špekulant Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 čaute mám taký problém... pri normálnej jazde mi moj superb 85kw uplne slabo kúri, z fukárov ide len taký vlažný vzduch ale teplota je normálne v strede celú jazdu tá sa nehýbe nikdy stále je v strede... ale ked jazdím agresívnejšie tak to začne normálne kúrit... aj ked stojím dlho na mieste tak to nechce kúrit tak ako má ale ked držim chvílu vyšie otáčky tak to kúri dnes som skúšal držat asi minutku alebo dve 3000 a išlo to v pohode tak ako má ale ako som zasa nehal volnobeh zas to prestalo kurit a ked je to naozaj dlho na volnobehu tak to začne chladnúť nie uplne ale trošku klesá tá ručička... čím to može byt? termostat som menil asi pred dvomi mesiacmi za nový ale tuším nejaky šit tak možno aj ten alebo vodná pumpa alebo pripchaté hadice poradte mi prosím načo sa mám zamerat alebo čim začat ;-) ked som to kúpil bola v motore len voda tak možno tam je nejaky sajrajt alebo čo vodný kamen ale ked som dával nemrzku pred tým som dva krát preplachoval systém octovou vodou a ešte mám jeden problem z niečoho neviem čoho mi niečo neviem čo tečie je to zo spodu motora nad napravnicou pozrite fotku a ak viete šup sem z radami :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktorone Posted November 27, 2014 Share Posted November 27, 2014 co nejdřív pohledat, zda se tu něco takového neřešilo a pokud tam není odpověď jakou by jsi potřeboval, tak na konec přidat otázku, vlákno se pak automaticky přesune na začátek, takže žádnej strach že by se na to nikdo nekouk http://forum.skodahome.cz/topic/99985-termostat/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP1 Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 (edited) Kdy se dělali rozvody? Bylo vyměněno i čerpadlo (čerpadlo se mění při rozvodech)? Příznaky by odpovídaly.... Edited November 28, 2014 by SUP1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
špekulant Posted November 28, 2014 Author Share Posted November 28, 2014 prednedavnom bolo menene tesnenie pod hlavu tak sme pozerali rozvody a boli menene a su v dobrom stave a vodne čerpadlo neviem v akom je stave ale vyberiem termostat a skusim nahmatat prstami či su tam lopatky... či? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 (edited) Kdy se dělali rozvody? Bylo vyměněno i čerpadlo (čerpadlo se mění při rozvodech)? Příznaky by odpovídaly.... keby to bolo cepadlo tak tak mu lieta teplota na 100 stupnou Edited November 29, 2014 by sparcp gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP1 Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 (edited) Částečně pravda, ale už jsem viděl oholený lopatky kvůli špatnému ložisku, tady to vypadá, že i čerpadlo teče, což by na to taky sedělo. Docela mě zajímá, co z toho vyleze... Edited November 29, 2014 by SUP1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 treba patrat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazycek Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 no ja uz neco podobneho resil pred dvema roky dela mi neco podobneho ale jen nekdy, kdyz jedu topi pohoda a kdyz stojim volnobeh tak nekdy topit prestane a netopi neresim to jelikoz to vic topi nez netopi klapky jsou ok dle diag a rozkopavat palubku se mi zatm nechce, taky sem zvedav na co prijdes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparco gti Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 sprav zakladne nastavenia climatroniku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
špekulant Posted November 30, 2014 Author Share Posted November 30, 2014 no neska som išiel do budapešti... prvu hodinu a pol to nekurilo len vlažny vzchuch fukal... potom to začalo normalne kurit tak ako má a ked som išiel otial som išiel po dialnici 160 som si hovoril že fajnovo teraz to pojde a prestalo to kurit uplne, uplne studeny išiel... tak ked som už asi polhodinu mrzol tak že neneham to tak som skušal prepnut uplne na studeny potom na uplne teply som počuval či sa prehadzuju lopatky a motorčeky vrčali tak som to chvilku prepinal a potom to začalo zas fukat aspon vlažny... a teraz večer to normalne kurilo ešte ani nebol motor poriadne zohriaty tak som sa tešil a neskor zas len vlažny... v motore bola neviem kolko iba voda kym som ho kupil kvoli tomu som aj menil tesnenie lebo bolo zahrdzavene a tlakovalo do vody... potom som prečistil motor octovou vodou a hovorim si že musi to teraz ist a nič... nemože tam byt nejaky ventil ako v baworakoch čo otvára alebo zatvára prívod teplej vody do radiatora kurenia? žeby sa pridieral lebo je zajebany od bordelu alebo nemože mat inu chybu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP1 Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Bavoráky znám, vím, co myslíš. Zarezávali tam ventily, většinou byly dva vedle sebe v jednom těle. Sup to má ale jinak, v okruhu proudí voda furt a je tam jen klapka, která mísí teplý a studený vzduch. Zahřej motor na provozní teplotu a ošahej hadice co vedou do topení (od motorového prostoru). Nespleť si je s klimatizací (na klimu vedou trubky a na topení hadice). Pokud by byly při provozní teplotě hadice vlažné, je chyba v okruhu proudění vody. Pokud budou hadice k topení horké, je chyba v klapce. Pokud klapka, vyčti závady klimatroniku VAGínou a udělej základní nastavení (jak psal kolega víše). Ještě můžeš vyčistit čidlo teploty na klimatroniku. Je to taková ta mřížka na prední části- často se zanáší prachem. Pozor, nejlépe vysavačem, nerejpej dovnitř, je pod ní malý ventilátorek. Ještě by přicházelo v úvahu čidlo teploty v kabině v klimatroniku, to lze také vyčíst VAGem. Já spíš sázím na variantu 1, tedy, že hadice budeš mít vlažné a tam pak přichází v úvahu to, co jsme psali dříve (tesnění pod hlavou, nebo hlava samotná, nebo moje varianta a to čerpadlo). Pokud nebylo čerpadlo měněno při rozvodech, určitě nic nezkazíš jeho výměnou a ušetříš si další starosti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-P9 Posted December 16, 2014 Share Posted December 16, 2014 Něco mi to připomíná... http://forum.skodahome.cz/topic/130853-netop%C3%AD/#entry1984444 zkus to, než rozebereš půl vozu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.