačky tak tuto zhovadilost nikde nenajdeš.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IMHO za to může cokoliv jiného, jenom ta díra ne. Vlastně to píšeš sám, že to je spíš velké předsazení té integrované opěrky spolu s tvojí velkou výškou vsedě. Podle fotek (dynamic a standard) to předsazení ale vypadá u obou typů stejné, takže spíš to bude ve výšce té opěrky (u Dynamiců ji máš napevno a tipnul bych, že u normálních si ji posouváš výš).

 

Nicméně, kdo jiný než ty má takovou možnost ty sedačky do detailu porovnat ;), tak nedělej rychlé soudy a zkus to víc prozkoumat ;-).

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Logicky se opřeš, dáš ruce na volant a tělo/záda/ máš jakoby v půlkruhu. Hlavu opřeš a za chvíli cítíš jak jsi v té díře a věř že to není příjemné. Ale jak jsem i psal mám tam trochu i problém se zády. Ale vzhledem k tomu, že jsem i něco už najel s tou druhou tak tam pohoda. Holt jsem dnes jel ze služby a cítil to až mě to štvalo. Takže toť jen můj postřeh. A tak jen přemýšlím co tím ten dobrák myslel že to tak udělal. Logiku to žádnou nemá,ani důvod proč to tam je. Ale někomu to může zrovna vyhovovat. Však on někdo napíše v nich bude mít pár km najeto. A podívej se jak to je v Octavii atd. Tam se prostě usadíš v pohodě.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...